Sign in to follow this  
Followers 0
furkan6601

Elite Xp Gold Edition... Hayallerinizin Ötesinde..

100 posts in this topic

[color=#006400][size=5]Direkt olarak link veriyorum.Adres çubuğuna yapıştırmanız yeterlidir.[/size][/color]
[size=6][color=#ff0000][b]NOT:[/b][/color][color=#0000ff]Aynı linktir.[/color][/size]

[CODE]http://s85.turbobit.ru:9006/download.php?name=Elite_Gold_Edition.rar&md5=c0f4ed446ea6b247b57b594b7559f10b&fid=dlay6d8h5yml&uid=F8A79309C93BBC01C6951F51D2F1C558&speed=30720&till=1346245732&trycount=0&ip=78.165.83.31&sid=fd91333eea6584ae42fef1673a126b97&browser=1d2c183d125ed625e9c934843ff2440b&did=630492212&sign=dd49f5ac15c20ee8721ace52e5e88e60[/CODE]
3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='digitall' timestamp='1346159413' post='1235159']
[color=#006400][size=5]Direkt olarak link veriyorum.Adres çubuğuna yapıştırmanız yeterlidir.[/size][/color]
[size=6][color=#ff0000][b]NOT:[/b][/color][color=#0000ff]Aynı linktir.[/color][/size]

[CODE]http://s85.turbobit.ru:9006/download.php?name=Elite_Gold_Edition.rar&md5=c0f4ed446ea6b247b57b594b7559f10b&fid=dlay6d8h5yml&uid=F8A79309C93BBC01C6951F51D2F1C558&speed=30720&till=1346245732&trycount=0&ip=78.165.83.31&sid=fd91333eea6584ae42fef1673a126b97&browser=1d2c183d125ed625e9c934843ff2440b&did=630492212&sign=dd49f5ac15c20ee8721ace52e5e88e60[/CODE]
[/quote]
Birşey sorabilirmiyim.Turbobit linkini o linke nasıl çevirdiniz direk premium olarak indiriyorda [img]http://www.tnctr.com//public/style_emoticons/default/dribble.gif[/img]

Share this post


Link to post
Share on other sites
[size=5][b]@[color=#ff0000]katil006[/color][/b][/size]
[CODE]http://getripz.pl/[/CODE]
[size=5][b]Adresini kullanarak çevirdim.[/b][/size] Edited by digitall
2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
[b]1-Resimlerini spoiler tagı içine taşımazsan
2-Konu linkini CODE ı içerisine almazsan
3-Konu içerisindeki üslubunu düzeltmezsen

konunu tekrar çöpe taşıyacağım.[/b]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Arkadaşlar tarama sonuçları
Çıkan virüsler neyin nesi anlamadım


[img]http://img834.imageshack.us/img834/586/tarama1.png[/img]






[img]http://img829.imageshack.us/img829/4665/tarama2.png[/img] Edited by errorr

Share this post


Link to post
Share on other sites
yanlış anlamayın ama " [color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif][b][color=#0000CD]Çalınması kesinlikle ve kesinlikle yasaktır. Çalıp kullanmak haramdır günahtır "[/color][/b][/font][/color] yazısını gördüğümde ilk aklıma windows XP yi sizin kodladığınız geldi indirip kuracağımdan değil ama bu yazı biraz garip geldi
bu arada elinize sağlık güzele benziyor

Share this post


Link to post
Share on other sites
kardes sistem güzele benziyor görüntüler filan bir sprum var boytu 718 mb diyo bunu birazdaha küçültemezmisin cd ye sığmaz buşekil dvd ye cekmek sorun deilde bnmn dwd writer sorunlu sadece cd okumaya başladı sırf format atmak içinde dvd rom deiştirilemz heralde eğer boyutunu küçültebilirsen indireceğim sistemini

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='errorr' timestamp='1346168209' post='1235228']
Arkadaşlar tarama sonuçları
Çıkan virüsler neyin nesi anlamadım


[img]http://img834.imageshack.us/img834/586/tarama1.png[/img]






[img]http://img829.imageshack.us/img829/4665/tarama2.png[/img]
[/quote]

[color=#800000][size=5][b]Şuna bakın[/b][/size][/color]
[img]http://a1208.hizliresim.com/10/w/ccqv6.png[/img]
Antivir de virüs çıkmadı.. ve sen 14000 dosya tararken ben 61000 dosya taradım...

