Jump to content
TNC-TR

mmtsahindmn

Üye
  • Content count

    189
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

51 Excellent

1 Follower

About mmtsahindmn

  • Rank
    mmtsahindmn

İletişim Bilgileri

  • Skype
    mmtsahindmn
  • Twitter
    mmtsahindmn
  • Google+
    mmtsahindmn

Profile Information

  • Male

Recent Profile Visitors

1011 profile views
  1. b6dq98.png

    windows update tamamen kapalı bu arada.

  2. üstad selamlar youtube deki 5 gerekli program videonu izledim like'ni verdim. Nod32 yi yükledim. yanlız ünlem var sağ alt köşedeki simgesinde. programın ana sayfasında en yüksek düzeyde koruma diyor. bi kontrol edermisin sorunsuz mu ? Bu arada gamerangere beklerim :)

    pnpy5m.jpg

  3. mmtsahindmn

    Youtube Kanallarınız 500 Tlden Satın Alınır!!!

    neden böyle bir girişimde bulundun hocam amaç nedir ?
  4. nerelerdesin 07 yapalım

    1. mmtsahindmn

      mmtsahindmn

      hemennnn yapalım gel

  5. beyler elinde olan varsa link versin program piyasadan silinmiş
  6. mmtsahindmn

    Gamepad Bağlantı Kopma Sorunu

    Yok mu yardım edecek bi babayiğit ?
  7. mmtsahindmn

    Gamepad Bağlantı Kopma Sorunu

    herkese merhabalar, Elimde 2 adet kontorland 3022 kablosuz oyun kolu var ve sürekli oyun sırasında ve oyun dışında kopmalar meydana geliyor ve kol işlevsiz hale gelip 5 10 saniye sonra yeniden bağlanıyor kolların üzerindeki ışıklar sürekli yanıp sönüyor. (ilk aldğım 1 yıl sorunsuz oynadım) ÇÖZÜM DENEMELERİM; kollar bozuktur diye gidip 2 kol daha aldım aynı hata anakart bozuktur dedim gittim komple değiştirdim aynı sorun driver desen onu da yaptım kollara iğne ile reset attım yine olmadı.. farklı işletim sistemölerini denedim yine olmadı.. ALLAH RIZASI İÇİN BİRİ ÇÖZÜM SÖYLESİN
  8. Filmler internete nerden düşüyor,yani ilk nerden düşüyorda hemen film izleme sitelrine yükleniyor

    1. adam4

      adam4

      Filmin dvdsi çıkıyor daha sonra internete düşüyor.Gökten inmiyor yani :D

  9. Fifa 2007 oynayan varmı hala..
    10 yıl oldu hala oynuyorum ben  :)

    1. Show previous comments  4 more
    2. mmtsahindmn

      mmtsahindmn

      aga bende oynuyorum valla gamerangerden hergün :) ekle mmtsahindmn

    3. saybatli

      saybatli

      ben hala 2005 oynuyorum ?

       

    4. asd720

      asd720

      bende de var 2005 ama 07 kadar sarmıyor

  10. mmtsahindmn

    Efi Shell Version 2.40 [5.11] (format Atamıyorum)

    laptop hiç açılmıyor ve multiboot usb yada uefi usb desteklemiyor nasıl yapıcam : )
  11. mmtsahindmn

    Efi Shell Version 2.40 [5.11] (format Atamıyorum)

    yok abicim maalesef aynı değil bu şekilde olsaydı çoktan atmıştım formatı
  12. mmtsahindmn

    Efi Shell Version 2.40 [5.11] (format Atamıyorum)

    daha önce anlattıgın işlemi gerçekleştiricektim ama laptopu açınca cihazda harddisk olmadıgını gördüm ,tıpkı telefonlardaki gibi anakart üzerine monte edilmiş. (30 gb)
  13. mmtsahindmn

    Efi Shell Version 2.40 [5.11] (format Atamıyorum)

    maalesef,bios menüde işletim sistemi ile ilgili bir kısım yok.
×