abreas Posted February 11, 2012 Share Posted February 11, 2012 arkadaşlar telefonumda 2kez ekran 1kez sarj sorunlarıyla karşılaştık servise ilk gidip geldiğinde 4-7 saat dayandı 2.gidip geldiğinde busefer sarj olmuyor bu yuzden tüketici haklarına gittim boyle sorunlarla karşılaşıpda tüketici haklarına giden arkadaşlarımız bilgilerini paylaşabilirmi...tşkr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karmakoo Posted February 11, 2012 Share Posted February 11, 2012 Benim bir arkadaş telefonda çıkan sorun senden kaynaklı dedikleri için ilçedeki uzlaşdırma komisyonuna gitdi tam neresi şu an hatırlamıyorum ( kaymakamlıkda bir birim olması lazım ) .Satın aldığı yerdeki şahıslarada sizi yereler ve ulusal tv lere şikayet edicem dedi... ne mi oldu parasını aldı... sana tavsiyem sürekli servise gönder bir ürün en fazla 7 arıza yapabilir ve 30 iş günü içerisinde sana teslim etmeleri gerek ( hafta sonlarını saymıyorlar ) ona göre hesapla ... bakdın olmuyor sizi şikayet edicem şuraya buraya de onlar hallederler selametle kal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.