Jump to content

Ýþte geleceðin 10 popüler mesleði


KelebeK

Recommended Posts

Trend's Journal dergisine göre geleceðin en iyi iþi, maðazalarda alýþveriþ ortamý yaratan deneyim tasarýmcýlýðý...

Deneyim Tasarýmcýsý

Perakende sektöründe çalýþan bu yetenekli kiþiler özellikle maðazalara gelen müþterilerin etkilenmesi üzerine odaklanýyor. Bunun içine çekici duvar boyalarýnýn kullanýlmasý, pencerelerin doðru yerlere açýlmasý giriyor. Maðazada belli bir atmosfer yaratýlarak, satýlmak istenen eþyanýn müþteri gözünde çekici olmasý saðlanmaya çalýþýlýyor.

Týbbi Araþtýrmalar

Týp, senelerden beri en popüler meslekler listesinde ilk sýralarda... Ýnsan ömrü uzarken, Parkinson ve Alzheimer gibi hastalýklarla savaþmak için gerekli araþtýrmalarý yapanlar ise, týbbýn en popüler isimleri.

Web Tasarýmcýsý

Ýnternet üzerinde kendine ait bir sitesi olmayan þirketler artýk müþteriler tarafýndan yeterince ciddiye alýnmýyor. O yüzden her þirketin, her organizasyonun kendine ait bir sitesi olmasý gerekiyor. Bu da web tasarýmcýlarýnýn gittikçe daha büyük bir öneme sahip olmasýný saðlýyor

Ýnternet Güvenliði

Ýnternet üzerinde kiþisel bilgilerin çok rahat kullanýlmasý yüzünden güvenlik programlarý, gelecekte bu iþle uðraþanlara inanýlmaz paralar kazandýracak.

Þehir Planlayýcýsý

Nüfusun artmasý, þehirlerde hayatý zorlaþtýrýyor. Her türlü etkinliðin ve yerleþim bölgelerinin detaylý planlanmasýný saðlamak zorlaþýyor. Bu yüzden dünya çapýnda birçok þehir yeniden planlanmaya ihtiyaç duyuyor.

Medya Promosyoncusu

Bu mesleði normal halkla iliþkilerle karýþtýrmamak lazým. Sadece dedikodu, kulaktan dolma bilgilerin yayýlmasýný saðlamaktan ibaret. Özellikle internet yeni çalýþma alanlarý. Böylece bir ürün piyasaya çýkmadan bile genel tüketici tarafýndan tanýnmýþ oluyor.

Yetenek Avcýlarý

Eðlence dünyasýnýn ihtiyacý olan yeni yüzleri ortaya çýkarmak... Bu iþ basit görünmesine raðmen birçok neslin eðlence kültürünün ve tüketim eðiliminin þekillenmesini de saðlýyor.

Satýn Alma Ajanlarý

Özellikle büyük maðazalarýn nelere ihtiyacý olduðunu, hangi ürünlere raflarýnda yer vermesi gerektiðini, hangi ürünlerin yeterince müþteri bulamayacaðýný belirleyen kiþiler...

Sanat Yönetmenleri

Iþýk, boya, kamera... Tüm bunlarý yönetebilen. Hem sanatçý bir kiþilik hem de popüler kültüre eðilim gerektiriyor.

Haber Analistleri

Ýnternet muhabirler için yeni bir çalýþma alanýný da ortaya çýkardý. Ýnternet üzerinde yeni tartýþma alanlarý, haber merkezleri kuruldu.

www.memurlar.net

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...