Jump to content

bulent33

Üye
  • Content Count

    58
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About bulent33

  • Rank
    Azimli üye

İletişim Bilgileri

  • Skype
    [email protected]

Profile Information

  • Male
  • türkiye

Recent Profile Visitors

560 profile views
  1. onbuka ustad yapmış olduğun prue edition sitemi kurdum çok güzel ellerine sağlık ama sistemden cmd ekranına girdiğinde arka palan simsiyah ve dos yazıları mavi okunamıyor  bunu dikkatinize sunarım saygılarımla
  2. yaptığın programı indirmek istedim ama linkler ölü yenileyebilirmisin ihtiyacım vardı bu na çok gzel yapılmış şimdiden teşekkürler

  3. abi bu yeni yasa nedir paylaşımlarla ilgili okuyabileceğim bir yer varmı

  4. 14 partlı linklerde f,ile serverde 12 part yok

  5. birde sen baksn şu bios dosyasının içerisine belki sen bana bu konuda daha net olursun anakart MSI p43-c51 bunu daha öncede şuanki en son versiyona güncelledim ama ozaman otomatik yani internet üzerinden yapmıştım
  6. valla soner kardeş live uptade programını çlıştırıyorum senin asua göre modladığın biosuda c nin içerisinde yeni dosya oluşturup isminede b diyorum onun içine koyuyorum ondam sonra live uptde programında manueli seçiyorum yol gösteriyorum c de oluşturduğum b dosyasınıda görüyor ama içerisindeki senin yaptığını açarak görmüyor yanlıca b olark görüyor ona rağmen seçenekler çıkıyor ileri diyorum dos ekranında küçük pencere açılıyor ve orda işlem başlıyor yaptığı işlemlerden sonra tek tek hepsine done diyor işlemi bitiriyor makinaya reset atıyor ondan sonra bende my activatörle aSUSU seçip sertifika key girem diyorum ama sertifikayı ve keyi görmüyor yukarda resimde olduğu gibi işlem yapılamış oluyor istanbul 82 arkadışımda baktı sen biosu flaşlayammısın dah dedi bende kafyı yedim bios versiyonunu içerisinde afud 4310 diye bir doya var büyük ihtimal güncellemyi bunla yapmam gerek ama onada çift tıklayınca siyah ekran oluyor ondan sonra kapanıyor yani şimdilik elim boşta kalı incelemye devam ama
  7. valla rapter kardeş sana katılıyorum gerçi burdaki arkadaşlarda ellerinden gelen yardımı yapıyorlar hepsine ayrıca teşkkür ediyorum yardımlarından ve çalışmalarından dolayı işte ben halen biosu flaşlayamdım MSı nin bios programıyla ona yanrım
  8. boşa çalışmışım boşa afudos la flaşlamam gerekmiş
  9. ama flaşlarken hepsinede done done yazıyor üsten aşağı doğru bitincede nmakinayı resetliyor live uptade var başkada birde online update var başkada yok utulyt olrak kafayı yedim
  10. live uptade var abi birde onlyan var ben live uptadeyle gösteriyorum yüklemey başlıyor hepsi done done oluyor sonra bilgisayarı yeniden başlatıyor kafya koydum ya biosu uçuracam yada bunu yapacam başka alternatifi kalmadı bu işin
  11. [img]http://www.tnctr.com/uploads/imgs/pre_1304255427__screenshot001.jpg[/img] abi resim burdada bir türlü ekleyemedim
  12. gına geldi yav soner arkadaşın yapmış olduğunu kendim yapsam başka bir markayla modlasam yeniden flaşlasam sorun olurmu birde flaişarken bir dosya açıyorum doyanın içine modlu biosu koyduğum zamam dosya ismini görüyor ama bos dosyasını görmüyor dosya isminden mi flaşlıyor acaba akşam o şekilde flaşladım biosu
  13. sıfırladım şimdide may activatörle key giriyom soner arkadaş asusa göre yapmıştı benmodlu biosu asusu seçiyorum sertifakada asusu seçiyorum succasy full yazıyor ama yeniden başlattığımda halen 30 gün sonra etkinleştirileck yazıyor etkinleştirme olmuyor bir türlü
  14. istanbul 82 hocam bu loader ve crack kldırıcının yeni linki yokmu rapid linkleri ölmüş inidrme şansım kalmamış
×
×
  • Create New...