Jump to content
TNC-TR

Premier7

Üye
  • Content count

    194
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About Premier7

  • Rank
    Vipower

Profile Information

  • Male

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Modern app guncellemeleri derken neyi kast etdin Hocam ? Tam anlamadim. Benim sordugum Feature Update guncellemeleri. Su an senin LTSC sistemini kullaniyorum ama fazla servis var bu surumde. O yuzden SL-e gecmek istiyorum.
  2. Hocam Home Single surumu Pro gibi ozellik felan guncellemelerini aliyormu ? LTSCB almiyor sanirsam.
  3. Resimli atiyorum belki 6.kez soyluyorum son surum kokteyl ve son surum sistem oldugunu. Arkadas sen galiba bazi seyleri gozardi etmeyi seviyorsun ya da sistemimi 40 trilyon kez indirdiler diyerek sorunsuz bir sistem oldugunu savunuyorsun. Ben sana soruyorum bak sende de mi oyle oluyor ? Sitende de yazdim google de aradim tum yollari denedim olmadi.sonra sana yazdim. resim de atiyorum. sistemin 29.11.2018-de guncellendi.ben 10.12.2018-de indirdim. Yani sistem guncel sistem.
  4. Hocam batarya ayarlarin nasil degistiririm mesela ? Degismiyor sizde degisiyormu ? Son surumu kullaniyorum hatta emin olmak icin tekrar siteden indirdim ve 3 defa format atdim lakin yine ayni sorun var.
  5. Arkadas guncel surumu kullandigimi soyluyorum guncel kokteyl ve guncel sorun ama sorun davam ediyor. nasil cozdugunu anlatirsan manuel uygularim
  6. BU telemetry ile ilgili bir sorun. Telemetry ayarlarin kapatiliyor falan sanirim. Ne kadar denedim olmadi gitmedi bu sorun . Batarya ayarlarin degisicem olmuyor sistem izin vermiyor.
  7. Sistemi artik bayadir kullaniyorum. Bir problemim var.sistemde bir cok ayari degistirmek mumkun degil. Internetde aradim her yolu denedim lakin yine olmuyor. Ve ara sira donmalar takilmalar oluyor sistemde sebebsizce.
  8. Hocam laptopu restart edince ve ya shut down edince yeniden acildiginda bu error geliyor. sonra kokteyl penceresi cikiyor ekrana ve error gosteriyor. Yeniden restart ediyorum bu sefer gelmiyor.duzeliyormu oyle olunca yoksa nasil ? Kokteyle bir el atman lazim galiba
  9. Kokteyli bir kez kurunca sile bilirmiyim exe dosyasini ? Yoksa her restart sonrasinda tekrar kurmam gereklimi ? ve ya exe dosyasi ekranda falan kalmalimi ? Yazdiginiz siralama ile en son kokteyli kurdum.Lakin CMD ekrani acilinca bazi errorlar gordum. Hizlica gectiler diye ne erroru oldugunu anlayamadim amma baya fazlaydi+ Aeroglass+oldexplorer+UxthemePatcher kurulmadi. Belki diger ayarlarda tam olmadi.Not edeyim Kokteyl edition LTSB surumunu kullaniyorum. neden boyle oldu ki Log kaydi yapiyormu kokteyl ? Loga bakarak hangileri kurulmadi soyleyebilirim . Ve ya log yoksa sonraki surumlerde olursa cok guzel olur mesela. Sistemi kullaniyorum, amma standart win 10 ile arasinda performans farki goremiyorum simdilik. Uzun kullanimda kendini belli edecekdir. 2 ci kez kokteyli kurayimmi ? belke tam uygular ayarlari Hocam Black vipers ayarlarini uygulamak gerekli mi ? Yani gerekli olmasa bile uygularsam nasil bir sonuc ortaya cikar ? Bir cok sistemde uygulaniyor.Siz neden yapmadiniz ? meraktan soruyorum . Sorularim ile kafanizi sisirmiyorum umarim. Hepsini uygun bir vakitte cevaplarsaniz sevinirim.
  10. LTSB surumunu indirdim. USB-ye yazdirdim. Software klasorounda kokteyl exporter uygulamasi var.ona girince kokteyli bu klasore koy diyor. simdi kokteyli indirib o klasore atinca format sonrasi kendisimi kuracak ? yoksa klasore felan atmama gerek yok mu sistemi kurdukdan sonra en sonda kokteyli kendim manuel olarak kurmalimiyim ? cevabini bekliyorum ustad hemen kurucam sistemi
  11. Premier7

    Modlanmış Win 8.1 Indire Bileceyim Siteler

    Arkadaslar baska siteler biliyorsunuzmu ?
  12. Premier7

    Modlanmış Win 8.1 Indire Bileceyim Siteler

    Onlara baktim, amma o versiyonlarda yalnizca guncelleme entegre edilmis. original 8.1 gibiler. bana full modlanmis lazim,mesela gereksiz uygulamalari silinmis iyilestirmeler yapilmis ve s. Lite edition falan gibi.
  13. Modlanmış Win 8.1 indire bileceyim siteler Arkadaşlar merhaba. Windows 10 son guncellestirmelerden sonra iyice bozdu. Verimlilik ve performans alamiyorum. Yeniden 8.1 e geri donmek istiyorum. Sitedeki modlanmış 8.1-ler baya eski. Güncel modlanmış 8.1-ler indire bileceyim siteler biliyorsanız paylaşırsanız memnun olurum. Google-da aradım, lakin o sitelerin bir çoğu warez olduğu için google tarafindan fazla indekslenmiyor diye bulmak zorlaşıyor ve ya rusca siteler olduğu için bulamiyorum. Yardim ederseniz sevirim. ( Mesele team-os sitesi var kendi modladiklari win 10lari paylasiyorlar oyle bir siteler ariyorum)
×