Jump to content

Telefon Yüzünden Tüketici Haklarına Giden?


abreas
 Share

Recommended Posts

arkadaşlar telefonumda 2kez ekran 1kez sarj sorunlarıyla karşılaştık servise ilk gidip geldiğinde 4-7 saat dayandı 2.gidip geldiğinde busefer sarj olmuyor bu yuzden tüketici haklarına gittim boyle sorunlarla karşılaşıpda tüketici haklarına giden arkadaşlarımız bilgilerini paylaşabilirmi...tşkr
Link to comment
Share on other sites

Benim bir arkadaş telefonda çıkan sorun senden kaynaklı dedikleri için ilçedeki uzlaşdırma komisyonuna gitdi tam neresi şu an hatırlamıyorum ( kaymakamlıkda

bir birim olması lazım ) .Satın aldığı

yerdeki şahıslarada sizi yereler ve ulusal tv lere şikayet edicem dedi... ne mi oldu parasını aldı...

sana tavsiyem sürekli servise gönder bir ürün en fazla 7 arıza yapabilir ve 30 iş günü içerisinde sana teslim etmeleri gerek ( hafta sonlarını saymıyorlar )

ona göre hesapla ... bakdın olmuyor sizi şikayet edicem şuraya buraya de onlar hallederler

selametle kal

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...