Jump to content

Maddox67

Tnc Sever
  • Content Count

    261
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

27 Excellent

About Maddox67

  • Rank
    TnC Bronze

Profile Information

  • Male

Recent Profile Visitors

738 profile views
  1. kurdum gerçekten mükemmel sistem olmuş Ellerine sağlık ustam
  2. usta oyun oynayanlar için bir tane layt bir sürüm yapsan uefili
  3. Valla bende istiyorum ya windows 7 64 bit sadece cs go da 50 fps alsın standart yeter bana Benim Laptopun özellikleri de aşağıdaki gibi İŞLEMCİ TÜRÜ Intel Core i7 İŞLEMCİ HIZI Intel Core i7 3632QM - 2.2 GHz (Turbo Boost Teknolojisi İle Max 3.2 GHz) 6 MB Önbellek RAM 8 GB DDR3 HARDDİSK KAPASİTESİ 120 gb Samsung Evo SSD İŞLETİM SİSTEMİ Windows 8 EKRAN KARTI NVIDIA GeForce GT 635M Max. 2 GB Paylaşımsız Ekran Kartı OPTİK SÜRÜCÜ DVD Super Multi EKRAN BOYUTU 15.6" LED Ekran (1366 X 768) EKRAN ÇÖZÜNÜRLÜĞÜ 1366 x 768
  4. Güzelmiş gerçekten
  5. Nick değiştirmek istiyorum :D 

    1. Show previous comments  3 more
    2. ugur4721

      ugur4721

      5 dolar hediye et

    3. sk8er_boi

      sk8er_boi

      Asi Zonguldaklı'dan daha iyi bir nick düşünemiyorum. Değiştirirsen ben alırım nicki.

    4. Maddox67

      Maddox67

      Reis Al feda olsun ya .D

  6. bende 630m var ve cs oynatmıyor siz nasıl oynayabiliyorsunuz ki
  7. Bu seneye kadar ttnet kullandım bu sene turknete geçtim bilseydim hep kullanırdım belkı müşteri hizmetleri yoktur falan filan ama hız hiçbir zaman azalmıyor 38 mb hızım var ve 62 tl falan oduyorum aylık taahhüt yok bişiy yok
  8. Çayırlarda güzel yatarım, başka hayır beklemeyin... Bu ne demek ya
  9. Benim ki hdd olarak görüyor hiç bir işlem de yapmadım
  10. CS GO İçerik Doğrulanamadı Hatası S.a Arkadaslar Bu yazıdan nasıl kurtulabılrım oyuna giremiyorum da canım sıkıldı bi oyun oynayalım dedik o da panaroma mı ne çıkmış buun en az 20 gb kotadan yedık ya kaç kez indirdik yine olmuyor bilen biri yardım ederse sevinirim İyi Forumlar..
  11. TheEE  İconları Paylaşma şansın varmı yada adı ne nerden buluruz :D 
×
×
  • Create New...