Jump to content
Son zamanlarda artan kullanıcı hesap hırsızlıkları sebebiyle tüm kullanıcılara şifre sıfırlama maili gönderilmiştir. Lütfen güveli şifreler seçiniz. Mevcut e-mail adresinize erişemiyorsanız, en aşağıdaki destek linkinden bize ulaşınız. ×

Anket Hazırlamak İçin Soru Örnekleri


exert28

Recommended Posts

Merhaba arkadaşlar.

Yönlendirilimiş Çalışma Dersi için hocam Süper marketler ile ilgili bir anlet çalışması yapmamızı istedi..

Sorular Market de çalışan Yöneticilere , personellere ve müşterilere sorulacak.

siz olsaydınız nasıl bir sorular sorardınız...Çalışma hayatı ile ve ürünlerle ilgili aklınıza artık ne geliyorsa yardımlarınızı bekliyorum... :)

Link to comment
Share on other sites

SÜPERMARKET MÜŞTERİLERİNİN MAĞAZA KARTI TERCİH NEDENLERİ

Kartın imajı

Öncelikli olarak güven duyulan mağaza kartı

Çevreden bu kartın avantajlı olduğunun duyulması

Kartın ait olduğu mağazaya duyulan güven

Kartın ait olduğu mağazadaki ürün çeşitliliği

Personelin güler yüzlü olması

Kartın sunduğu hizmetlerin avantajlı olması

Maddi açıdan faydalı olma

Müşterilerin özel günlerini önemseme

Kartın renkleri

Prestij amaçlı cüzdanda taşıma

Karta duyulan güven

Kartın ait olduğu mağazaya duyulan güven

Alışkanlık yaratması

Medeni durum

Cinsiyet

Yaş

Gelir düzeyi

Eğitim düzey[/CODE]

[CODE]http://www.fatmaorel.net/bizim%20market/magaza_karti.pdf[/CODE]

SÜPERMARKETLERDE ÇALIŞANLARIN VE TÜKETİCİLERİN HİZMET KALİTESİ

[CODE]Faktör 1: Personelin Davranışı

1- Kasiyerlerin işlerinde pratik ve hızlı olmaları
2- Şarküteri çalışanlarının işlerinde hızlı ve pratik olmaları
3- Market çalışanlarının müşterilere karşı güler yüzlü olmaları
4- Market çalışanlarının müşterilere karşı kibar olmaları
5- Müşterilerin markette alışverişle ilgili sorularını/ problemlerini yöneltebilecekleri bir
ilgili bulabilmesi
6- Şarküteri çalışanlarının işlerinde temiz olmaları
7- Alışveriş sonrası paketleme ve taşıma için müşteriye yardım edecek görevli
personelin bulunması
8- Market çalışanlarının temiz giyimli ve düzgün görünümlü olması

Faktör 2: Müşteri Hizmetleri

9- Market içinde kafe, restoran v.b. yerlerin bulunması
10- Az miktarda alışverişler için ayrı (ekspres) hızlı yazarkasa olması
11- Yazar kasa sayısının yeterli olması
12- Marketteki kafe, restoran v.b. yerlerin temiz olması
13- Müşterilere yeterli otopark imkanı sağlanması
14- Alışveriş yapan müşterileri evlerine ulaştıracak servis araçlarının olması
15- Müşterilerin satın aldıkları ürünü problemsiz bir şekilde değiştirebilmesi ya da iade
edebilmesi
16- Markette bol ürün çeşidi bulunması
17- Hizmet sunumunda kullanılan (alışveriş sepeti, taşıma poşeti v.b.) araç-gereçlerin
modern olması

Faktör 3: Ürün Etiketleme

18- Yazarkasa fişlerinin müşterilerin alışveriş tutarını doğru yansıtması
19- Ürünlerin fiyat etiketleri ile yazarkasa fişlerinin birbirini tutması
20- Ürünlerin fiyat etiketlerinin yanlış anlaşılmalara yol açmaması
21- Ürünlerinin fiyat etiketlerinin güncel olması

Faktör 4: Yerleşim Düzeni

22- Marketin kolay ulaşılabilir bir yerde olması
23- Marketin mağaza içi ve dışı yerleşiminin uygun olması
24- Market içinde aranılan ürünlerin kolaylıkla bulunabilmesi
25- Market bölümleri veya katları arasında ulaşımın kolay olması
26- Market içinde ısı, ışık ve ses düzeninin yeterli olması[/CODE]

[CODE]http://194.27.49.253/iibf/ZH23.pdf[/CODE]

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...