İçeriğe git


Tüm action figure fırsatları için tıklayın !

Resim

Xp Lisans Keyleri Kabul Etmiyor


  • Please log in to reply
Bu konuya 78 yanıt gönderildi

#1 haruny

haruny

    GÖNÜLLERİN ADMİNİ

  • Üye
  • 518 İleti

Yazma tarihi: 31 December 2008 - 12:42

arkadaşlar bi yerden xp pro cdsi buldum orjinal hiç bir vlk keyi kabul etmiyor. fsm arkadaşımızın verdiği volume lisans exe yi yaptm gene de olmadı.hiç bir lisans keyi kabul etmiyor.lisans keyi girdiğimde hata paenceresi açılıyor .yardımcı olurmusunuz.bu konuda daha önce açılmış konuyuda inceledim fakat sonuç yine aynı.sanal a makine ve gerçek makindada denedim olmadı.volume lisans exe nin kullanışını izah edebilirmisiniz.ben ultra iso yardımıyla cd nin içeriğini klasöre çıkarıp volume lisans exe yi orada çalştırıp tekrardan iso dosyası oluşturdum.başka bi yöntemi varsa bi zahmet.

Konu haruny tarafından 28 May 2009 - 14:09 tarih ve saatinde düzenlenmiştir


Tüm action figure fırsatları için tıklayın !

#2 neccooy

neccooy

    By the power of Grayskull

  • Üye
  • 1396 İleti

Yazma tarihi: 31 December 2008 - 17:18

Bunu kullan, bütün dünya bunu kullanıyor:
V2C47-MK7JD-3R89F-D2KXW-VPK3J

#3 *TOYGAR*

*TOYGAR*

    Visual C# Coder

  • Üye
  • 1212 İleti

Yazma tarihi: 31 December 2008 - 17:25

saol necooy

#4 haruny

haruny

    GÖNÜLLERİN ADMİNİ

  • Üye
  • 518 İleti

Yazma tarihi: 31 December 2008 - 17:47

tamam ama kardeş kabul etmiyor bu ve buna benzer onlarca key girdim kabul etmiyor.vlk ya çevrilmesi gerekiyormuş cd nin. cd lisanslı cd den kopya .

#5 morning

morning

    TnC Platinium

  • Üye
  • 5325 İleti

Yazma tarihi: 31 December 2008 - 17:56

Fsm'nin volume lisansı uygula.
http://rapidshare.com/files/9599119/5-volumelisans.exe


#6 *TOYGAR*

*TOYGAR*

    Visual C# Coder

  • Üye
  • 1212 İleti

Yazma tarihi: 31 December 2008 - 18:03

uygulayamamış hocam onu nasıl yapıcam die soruo ztn

#7 teaslee

teaslee

    TnC Silver

  • Üye
  • 429 İleti

Yazma tarihi: 31 December 2008 - 18:27

Akdığın hatanın resmini koyabilir misin ?

#8 morning

morning

    TnC Platinium

  • Üye
  • 5325 İleti

Yazma tarihi: 31 December 2008 - 19:05

uygulayamamış hocam onu nasıl yapıcam die soruo ztn


Özür dilerim :) Dalgınlık.

E fsmninki de olmuyorsa bir sorun var demek ki.

#9 neccooy

neccooy

    By the power of Grayskull

  • Üye
  • 1396 İleti

Yazma tarihi: 31 December 2008 - 19:42

Buradakini indir, Orijinal, aktivasyon istemez, verdiğim keyi de kullanabilirsin:
http://xpultimate.googlepages.com/home322

#10 haruny

haruny

    GÖNÜLLERİN ADMİNİ

  • Üye
  • 518 İleti

Yazma tarihi: 31 December 2008 - 20:43

arkadaşlar ekran görüntüsü aşağıdadır mevzuu xp cdsi değil onlarca var .önemli olan bu cd yi çalıştırmak.yani bi şeyler yapabilmek.

Resmi ekleyen
Resmi ekleyen


bütün keylerde bu hatayı veriyor.

