MostWanted

Svchost.exe %100 Kullanıyor! ( Virüs Çözümü )

31 posts in this topic

Bende bu virüs mü var acaba cpu hep yüzde yüz arada bir düşüyor virüs programları ile tarattım hep bişi çıkmadı

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 24.04.2010 at 21:18, ankara_06 yazdı:

ZAMUNDA harici hiç bir torrent sitesine güvenmem abi :)

TurkTorrent is the king :)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bu tür indirmeler yaparken f u l l programlar i n d i r ve portalciyiz sitesi haricinde başka sitelerden indirme yapmamaya özen gösteriyorum. 

 

Ayrıca bu tür durumlarda rkill - adwcleaner - malwarebaytes antimalware - combo fix çok etkili programlar.

Edited by cihaneken
Düzeltme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arkadaşlar size kendi tecrübeme dayanarak bir bilgi vereyim. Özellikle bilgisayarının RAM i çok yüksek olmayanlara.

Windows Update
Windows Search
Windows Defender
Hızlı Getirme

Bu 4 hizmet, benim gördüğüm en çok bellek işgal eden hizmetler. msconfig den devre dışı bırakmanız pc nizi baya rahatlatacaktır. Bunları devre dışı bırakırsanız ne olur.

Windows Update: Windows güncellemeleri yapıyorsanız artık yapamazsanız. Hatta Microsoft 'un sitesinden indirdiğiniz küçük güncelleme dosyalarını bile yükleyemeyebilirsiniz.
Windows Search: Özellikle Windows 10'da başlat menüsünde falan kapsamlı arama yapamazsanız, sadece temel şeyleri arar.
Windows Defender: Windows ile birlikte gelen kendi antivirüs uygulaması (bence çok gereksiz). Exe dosyalarının açılma sürelerini kayda değer derecede yavaşlatıyor. Bu boyutuna göre değişiyor tabi ki. Örneğin 2GB büyüklüğünde tek bir exe dosyası açtığınız zaman açmadan önce bu dosyada tarama yapacağı için bir süre bekliyorsunuz. Ayrıca birçok exe dosyasının bulunduğu bir klasöre girdiğiniz zaman dosyaların simgelerinin yüklenmesi zaman alıyor. Bence en çok devre dışı bırakmanız gereken şey.
Hızlı Getirme: Windows Search hizmeti ile benzer. Windows içinde yaptığınız aramalar, klasörler, ve klasör içindeki dosyalar vs. bir sonraki aramanızın daha hızlı olması için bir dizin haline getiriliyor. Daha sonra arama yaptığınız zaman bu dizinde arama yapıyor. Bu da sürekli arkaplan da çalışarak RAM işgal ediyor tabiki. Bu saçma hizmeti kullanmak yerine Everything isimli programı kullanın. Benim her formattan sonra yüklediğim ilk programdır. Hatta Driver lardan bile önce yüklerim.

 

Bunlardan başka fazla RAM tüketen pek bir hizmet görmedim. Eklemek istediğiniz bir şey varsa ekleyin arkadaşlar.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.