papazjoe Posted November 26, 2015 Share Posted November 26, 2015 Merhaba arkadaşlar telefonumu teleservise bıraktım cihazın tamiri için yasal süre aşıldı. Dün ücret iadesi için tüketici hakem heyetine başvuruda bulundum ama işlemin 3 ay süreceği söylendi. İşlemi hem hızlandırmak için hemde şikayette bulunmak için sony'nin japonyadaki ana yerleşkesine mektup göndermek istiyorum ama açık adresine bir türlü ulaşamadım adresi paylaşır mısınız? Birde bugün teleservice den arandım sony bize ürün gönderdi telefonunuzu bir üst model ile değişim yapılacak diye ama tüketici hakenm heyetine şikayette bulunduğumu söyledim, cihaz değişim hakkım ne kadar süre devam ediyor yada nasıl davranmalıyım? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dnzbzkn Posted November 26, 2015 Share Posted November 26, 2015 Hocam sorunuza net bir cevap olabilir mi bilemem ama şurada ki makaleyi okumanızı öneririm. Umarım reklam sayılmaz,siteyle(takip etmek dışında)alakam yoktur.http://www.enpedi.com/2011/07/basit-anlassr-bir-sekilde-tuketici.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.