Konu haruny tarafından 31 December 2008 - 20:46 tarih ve saatinde düzenlenmiştir


#11 musaoguz32

musaoguz32

    TnC Gold

  • Üye
  • 873 İleti

Yazma tarihi: 31 December 2008 - 21:31

Bu XP Ya Sp1 yada sp0 Anladığım kadarıyla SP2 De Kurulum ekranında o Key Ekranı Yok.(Kurulum Ekranındaki Key Kutucuğunun Üstündeki Sağ Resim)
Benim Görüşlerim Şunlar:
1-XP SP1 Pro Corp.
HRXTR-FKTCV-X8QCH-D7PTH-KYYPB

XP SP1 Pro Retail
YTMFC-QPX7F-HRV4T-22MXH-MYVQM

Wim XP Pro SP1
4X7WM-GTH3D-DWVCV-H382J-HPMRD

XP Pro
X3WJB-3B2BH-3MPM6-8F6GR-X9HBJ

XPCorp.
CGGKB-P8266-M8KCF-GCWDF-YRMP4

XP Pro Corp. Final
FCKGW-RHQQ2-YXRKT-8TG6W-2B7Q8

Windows XP Home: CR9DM-RPMRW-WT2F3-JMK8G-PTG6T

Windows XP Pro SP2-SP3: T6FQX-MWJX4-BDWVG-33T78-VFDFQ (Denenmiştir.Sürekli Bu keyi kullanırım.)

bunları bir kullan.

2-Eğer işe yaramazsa O XP cd'si orjinal cdden çekilmiştir.Yani sadece bir tane keyi kabul eder o da lisanslı keyi.

Ha Neccooy Bu Arada Bişey Söyleyeyim Ben O Keyi Hiç Kullanmadım :)

Konu musaoguz32 tarafından 31 December 2008 - 21:43 tarih ve saatinde düzenlenmiştir


#12 haruny

haruny

    GÖNÜLLERİN ADMİNİ

  • Üye
  • 518 İleti

Yazma tarihi: 01 January 2009 - 09:20

Bu XP Ya Sp1 yada sp0 Anladığım kadarıyla SP2 De Kurulum ekranında o Key Ekranı Yok.(Kurulum Ekranındaki Key Kutucuğunun Üstündeki Sağ Resim)
Benim Görüşlerim Şunlar:
1-XP SP1 Pro Corp.
HRXTR-FKTCV-X8QCH-D7PTH-KYYPB

XP SP1 Pro Retail
YTMFC-QPX7F-HRV4T-22MXH-MYVQM

Wim XP Pro SP1
4X7WM-GTH3D-DWVCV-H382J-HPMRD

XP Pro
X3WJB-3B2BH-3MPM6-8F6GR-X9HBJ

XPCorp.
CGGKB-P8266-M8KCF-GCWDF-YRMP4

XP Pro Corp. Final
FCKGW-RHQQ2-YXRKT-8TG6W-2B7Q8

Windows XP Home: CR9DM-RPMRW-WT2F3-JMK8G-PTG6T

Windows XP Pro SP2-SP3: T6FQX-MWJX4-BDWVG-33T78-VFDFQ (Denenmiştir.Sürekli Bu keyi kullanırım.)

bunları bir kullan.

2-Eğer işe yaramazsa O XP cd'si orjinal cdden çekilmiştir.Yani sadece bir tane keyi kabul eder o da lisanslı keyi.

Ha Neccooy Bu Arada Bişey Söyleyeyim Ben O Keyi Hiç Kullanmadım :)



kardeş bu keylerinde hiç birini kabul etmiyor. evet lisanslı cd den çekilmiş bende bunu cracklamak istiyorum.yardımlarınızla.

