Jump to content

yasamaz

Üye
  • Content Count

    140
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by yasamaz

  1. kolay gelsin kardeşim bi yardımcı olabilirmisin

    pascal 2019 

  2. yada bu soru çözebilen bir arkadas varsa yardımcı olabilirmi
  3. pascal kardesim banada baglanabilirmisin alpemixle pascal 2019 herseyi denedim iso dosyası yok diyor kurulum sırasında
  4. karadurak kardeşim bootmgr flasha yüklendi test te çalısıyo ama gerçek boot ta çalışmadı bekliyor ne eksik olabilir
  5. ademhoca multiboot 2015 cıktımı arkadaşlar

  6. tnctr nin üstteki resim nedir anlayamadım

  7. sayın blue_life kardesim o kadar ugrastım ama su kaspersky i bi türlü multibootuma ekleyemedim acaba rica edsem bana yardımcı olabilirmisin [email protected] genelde buradayım

    1. ilx_199

      ilx_199

      ön siparişler, black ops'un ilk oyununun toplam satış rakamlarını 3'e katlamış.. düşünün yani.

  8. winroll back nasıl bir programdır arkadaşlar nasıl kaldırabiliriz kafeye kurmuslar yardımcı olurmusunuz

    1. yasamaz

      yasamaz

      yokmu bilen arkadaslar

  9. yeni sistem kurdum arkadaşlar çok hızlı ve stabil acaba hangi antivirüs kursam

    1. Show previous comments  2 more
    2. CizreliÖzgür

      CizreliÖzgür

      ESS 5 gerisi "tırıvırı..." :D

    3. Asabidj45

      Asabidj45

      Trend Micro :D

    4. 2parmak

      2parmak

      boş ver kurma kurunca kasıyor, ben kullanmıyorum

  10. facebook videoları neden acılmıyorrr bilginizz varmı arkadaşlar acaba anonmuse mu saldırıyo

    1. Secret.One

      Secret.One

      flash player yükle

    2. ArminVB

      ArminVB

      gayet güzel yükleniyo :D

    3. yasamaz

      yasamaz

      yüklü ama dur sileyim yeniden son sürüm kuruyum bakim saol

  11. facebook da sorun mu var arkadaşlar yavaşlama videoları açamama gibi

  12. uploaded.to bu site bana kafayı yedircek yaa ne premium ne cookie işliyo

    1. Show previous comments  3 more
    2. DrMakarna_

      DrMakarna_

      alldebrid bi aralar çeviriyodu ama ?

    3. NotToday

      NotToday

      Çevirmiyor demedik ama bende enson kullandığımda çeviriyordu

    4. yasamaz

      yasamaz

      hepsini dedim yazdıklarınızın ama malesef letitbit.net uploaded çalışmıyo iki site digerleri işliyo

  13. yasamaz

    ProBox AI v1.1

    çok güzel olucak bi yeni sürüm usta şimdiden emegine saglık ama kullandıgın su anki katılımsız programları da içinde paylaşırsan tadından yenmez sadece bi öneri
  14. kiya mehmet akça çilem büyük son albümünü arıyorum arkadaşlar cayfan kapatılmış elinde olan varsa upload edebilirmi

  15. arkadaşlar acaba forumda degişiklik mi oldu eskiden (bugune ait mesajları görebiliyorduk profil sekmesinin altında)

  16. yasamaz

    ProBox AI v1.1

    blue_life hocam (Yada, program 800x600 ve altında bir çözünürlülükte çalışıyorsa tam ekran yapılabilir.) aynen katılıyorum
×
×
  • Create New...