Jump to content
TNC-TR

RimPalace

Üye
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

1 Follower

About RimPalace

  • Rank
    Yeni üye

Recent Profile Visitors

239 profile views
  1. deneyeceğim hocam işlemci win 7 destekliyor mu nasıl anlarım bir ara denedim kurulmadı işlemci destekleyecek mi acaba w7 yi sorun o hocam onuda deneyeceğim
  2. Bu bilgisayara işletim sistemi önerisi Arkadaşlar babam kendine bilgisayar almış fakat çok güçsüz 1ghz işlemcisi var yani amd e1-2100 işlemci 4gb ram felan cihaz bu http://www.toshiba-turkey.com/discontinued-products/satellite-c55d-a-14l/tab/services/ win 10 var çok kötü kasıyor win7 desteklemiyor yoksa win7 kuracaktım ( forumda ki edit isolar tabiki ) önerebileceğiniz bomboş hafifin hafifi bir w10 iso önerirmisiniz
  3. hocam part 2 şifre nedir tnctr yazıyorum yanlış diyor
  4. Hangi İsoyu Kullanmalıyım ? Arkadaşlar sistemin i5 2450m 4gb ram 500gb hdd kullanım amaçları ders çalışmak - film izlemek günde 1-2 oyun lol -- w10 kullanmaya başladım ilk iso çok kastırdı bu 2. isom buda çok sıkıntılı şimdi bi w7 indiriyorum https://www.tnctr.com/topic/457526-windows-7-pro-sp1-x64-haziran-2018-tr/ w8 sevmiyorum w10 sıkıntılı ( update defender felan kapalı + destroy 10 windows spying programı ile kapayıp sildim herşeyi yine sıkıntılı ) aslında ben w7 seven adamım varmı şöyle gereksiz her şeyi kaldırılmış saf android gibi update felan kapalı win uygulamaları olmayan optimize edilmiş performans amaçlı bir iso öneriniz?
  5. yeni nesil pclere w7 kuramıyorum dün w8 kurdum işlemciyi desteklemedi
  6. Arkadaşlar malum w10 csgoda hata yapıyor 30 fps felan oynatıyo önerdiğiniz bir w10 varmıdır laptop dell 7567 i7 7700Q 16gb ram nvidia 1050 ti bu pcye kuracağım dün w8.1 pro kurdum işlemciyi desteklemedi
  7. Alldebrid candır turbobit limiti yok Arada patladığı doğru ayda 1 gün Ee limit yok bir zahmet patlasın arada [email protected] buraya mail at rimpalace yolladı dersin Türkiye Yetkili Satıcı
  8. Merhabalar. Unity 3D Pro katılımsız isteğim varda. Hazırlamanız mümkün mü ?
  9. Merhaba TNCTR üyeleri. Elimde bir laptop var yeni geldi iç ekran kırık. Görüntüyü başka bir ekrana aktarınca bios gözükmüyor. Ekranı söktüm fazlalık olmasın. Harddiskini çıkarttım format için diğer pcye takıp attım formatı. Win 10 attım ilk başta fakat sevemedim win 7 atayım diye geri çıkarttım harddiski diğer pcye takıp win 7 attım. Geri takıp pcyi çalıştırdım fakat görüntü hiç yok gelmiyor. Sorun nerede olabilir ? Not: Forma atmak için kullandığım pc sağlam her işi orda yapıp harddiski ekranı olmayan bilgisayara takıyorum.
  10. Öncelikle tüm forum üyelerine esenlikler dilerim. Benim olayı kısaca şöyle anlatayım. Bana bir bilgisayar geldi Samsung np300e5a modeli olan bir laptop. I5 işlemci 4gb ram 500gb hdd nvidia 520m ekran kartı İç ekran kırık olduğu için hiç bir şey gözükmüyor. HDMI & VGA ile bağladım yine görüntü yok.Ne zaman geliyor bağlantı derseniz kullanıı şifre sorma ekranında. Format atılması lazım virüslü + şifresi var kullanıcının. Söktüm harddiski taktım benim evdeki laptoba attım formatı geri taktım. Eski haline getirdim. 64 bit olduğu için biraz kasmalar yaşıyorum arada CSGO oynarken 0 sıkıntı Gelelim bilgisayarımın sorunlarına. Led ekran alacağım şunuda sokayım şuraya. Sorunlarım; - Win 10 64 Bit var biraz kasma yaşıyorum elimdeki laptop core2duo winxp çatır çutur çalışıyo ama o i5li laptopta yok o şey. - Monitöre tam sığmıyordu sağ kenarda boşluk vardı, sağ tık grafik seçeneklerinden birine bastım küçüldü, diğerine bastım çok büyüdü ve en son birine bastım hepten görüntü gitti zaten görüntü özürlüsü bu bilgisayarı şu anda format atarak mı düzeltebilirim sorunu nasıl çözücem ?
×
×
  • Create New...