Jump to content

TÜm_wİndows_sÜrÜmlerİ+araÇlar_tek_dvd/by_sere


Bay_RC

Recommended Posts

Arkadaşlar öyle bir çalışma yaptım ki aklınız hayaliniz durur valla .. Şekil A'da görüldüğü gibi DEHŞET bir çalışma: Kesinlikle Alıntı değildir. Teknik Yapım Kendime aittir..

sumbdvd2dehetbysere.jpg:D

Diğer

http://rapidshare.com/files/335390212/ISO.rar :D

rar pass: Powered_by_sere_2010_all_rights_reserved

Arkadaşlar ilgilenenlere satabilirim.

Sistem :

Win 7 Final TR (64 bit yok, x86_TÜM WİN7 SÜRÜMLERİ)_7600_16385

Win XP SP3_IE7_MP11(Not: Orjinal msdn çıkışlı sp3 kullanılmıştır. Deneyin farkı görün...

Win98/Winme : Anlatmaya gerek yok..

WinXPE: (Ön.Not: CD'den çalışan 400mn boyutundaki XPE'dir. HDD'siz çalışır ve Network desteği vardır...

Ek olarakda;

Acronis Recover Bootable 2010 v13+Ghost11+Hiren_Boot_cd_v9.7+Paartiton Magic v8.03+NTLDR FIX+NTLDR ACCESS+XP şifre Kırıcı+Wipe Cmos Clear.

No Problem!

http://img43.imageshack.us/img43/9928/sumbdvd2dehetbysere.jpg.

Acronis Recover Bootable 2010 v13+

Link to comment
Share on other sites

Yapan var hacı :D

Ayrıca uploadda kota yok.

güzel kardeşim gelde bana sar onu. Ama senin güzel hatırın için bunu yapacağım peki var mı bildiğin upload yapma programları.. Rapid'den özellikle.... Mesela gece yatmadan ayarlıyayım sabaha hazır olsun ...

Birde mesela herhangi bir üyenin tnctr'de olup olmadığını yani çevrimiçi olup olmadığını nasıl anlıyorsunuz. Please Help!..

Link to comment
Share on other sites

Çalışma güzel ama görsel kalite yapmalısın. Windows Seven arkaplanları gibi;

pdc081920x1200.jpg

kardeş onu da ayarlarım hele şunu bir upload edebilirsem... Haliyle 4 gb bunu gece ayyarlayıp sabaha hazır eden programlar var mı?

Link to comment
Share on other sites

kolaysa sen gel yap ozaman 4 gb'lık veriyi 1mbits 4gb kotalı 256mb upload hızı ile....

evet haklısınız bu bağlantıyı forumda kullanan bir tek kişi sizsiniz ve bir tek siz telekoma para ödüyorsunuz diğer arkadaşlara bedava geçmiş olsun

edit: Rapide upload edecekseniz "RapidUploader" var. linkleri yapıştırın programa kendisi upload ediyor

http://www.rapidshare.com/rapiduploader.html[/CODE]

sanırım online üye listesi 120 dk 'da bir güncelleniyor yani 1.59 dk önce çıkış yapan biri şuan online görünür : ) ( yanılıyorsam mod arkadaşlar bilgi versin ltf )

Link to comment
Share on other sites

Arkadaşım sacma konular gördüm ama bu kadar sacma bi konu ilk kez gördüm ya abi sen bunumu satmaya uğraşıyon zuhahhahah bu ne ki ya adam mxp yaptı mornıng kardeşimiz böle bişiy düşünmedi sen ise bu berbat sisteme para yuh sana boşunada upload etme bunu indiren olcağını sanmam şunun ilk logon ekranına bakan uzak durur zaten

Link to comment
Share on other sites

Arkadaşım sacma konular gördüm ama bu kadar sacma bi konu ilk kez gördüm ya abi sen bunumu satmaya uğraşıyon zuhahhahah bu ne ki ya adam mxp yaptı mornıng kardeşimiz böle bişiy düşünmedi sen ise bu berbat sisteme para yuh sana boşunada upload etme bunu indiren olcağını sanmam şunun ilk logon ekranına bakan uzak durur zaten

yok kardeşim neden öyle yazdığımı söyleyeyim.

Şimdiye kadar bir cd'yi bile zar zor upload edememişken hele birde bir dvd 'yi upload etmek uzun zaman alacak. Benim nulunduğum yerdeki alt yapı eksikliğinden de ötürü bir sorun...

Ama birde şöyle düşün; linkleri göremeyen herhangi bir üye o zamanda yazacakti. Hani link nerde yok senin... falan filen. ama ben konunun akışında da belirttim: upload yapan oto program var mı varsa belirttin gece ayarlayıp sabaha bitsin. Yoksa inanın çok zaman alıyor...

