Jump to content

dj_gkhn

Üye
  • Content Count

    84
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

18 Good

About dj_gkhn

  • Rank
    Azimli üye

Recent Profile Visitors

1075 profile views
  1. hocam bu sistemi bayadır kuruyorum bilgisayarlara ama şu sorunla çok karşılaşıyorum notebook da örneğin kurup sürücüleri tanıttıktan sonra ekran parlaklağı yeniden başlatığımda azalıyor ben açıyorum ekran parlaklığını kapatıp açtığımda yine azalmış şekilde karşıma geliyor ne yapmam gerekli ?
  2. 300 Tl yi geçmeyecen Android tv Box ne önerirsiniz arkadaşlar ?

    1. turkaziza

      turkaziza

      başlangıç için şunu öneririm hocam, ( 2gb ram, 16gb hafızadan düşük model almanızı tavsiye etmem)

      https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-bilgisayar-cevre-birimleri-4k-tv-box-2gb-ram-bluetooth-4.0-ve-5g-wifi-668396874/detay

       

  3. james donkey markanın ssd sini alıp kullanan varmı nasıldır?

    1. FeritEtemSinBin

      FeritEtemSinBin

      120 ve 240 gb kullandım 240 ı haala kullanıyorum şu ana kadar hiç bir sıkıntı yaşamadım

    2. dj_gkhn
  4. Alexsu işin espirisi zaten benim hoşuma giden inşallah bizde senin seviyene gelirsek abi Elif, Sultan, Miyase, Reyhan, Nehir
  5. hocam emeğinize sağlık. bu çalışmanıza biosa gömülü lisansı otomatik olarak algılayan kodu nasıl yapabilirim?
  6. öncellkile geçmiş olsun Allah şifa versin bende hep Saraçoğlu, Canan Karatay, Feridun Kunak bunlara nasıl randevu alınır onu merak etmişimdir.
  7. aynısı başıma gelmiş biri olarak söylüyorum Dj_Rush un öneriği programla çözmüştüm notebooka harici disk olarak bağlayarak çözemezsin zaten sorunu 1 tb usb den bağladığın için yapmıştır büyük ihtimal bende öyle yaptığım için olmuştu öncellikle masaüstü bulacaksın ona windows xp kuracaksın daha sonra 1tb olan diskini 2. disk olarak sata dan bağla usb den değil programı kur şu videodakileri yap diskine kavuşursun.
  8. Arada windows böyle yapabiliyor anlık elektrik kesintilerinden mesela işaretin üzerine sağ tıkla ağ paylaşım merkezi bağlantı ethernet veya wifi ona tıkla tanıla karşına çıkan ekrandan TANILA ya bas. Eğer bu yöntemle düzelmez ise aygıt yöneticisinden ağ bağdaştırıcıları altında ehernet karın ne ise ona sağ tıkla KALDIR a bas ama orda bu aygıtın sürücüsünü kaldır işaretli olmasın mazallah işaretlersen sürücü komple gider yeniden tanıtman gerekir kaldır dedikten sonra yeniden başlat düzelmesi gerek
  9. hocam Tp Link in resmi sitesinden modem modelinize göre güncel firmware indirin Tp linkte güncelleme kolaydır 192.168.1.1 den modem arayüzüne girin sistem araçlarından yazılım güncelle bölümünden firmware yükleyebilirsiniz ama hocam güncellemeyi yükledikten modeminizi fabrika ayaralarına getirin yeniden kurulum yapın ama siz dns alamıyor sıfırlayınca tekrar bağlanamıyorum diyorsunuz ama firmware de bu dediğiniz hataları gidermek için güncelleyin ondan sonra kurulum yaptıktan sonra wps kapatın misaifiri kapatın ağ ismini gizleyin bunlar güvenlik açısından önemli şeyler daha güvenli olması için mac filtrelemede yapabilirsiniz. bunarı yaptığınız halde bağlanıyorsa bağlanan kişinin mac adresini modeminden öğrenebilirsin blok koy.
  10. Fb nin yeni teknik direktörü Keşke Yılmaz Vural olsa bunu düşünüyorum şuan

  11. oyunu açar açmasına ama ne kadar performanslı oynayacağın soru işareti bu pc 2. el ise alacaksan ve Gta5 oynayacaksan ALMA derim
  12. hocam modem in markası ne bide hangi internet sağlayıcı kullanıyorsun ?
  13. bu neden genellikle hdd kaynaklıdır hdd boot vermiyor bios da hdd gördüğüne emin ol boot bölümünde first boot hdd olsun. bide bilgisayara hakimsen sata güç ve veri kabloslarını kontrol et birde açmadan pc usb flash türü bişey varsa pcden sök açıldıktan sonra hdd test programları ile hdd ni test et bozulmak üzere olabilir. dediğim gibi kasa hdd kablo iç parçalara hakim isen ilk sata ve güç kablosunu bilgisayar kapalı iken sök tekrar aç bu casper ekranında yine bekliyormu yada direk geçiyormu direk geçiyorsa üstte anlattıklarımı yap kolay gelsin
  14. hocam rs5 şuan kullanılabilecek durumdamı bi takım sorunlar vardı sanki sistemde
  15. hocam wifi şifreyi değiştirince nasıl dns alamıyon ben orda takılı kaldım mac filtrelemede izin veridiğiniz cihazlar harici bağlanamaz bence sen modemin son güncellemesi varsa bi güncelleme yap modemine resetle tekrar kur mac filtrelemede yapmadan şöyle bi çözüm söyleyim modemin wps ayarını kapat ağ ismini küçüklü büyüklü yaz örnek TncTR ama bu ağı gizli ağ yap sonuçöta biri bağlanmak istediğinde önce ağ adını girmeli sonra şifreyi ağ adın tarattıgında gizli ağ olarak göründüğünden bizim millet pek çakmaz işin ehli değilse tabi
×
×
  • Create New...