Jump to content

Lenovo Servis Sorunu


acer42
 Share

Recommended Posts

herkese merhaba arkadaşlar benim sorunum 18 ocak 2011 tarihinde teknosadan lenovo b560 laptop aldım bilgisayarda bir ay sonra sürekli şarj kesme sorunu çıktı teknosaya götürdüm onlar servise yollayacaklarını belirttiler ve bilgisayar bir hafta sonra geldi servisten bataryası değişmiş sorun çözüldü diye ancak eve gelip bilgisayarı açtığımda sorunun giderilmediğini gördüm ertesi gün tekrar götürdüm bilgisayarı bu kez teknosadaki hanımefendi değişim talebi ile gönderdi bilgisayarı 16 mart 2011 de göndermiştim servise ve hala elime geçmedi yaklaşık on gün önce aramıştım yurtdışından anakart sipariş ettiklerini söylediler bu gün aradım hala anakart bekliyorlar ve bugün 18. iş gününde sizce 30 iş günü dolar mı lenovo bdh teknik servisinde başına bu tarz birşey gelen var mı acaba şimdiden teşekkürler.
Link to comment
Share on other sites

Dolup dolmayacağını biz bilemeyiz ama dolduğu an para iadesi hakkınız olacaktır. Acerden çatır çatır aldığım için söylüyorum.

Teknosa demişken tüketici haklarını hiçe sayıyor bunlar. Ürün alıyorsun aç kutusunu beğenme iade için %15 paranızdan keseriz diyorlar.

Link to comment
Share on other sites

teknosadan pc alırsan öyle olur işte halbuki doğrudan sen servisle niye muhattap olmadın bende teknosadan daha önce pc almıştım bi kere hiç ilgilenmiyorlar insanla ve arkadaşın dediği gibi zorunlu değişimde bile para kesiyolar ama lenovo öyle bi yamuk yapamaz kanımca

Link to comment
Share on other sites

benimde iş yerinde çalıştığım muhasebeci arkadaş vatan bilgisayardan lenovo laptop almıştı ekranın üstündeki kamera 2 kez bozuldu laptopta kamera görünmüyor uğraştım yapamadım sonra vatan bilgisayara götürdü onlarda sorunu hallettiler cevap olarak hdd yanmış :) değiştirdik demişlşer çözüm bir haftayı bulmamış güzellik lenovo'dan mı kaynaklanıyor vatandan mı? bilmiyorum
ve aslında bu şekilde firmaları tanımak lazım sattığı ürünün arkasında duruyormu bir ara bosch reklamı vardı

Müşterimi kaybetmektense paramı kaybetmeyi tercih ederim

Link to comment
Share on other sites

teknosa, maalesef adındaki "tekno"lojiyi sadece satan bir yer. çalışanların bir çoğu, iki ürün arasındaki farkı fiyat etiketiyle anlatabiliyorlar. servise gönderecek şeyler satın almadığım için o konuda bir şey diyemem fakat, araya teknosa'yı koyup uzun süre servisten cihazını bekleyen çok tanıdığım oldu. o yüzden bu konu hakkında sadece şunu diyebilirim. servisle siz muhatap olun. çünkü teknosadakiler sorunu doğru bir şekilde servise anlatamayabiliyor.

Link to comment
Share on other sites

öncelikle tüm cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim bende teknosadan pek hazzetmem açıkçası ancak bu ürün kampanyalı sadece teknosada vardı ve gayet makul bir üründü ondan istemeyerek teknosadan aldım lenovo hakkında bir sıkıntım yok gayet iyi bir marka ve servisi ilgileniyor zira aceri de gördük acere göre çok iyiler.

Link to comment
Share on other sites

Ben olsam 30 iş gününde tamir edilmemesini umut ederdim ve paramı aldıktan sonra da Teknosa'dan olabildiğince uzaklaşırdım... Adamlarla 2 kere ürün iadesi için mahkemelik oldum, 2'sini de kazandım, bana hep bunun ambalajı açılmış diyorlardı, ben de soruyordum açmadan nasıl kullanacağım diye?:) Eğer bir rahatsızlık yaratırlarsa al faturalarını tüketici heyeti mahkemesine git, derdini güzelce anlat çok büyük ihtimalle kazanırsın, mahkeme bıkmış durumda bunlardan! :D

Link to comment
Share on other sites

Teknosa'ya siz vereli mi 18 iş günü oldu yoksa Servise gönderelimi 18 iş günü oldu. Buda önemli çünkü teknosa ürünleri biriktirip de gönderebiliyor.

Bu arada Teknosa genelde para iadesi değilde yeni ürün vermeye çalışıyor.

Edited by mila
Link to comment
Share on other sites

[quote name='mila' date='05 April 2011 - 19:59 ' timestamp='1302033553' post='988248']
Teknosa'ya siz vereli mi 18 iş günü oldu yoksa Servise gönderelimi 18 iş günü oldu. Buda önemli çünkü teknosa ürünleri biriktirip de gönderebiliyor.

