Jump to content
TNC-TR

eca2424

Üye
  • Content count

    47
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

47 Excellent

3 Followers

About eca2424

  • Rank
    Yeni üye

Recent Profile Visitors

434 profile views
  1. eca2424

    Windows 7 Pro+ Sp1 X64 Haziran 2018 Tr

    Teşekkürler. Lan driver olsa iyi olurdu.
  2. Yeni Sistem yapmayacağım arkadaşlar. Buna benzer bir çok sistem paylaşıldı sitede, onları kullanabilirsiniz.
  3. Yukarıda belirttiğim gibi Mağazayı komple kaldırdım. Mağaza yok. Mağaza tekrar geri yüklenirmi orasını bilemiyorum. Denemeniz için 1-2 link paylaştım belliki mağaza geri yüklenmiyor. Mağazasız yapamıyorsanız sitede mağaza bulunan sürümleri bulup onları kullanacaksınız. Yapılan tüm işlemleri anasayfada belirttim. Sıkıntı olmaması açısından hiç bir hizmeti kapatmadım, olduğu gibi bıraktım.
  4. Karadurak ın tüm office lerini sorunsuz yükledim. Normal officeleri sorunsuz yükledim. Sizde bu sorun neden çıkıyor anlamadım.
  5. Mağazayı zaten tamamen kaldırdım. Mağaza Yok. Mağaza yüklemek isteyenler için link verdim. ha çalışırmı çalışmaz mı orasını bilmiyorum. Birde Şuradan deneyin bakalım. ( Store Apps & Xbox Games Support for LTSB 2016.zip olan)
  6. Teşekkürler. Güle güle kullanın.
  7. Alternatif linkler Anasayfaya eklendi. Teşekkürler forjest. Temizlik yap.exe virüs olması imkansız. Winrar ile açıp hazırladığım kodları kontrol edebilirsiniz. Eğer içiniz rahat etmezse direk silin. Mağazayı intenernetten aratın, güncelini indirin. Bildirimleri ayarlardan bakın tamamen kaldırmamıştım. Bu sürümde kokteyl yok.
  8. İconlar güzel. Bir sonraki sisteme İkon eklemeyi düşünüyorum.
  9. ISO orjinal zaten Programları soruyorsan software klasörünü silersen programlar kurulmaz. Tüm office'leri denedim Herhangi bir sıkıntı yok. Smartscreen zaten kapalı geliyor. Yönetici olarak bir daha denermisin. Mikrofonun uygulamalara otomatik erişimini kapatmıştım. Ayarlarını değiştirebilirsen çalışabilir. Birdahaki sefere direk entegre ederim. Daha önce WinSxS silinmiş sistem hazırlamıştım kendime, ancak bazen güncelleme sorunu oluyordu. Program kurarken bazı sıkıntılar yaşanıyordu. Yukarda bi arkadaşta WinSxS den şikayet ediyordu, İlla WinSxS silinsin derseniz birdahaki güncellemede WinSxS yi Silerim.
  10. VirtualBox programı kullanın. Sorunsuz çalışıyor. Evet bu sürümde arama özelliği ve başlat menüsüne sabitle devrede. Güncelleme kapatma işi yanlış hatırlamıyorsam hizmetler den yapılıyordu. En az 3 farklı makineye kurdum hiç bir zaman mavi ekranla karşılaşmadım. Bu sürümü daha sade yaptım. Servis ayarı vs hiçbir şeye dokunmadım. Yani bunu kurmanı öneririm. Dism kodlarıyla temizlik yaptırabilirsin. Ama maximum 400-500 mb temizler, ki bunuda önermem.
  11. Güncel sürüm eklendi.
  12. eca2424

    önemli - 27'' Inç Monitör Tavsiyesi

    Hayırlı olsun.
  13. kokteylsiz, daha temiz sistem hazırlayacağım.
  14. Yeni sistemde netframework güncelleme hatasını düzelteceğim.
  15. eca2424

    Sadece Rip Olsun

    Zor. Ama yine de bu siteye bi göz atın.
×