İçeriğe git


Tüm action figure fırsatları için tıklayın !

Resim

Anket Hazırlamak İçin Soru Örnekleri


  • Please log in to reply
Bu konuya 2 yanıt gönderildi

#1 exert28

exert28

    TnC Bronze

  • Üye
  • 269 İleti

Yazma tarihi: 07 November 2009 - 11:11

Merhaba arkadaşlar.
Yönlendirilimiş Çalışma Dersi için hocam Süper marketler ile ilgili bir anlet çalışması yapmamızı istedi..
Sorular Market de çalışan Yöneticilere , personellere ve müşterilere sorulacak.
siz olsaydınız nasıl bir sorular sorardınız...Çalışma hayatı ile ve ürünlerle ilgili aklınıza artık ne geliyorsa yardımlarınızı bekliyorum... :)

Tüm action figure fırsatları için tıklayın !

#2 HaYTo

HaYTo

    Pc Pc PcKopatım Billah Yaparım

  • Üye
  • 751 İleti

Yazma tarihi: 07 November 2009 - 14:48

Süper marketlerde çalışanların şerefli insanlar olmasına sizce daha fazla önem gösterilmelimidir

#3 tenekecezve

tenekecezve

    tenekecezve ©

  • Moderator
  • 5490 İleti

Yazma tarihi: 10 November 2009 - 02:51

SÜPERMARKET MÜŞTERİLERİNİN MAĞAZA KARTI TERCİH NEDENLERİ
Kartın imajı

Öncelikli olarak güven duyulan mağaza kartı

Çevreden bu kartın avantajlı olduğunun duyulması

Kartın ait olduğu mağazaya duyulan güven

Kartın ait olduğu mağazadaki ürün çeşitliliği

Personelin güler yüzlü olması

Kartın sunduğu hizmetlerin avantajlı olması

Maddi açıdan faydalı olma

Müşterilerin özel günlerini önemseme

Kartın renkleri

Prestij amaçlı cüzdanda taşıma

Karta duyulan güven

Kartın ait olduğu mağazaya duyulan güven

Alışkanlık yaratması

Medeni durum

Cinsiyet

Yaş

Gelir düzeyi

Eğitim düzey

http://www.fatmaorel.net/bizim%20market/magaza_karti.pdf

SÜPERMARKETLERDE ÇALIŞANLARIN VE TÜKETİCİLERİN HİZMET KALİTESİ
Faktör 1: Personelin Davranışı

1- Kasiyerlerin işlerinde pratik ve hızlı olmaları
2- Şarküteri çalışanlarının işlerinde hızlı ve pratik olmaları
3- Market çalışanlarının müşterilere karşı güler yüzlü olmaları
4- Market çalışanlarının müşterilere karşı kibar olmaları
5- Müşterilerin markette alışverişle ilgili sorularını/ problemlerini yöneltebilecekleri bir
ilgili bulabilmesi
6- Şarküteri çalışanlarının işlerinde temiz olmaları
7- Alışveriş sonrası paketleme ve taşıma için müşteriye yardım edecek görevli
personelin bulunması
8- Market çalışanlarının temiz giyimli ve düzgün görünümlü olması

Faktör 2: Müşteri Hizmetleri

9- Market içinde kafe, restoran v.b. yerlerin bulunması
10- Az miktarda alışverişler için ayrı (ekspres) hızlı yazarkasa olması
11- Yazar kasa sayısının yeterli olması
12- Marketteki kafe, restoran v.b. yerlerin temiz olması
13- Müşterilere yeterli otopark imkanı sağlanması
14- Alışveriş yapan müşterileri evlerine ulaştıracak servis araçlarının olması
15- Müşterilerin satın aldıkları ürünü problemsiz bir şekilde değiştirebilmesi ya da iade
edebilmesi
16- Markette bol ürün çeşidi bulunması
17- Hizmet sunumunda kullanılan (alışveriş sepeti, taşıma poşeti v.b.) araç-gereçlerin
modern olması

Faktör 3: Ürün Etiketleme

18- Yazarkasa fişlerinin müşterilerin alışveriş tutarını doğru yansıtması
19- Ürünlerin fiyat etiketleri ile yazarkasa fişlerinin birbirini tutması
20- Ürünlerin fiyat etiketlerinin yanlış anlaşılmalara yol açmaması
21- Ürünlerinin fiyat etiketlerinin güncel olması

Faktör 4: Yerleşim Düzeni

22- Marketin kolay ulaşılabilir bir yerde olması
23- Marketin mağaza içi ve dışı yerleşiminin uygun olması
24- Market içinde aranılan ürünlerin kolaylıkla bulunabilmesi
25- Market bölümleri veya katları arasında ulaşımın kolay olması
26- Market içinde ısı, ışık ve ses düzeninin yeterli olması

http://194.27.49.253/iibf/ZH23.pdf





Yukarı