Jump to content

Discovery Elite Deki Dns Hataları


seysel523
 Share

Recommended Posts

servisin kağıdında öyle yazıyor anakart değişmiştir diye ve cihazı garantiye gönderdiğim bayide ki teknik servistekilerde diyor aynı imei numarasını kullanır bir dayak yemediğim kalmıştı.  

 

kaldı cihazdaki sorunlar aynen devam ediyor.

 

Hocam aynı imei numarasını yazabilirler teknik olarak ama yasal olarak anakart değişince imei de değişmesi gerekir. 

Link to comment
Share on other sites

 

Walla hocam ne diyim bilemiyorum. general mobile işte. 

mADDE 55- (1) Kurum tarafından izin verilmedikçe, abone kimlik ve iletişim bilgilerini taşıyan özel bilgiler veya cihazın teşhisine yarayan elektronik kimlik bilgileri yeniden oluşturulamaz, değiştirilemez, kopyalanarak çoğaltılamaz veya herhangi bir amaçla dağıtılamaz.

 

bu maddebenim durumla mı ilgili tam anlamadım.

Link to comment
Share on other sites

mADDE 55- (1) Kurum tarafından izin verilmedikçe, abone kimlik ve iletişim bilgilerini taşıyan özel bilgiler veya cihazın teşhisine yarayan elektronik kimlik bilgileri yeniden oluşturulamaz, değiştirilemez, kopyalanarak çoğaltılamaz veya herhangi bir amaçla dağıtılamaz.

 

bu maddebenim durumla mı ilgili tam anlamadım.

 

İmei klonlama ile alakalıymış gibi geldi bana

Link to comment
Share on other sites

  • 2 hafta sonra ...

artık usanmadı bunlar yazılım güncellemekten

 

 

kasa açıklığı var belirgin bir şekilde 2 yanında artı kapatılmamış  teknik servisin yaptığı işlem ise

 

 

yazılım güncellendi, test ok   :D

 

teknik servise sesleniyorum malum firmanın 

 

kasa açıklığına müdahaleniz yazılım güncelleme mi?

 

bunun karşısında sadece alkışlıyorum  :rofl:  :clapping:

Edited by seysel523
Link to comment
Share on other sites

Benmki taş gibi çalışıyor, nazar değmesin gidince daha geri gelmiyor bu telefon bunu anladım. iPhone 5S'ten gerisi hikaye :D

amin inşallah

 

mesele şu teknik servis diyor ki kasayı biz açmadık peki anakartı nasıl değiştirdiler bu da yeni bir merak konusu

 

herhalde ışınladılar   :rofl:

 

aynen öyle

Edited by seysel523
Link to comment
Share on other sites

artık usanmadı bunlar yazılım güncellemekten

 

 

kasa açıklığı var belirgin bir şekilde 2 yanında artı kapatılmamış  teknik servisin yaptığı işlem ise

 

 

yazılım güncellendi, test ok   :D

 

teknik servise sesleniyorum malum firmanın 

 

kasa açıklığına müdahaleniz yazılım güncelleme mi?

 

bunun karşısında sadece alkışlıyorum  :rofl:  :clapping:

 

Sen dua et hıyar çıkmadı hocam, telpa bu her an her şey verebilirler eline  :rofl:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 ay sonra...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...