Bu arada Teknosa genelde para iadesi değilde yeni ürün vermeye çalışıyor.
[/quote]


teknosaya vereli 18 iş günü oldu ustam ama tüketiciyi koruma kanununda ürünün teslim edildiği tarih baz alınıyor bunu teknosaya belirttim onlar da evet bize teslim ettiğiniz günden itibaren başlıyor dediler.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='xfailedkomplex' date='05 April 2011 - 15:54 ' timestamp='1302018844' post='988035']
benimde iş yerinde çalıştığım muhasebeci arkadaş vatan bilgisayardan lenovo laptop almıştı ekranın üstündeki kamera 2 kez bozuldu laptopta kamera görünmüyor uğraştım yapamadım sonra vatan bilgisayara götürdü onlarda sorunu hallettiler cevap olarak hdd yanmış :) değiştirdik demişlşer çözüm bir haftayı bulmamış güzellik lenovo'dan mı kaynaklanıyor vatandan mı? bilmiyorum
ve aslında bu şekilde firmaları tanımak lazım sattığı ürünün arkasında duruyormu bir ara bosch reklamı vardı

Müşterimi kaybetmektense paramı kaybetmeyi tercih ederim
[/quote]
ben de en son lenovo aldım vatandan ne teknosa ne gold nede bimeks bi mal alırken ya da problem çıktığında ilgilenmiyorlar hatta gidiyorsunuz oralara bi güler yüz bile yok suratsız işinden bezmiş elemanlar -_- ama vatan bilgisayara ne zaman uğrasam güler yüzle karşılanıyorum ve en az bir eleman benimle ilgilenmek için seferber oluyor :D daha ne olsun müşteri memnuniyeti böyle birşey işte

Link to comment
Share on other sites

Vatan nasıl bilmiyorum ustam denizlide vatan yok ne yazık ki :( zaten diğer firmalar da işini iyi yapmıyor ama lenovoyu taktir ettim açıkçası her attığım mailin anında cevabını alıyorum zira acerde defalarca mail atmama rağmen birine bile cevap gelmemişti. Gerçi Türkiyede işini düzgün yapan firma sayısı bir elin parmağını geçmez şikayet var internet sitesine bakınca belli oluyor zaten.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='acer42' date='07 April 2011 - 21:23 ' timestamp='1302211382' post='989471']
Vatan nasıl bilmiyorum ustam denizlide vatan yok ne yazık ki :( zaten diğer firmalar da işini iyi yapmıyor ama lenovoyu taktir ettim açıkçası her attığım mailin anında cevabını alıyorum zira acerde defalarca mail atmama rağmen birine bile cevap gelmemişti. Gerçi Türkiyede işini düzgün yapan firma sayısı bir elin parmağını geçmez şikayet var internet sitesine bakınca belli oluyor zaten.
[/quote]
lenovo sağlam marka seviside öyle IBM in deneyimli kadrosu sağolsun paran varsa apple daha az paran varsa toshiba yok abi para ne gezer dersen IBM :shifty: geriye kalanların çok azı bu kaliteye erişebiliyor onlarada ben para vermem :)

Link to comment
Share on other sites

Huzur Mh. Ahmet Bayman Sk. No :2 Seyrantepe / 4. Levent / İstanbul
Adresine teslim et bilgisayarı tüm aksesuarları ile birlikle. 15 gün içerisinde sorun çözülmez ise yerine kullanmanız içerinde bir makina veriyorlar.
İlla aldığın yer ile görüşmen gerekmiyor servise teslim etsen kabul görüyor işlemin ama aldığın yer müşteri memnuniyetsizliğine karşın değişim iade gibi işlemler yapabiliyor... TeknoSA yapar mı bilmem... Çok fazla teknosa mağduru var çünkü.

Edited by rulman
Link to comment
Share on other sites

Türk insanı mağazadan alış veriş yapmasını daha öğrenemediği için Tx firma mağduru insan çok diye düşünürsünüz tabi.
Ürünü gelip görüp beğenip seçecek sonra eve götürdüm beğenmedim iade etmek istiyorum yok öyle keyfi işler. Tabiki bu ticari işletme kdv ve diğer vergileri kesip alacak.
1 ay sonra demişsin. Bu cihaz ayıplı ürün katagorisine girmez tabiki servis işlemlerini yapacak. Yurtdışından parça gelmesi ne kadar prosedürlü bir iştir bilmediğiniz için
30 günde tamir olur mu acaba diye düşünürsünüz. Bu işlem bazı firmalarda mesela Hx gibi 6 hafta bile sürer.

Edited by tuncerdabak
Link to comment
Share on other sites

[b]Kardeşim bende de Lenovo Y550 var İstanbul AVM den almıştım.Menteşesinin vidaları gevşemişdi ben sadece lenovo müşteri hizmetlerini aradım kargo gelip aldı 2 gün sonra geri getirdi.Herhangi bi Sıkıntı Cıkarmadılar Yani Gayette memnun Edici Davrandılar.Sen Direk Keşke Müşteri Hizmetleri İle Temasa Gecseydin Hiç Bişey Yapmıyorsun Onlar Alıyor/Bırakıyor.Kendi sitelerinde Ürününü Takip Edebiliyorsun.Gir Lenovo'nın Sitesine Ürününü Takip Et ;)[/b]

Link to comment
Share on other sites

evet arkadaşlar ürün dün geldi anakartı değişmiş sorun çözüldü diye eve geldim makinayı beş dakika kullandım aynı sorunu yapmaya başladı hemen toparladım gene götürdüm teknosaya tüketiciyi koruma kanununa göre ürün aynı arızadan bir yıl içerisinde üç defa servise giderse satıcı ürünü değiştirmekle mükelleftir. maddesine dayanarak gene değişim istedik :) ama sonuna kadar bu işin arkasındayım eğer gene aynı şeyler başıma gelirse direk mahkemeye :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...