Konu haruny tarafından 01 January 2009 - 09:22 tarih ve saatinde düzenlenmiştir


#13 HiBO

HiBO

    Aktif üye

  • Üye
  • 110 İleti

Yazma tarihi: 01 January 2009 - 09:28

bende de orjinal vardı nlite nin katılımsız bölümünden key girersem belki olur diye düşünmüştüm ama olmadı nlite hata verdi. nasıl kırılacağını bilen arkadaşkar vardır. akşama kadar cevap gelir :)

#14 teaslee

teaslee

    TnC Silver

  • Üye
  • 429 İleti

Yazma tarihi: 01 January 2009 - 09:34

En iyisi sen katılımsız komut dosyası yapıp cdye entegre et. katılımsız kurulum destek bölümünde Katılımsız Kurulum Nasıl Yapılır konusunda var detaylı bilgi.

#15 haruny

haruny

    GÖNÜLLERİN ADMİNİ

  • Üye
  • 518 İleti

Yazma tarihi: 01 January 2009 - 10:23

kardeş olmuyor hata veriyor.n lite ile key girmeyi denedim

#16 morning

morning

    TnC Platinium

  • Üye
  • 5325 İleti

Yazma tarihi: 01 January 2009 - 10:38

bunun tek açıklaması olabilir XP Sp3 entegresini manuel olarak vistada yapmışsın.Entegreyi XP'de yapmalısın.

#17 musaoguz32

musaoguz32

    TnC Gold

  • Üye
  • 873 İleti

Yazma tarihi: 01 January 2009 - 12:00

morning Alakası Yok onunla.Benim başıma çok geldi bu.Üzgünüm Ona Yapılabilecek Bişey Yok Sadece Tek Keyi Kabul Eder.Başka Bir XP CD'si İndir Onu Dene yada Nerden Aldıysan ordan Keyinide İste.Seçenekler Bunlar.

Not:Bu CD Orjinal SP1 Yada SP0 içermekte.SP2 yada SP3 Değil Bu CD.(Resime Bakınca Anlaşılıyor.)

Konu musaoguz32 tarafından 01 January 2009 - 12:01 tarih ve saatinde düzenlenmiştir


#18 *TOYGAR*

*TOYGAR*

    Visual C# Coder

  • Üye
  • 1212 İleti

Yazma tarihi: 01 January 2009 - 12:39

evet sp2 ve ya 3 de o resimdeki yeşil resimcik yok

#19 morning

morning

    TnC Platinium

  • Üye
  • 5325 İleti

Yazma tarihi: 01 January 2009 - 13:01

morning Alakası Yok onunla.Benim başıma çok geldi bu.Üzgünüm Ona Yapılabilecek Bişey Yok Sadece Tek Keyi Kabul Eder.Başka Bir XP CD'si İndir Onu Dene yada Nerden Aldıysan ordan Keyinide İste.Seçenekler Bunlar.

Not:Bu CD Orjinal SP1 Yada SP0 içermekte.SP2 yada SP3 Değil Bu CD.(Resime Bakınca Anlaşılıyor.)


biliyorum abi o sorunu fsmnin volume lisans çözüyor ama arkadaşın cdsi hiç bir keyi kabul etmiyorsa %90 ihtimalle xp sp3 entegresini vistada yaptığı için.

XP Sp3 entegrasyonu vistada yapılırsa girilen hiç bir key kabul edilmiyor.

Vistada XPSP3 entegresi yapılacaksa nLite son sürümü kullanılmalı.

#20 haruny

haruny

    GÖNÜLLERİN ADMİNİ

  • Üye
  • 518 İleti

Yazma tarihi: 01 January 2009 - 13:25

arkadaşlar vistada entegre yapmadım.bende xp var zaten .ben bu cd yi bi teknik servisten aldım.orjinal kopya büyük bi ihtimalle.kurulum yaptıkları keyide verdiler ama aynı hatayı veriyor.birde cd sp2 li.arti volume lisans.exe yi çalıştırdıktan sonra aşağıdaki hatayı veriyor.


Resmi ekleyen
Resmi ekleyen

Konu haruny tarafından 01 January 2009 - 13:25 tarih ve saatinde düzenlenmiştir





Yukarı