Link to comment
Share on other sites

server 2008, server 2003, windows 2000 sp4, vista içeren artı olarak da disk araçlarını içeren bir paket daha mı yapsam... sizce gerek var mı -server2008, server2003-kullanılır mı, windows 2000 sp4 kullılır mı, vista da win7 çıkınca pabucu dama atıldı. Sizin öreileriniz neler?

Link to comment
Share on other sites

server 2008, server 2003, windows 2000 sp4, vista içeren artı olarak da disk araçlarını içeren bir paket daha mı yapsam... sizce gerek var mı -server2008, server2003-kullanılır mı, windows 2000 sp4 kullılır mı, vista da win7 çıkınca pabucu dama atıldı. Sizin öreileriniz neler?

Arkdaşım öncelikle yaptıgın calışma oyle ahım sahım bişiy değil 5 6 ay once ben yapmıştım boyle birşey ve işte calışırken cay molalarında yapmıştım yani toplasan 2 3 saati alır. Örn:

http://emresky.byethost17.com/?p=25[/CODE]

2.si 2008 server 2003 server kullanan cok az kişi vardır ve bu kişiler genelde all in one cd kullanmazlar yani ben kullanmıyorum gerek yok cunku server sistemleri her an yuklemiyorum zaten ogrenme amaclı yuklenir şirkete kurulacaksa orjinal o lması şarttır. Ama bazıları yapmışlar:

photo.jpg

photo2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Upload yapmak o kadar zor bişey değilki.Bende zamanında yaptım modifiyeler 1 dvdyi upload etmek için 3 günümü verirdim.

Rapid dışında upload yapabileceğin çok site var.Örneğin 4shared.

http://www.4shared.com/file/50786419/76ca898d/4shared_Desktop_310.html[/CODE]

Rapid uploader gibi çalışır.Sıraya dizersin dosyaları upload edersin.Uploadı durdurup devamda ettirebilirsin.200 mb upload edebilirsin dosya başına.Kötü yanıda toplam 10 gb upload hakkının olması ama dene derim.

Link to comment
Share on other sites

@sere

Öncelikle emeğin için teşekkürler. Lakin boot menüsünü gören bu çalışmayı indirmek için vakit harcamaz.

Gördüğüm kadarıyla menü zaten EasyBoot'un klasik menüsü. Daha gösterişli bir şeyle yapabilirsin..

Mesela şu arkaplanı değiştir.

İstersen farklı bir program kullan. AeroStudio veyahut Grub4dos... AeroStudio'da menü tasarlamak açıkçası, EasyBoot'a göre daha kolay.

Kolay gelsin...

Link to comment
Share on other sites

@sere

Öncelikle emeğin için teşekkürler. Lakin boot menüsünü gören bu çalışmayı indirmek için vakit harcamaz.

Gördüğüm kadarıyla menü zaten EasyBoot'un klasik menüsü. Daha gösterişli bir şeyle yapabilirsin..

Mesela şu arkaplanı değiştir.

İstersen farklı bir program kullan. AeroStudio veyahut Grub4dos... AeroStudio'da menü tasarlamak açıkçası, EasyBoot'a göre daha kolay.

Kolay gelsin...

kardeşim öncelikle çok sağol....

Şimdi görünüşe aldanmayın derler.. Ben de upload yapamadığımdan dolayı ... Bu arada görünüş tabiiki de önemli fakat şu husus da emin olabilirsiniz.. İğne ucu kadar bir sorun yok...

BU ARADA ŞUNU ÖNEMLİ BELİRTMEK İSTERİMMMM: UPLOAD YAPAMADIĞIMDAN DOLAYI 1-Arkadaşlar ilgilenenlere satabilirim yazdım.. Peki birde şöyle düşünün.. Ya -Arkadaşlar ilgilenenlere satabilirim- yazısını yazmasaydım ne olacaktı.. Durun ben söyleyeyim. ki siz de tahmin edebiliyorsunuz..

Link to comment
Share on other sites

Arkdaşım öncelikle yaptıgın calışma oyle ahım sahım bişiy değil 5 6 ay once ben yapmıştım boyle birşey ve işte calışırken cay molalarında yapmıştım yani toplasan 2 3 saati alır. Örn:

http://emresky.byethost17.com/?p=25[/CODE]

2.si 2008 server 2003 server kullanan cok az kişi vardır ve bu kişiler genelde all in one cd kullanmazlar yani ben kullanmıyorum gerek yok cunku server sistemleri her an yuklemiyorum zaten ogrenme amaclı yuklenir şirkete kurulacaksa orjinal o lması şarttır. Ama bazıları yapmışlar:

photo.jpg

photo2.jpg

Ek olarakda buna [b]vista tüm sürümler x86/x64[/b][size=2][/size], server 2003 enterprise x86 ve windows 2000 pro sp4 ....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...