Jump to content

YnsDR

Üye
  • Content Count

    71
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Good

About YnsDR

  • Rank
    Azimli üye

Profile Information

  • Male

Recent Profile Visitors

233 profile views
  1. hocam çok gerekli bir çalışma ancak keşke gereksiz servisleri silinmiş temiz daha rahat bir sistem yayınlasanız
  2. merhaba ben önceki sürümü indirmiştim sorun yok. benim öğrenmek istediğim tek şey ssd ye gpt modunda kurmak istiyorum. rufusla hangi modda yazdırmam gerekiyor. veya daha sonra mbr modunda başka pc ye format atmam gerekti her ikisine uyumlu nasıl yazdırmalıyım. lütfen bilen deneyen biri cevap versin teşekkür ettim şimdiden dipnot : keşke 8 gb bellek yeterli olsaydı
  3. merhaba bugün zeblaze thor 5 akıllı saat aldım. sim kart özelliği var imei atılır mı bu cihazlara kayıt paraları aldı başını gitti
  4. hocam rufus son sürüm ile isoyu usb ye yazdırıyorum hata yok bişey yok ama pc başlangıçta usb ile etkin olmasına rağmen görmüyor . başka iso ile de denedim durum aynı. şuan windows usb tool ile deniyorum windows 10 da sorun yaşatıyormu bilmiyorum. kullanılan windows 10 şuan napabilirz
  5. ne enteresan insanlar var :) guvenmiyosun belli etme boyutunda ne var
  6. beyler kaçtane indirdim kurdum bende neden ülke seçme seçeneği yerine hep auto seçeneği var .  ip mi de gizlemiyor . kurulumu yapıyorum çalıştırmadan patch dosyasını çalıştırıyorum programın kurulu olduğu yerdeki exe dosyasını gösterip patch diyorum eee  olmuyor nerde yanlış yapıyorum  dipnot : patch dosyasını kurulumun olduğu yere kopyalayıp  patch yapıncada durum aynı . farklı birşey söyleyin
  7. hmm  kurulum tamamlandı diye bir uyarı ve masaüstünde de bi simge göremedim tamam kurulumda sorun yokmuş teşekkürler
  8. neden hiçbir tepki vermeden kapanıyor .virüs programınıda devredışı bıraktım cmd ekranı açılır açılmaz kapanıyor ve kurulmuyor
×
×
  • Create New...