Bende Comodyla taradım buda sonuç..
[img]http://a1208.hizliresim.com/10/w/ccqzw.jpg[/img]
ve benmki 40000 taramış ama bulamamış.. Seninki daha gelişmiş belki ondan bulmuştur orasını bilemem ama birde şuna bak..

[img]http://b1208.hizliresim.com/10/w/ccrdw.png[/img]
Büyütmek için tıklayın.. virüslü dosyanın tekini tarattım özel olarak.. 41 antivürüs içinde bi tek Comodo virüslü olarak gördü.. garip :)

USSF.exe==> Bu katılımsız paremetre programı.. içinde bir çok parametre olduğundan görmüş olabilir..
wextract.exe==>[url="http://www.budosyanedir.com/wextract.html"][CODE]http://www.budosyanedir.com/wextract.html[/CODE][/url]
tsdiscon.exe==>[url="http://www.budosyanedir.com/tsdiscon.html"][CODE]http://www.budosyanedir.com/tsdiscon.html[/CODE][/url]

Birüslü olarak gözükmüyor.. Sen dosyaları actıgında bi ihtimal belki bulaşmış olabilir ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='orionthor' timestamp='1346172981' post='1235253']
kardes sistem güzele benziyor görüntüler filan bir sprum var boytu 718 mb diyo bunu birazdaha küçültemezmisin cd ye sığmaz buşekil dvd ye cekmek sorun deilde bnmn dwd writer sorunlu sadece cd okumaya başladı sırf format atmak içinde dvd rom deiştirilemz heralde eğer boyutunu küçültebilirsen indireceğim sistemini
[/quote]
Tam emin olarak demeyim ama büyük ihtimalle yazılabiliyordu bir cd ye.. Ama emin değilim.. eğer cd ye cekilmiosa isoyu çıkart wpı içindeki bikaç programı sil sonra iso programıyla tekrar iso yap..(bu durumda cd boot ekranı çalışmaz)

[quote name='failed' timestamp='1346171796' post='1235246']
yanlış anlamayın ama " [color=#282828][font=helvetica, arial, sans-serif][b][color=#0000CD]Çalınması kesinlikle ve kesinlikle yasaktır. Çalıp kullanmak haramdır günahtır "[/color][/b][/font][/color] yazısını gördüğümde ilk aklıma windows XP yi sizin kodladığınız geldi indirip kuracağımdan değil ama bu yazı biraz garip geldi
bu arada elinize sağlık güzele benziyor
[/quote]
Daha önce bu ekranı kimse kullanmadı sistemde.. Ve benim yaptıgım sistemden dosyaların alınıp degiştirilmesini istemiyorum.. Kastettiğim durum bu..

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='furkan6601' timestamp='1346173134' post='1235256']
[color=#800000][size=5][b]Şuna bakın[/b][/size][/color]
[img]http://a1208.hizliresim.com/10/w/ccqv6.png[/img]
Antivir de virüs çıkmadı.. ve sen 14000 dosya tararken ben 61000 dosya taradım...

Bende Comodyla taradım buda sonuç..
[img]http://a1208.hizliresim.com/10/w/ccqzw.jpg[/img]
ve benmki 40000 taramış ama bulamamış.. Seninki daha gelişmiş belki ondan bulmuştur orasını bilemem ama birde şuna bak..



[img]http://b1208.hizliresim.com/10/w/ccrdw.png[/img]
Büyütmek için tıklayın.. virüslü dosyanın tekini tarattım özel olarak.. 41 antivürüs içinde bi tek Comodo virüslü olarak gördü.. garip [img]http://www.tnctr.com//public/style_emoticons/default/smile.png[/img]

USSF.exe==> Bu katılımsız paremetre programı.. içinde bir çok parametre olduğundan görmüş olabilir..
wextract.exe==>[url="http://www.budosyanedir.com/wextract.html"][CODE]http://www.budosyanedir.com/wextract.html[/CODE][/url]
tsdiscon.exe==>[url="http://www.budosyanedir.com/tsdiscon.html"][CODE]http://www.budosyanedir.com/tsdiscon.html[/CODE][/url]

Birüslü olarak gözükmüyor.. Sen dosyaları actıgında bi ihtimal belki bulaşmış olabilir ..
[/quote]


Bu farklılık normal çünkü sen antivirüsle tarama yapmışsın ben internet secrty sürümü ile tarama yaptım

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='bozkurt.hilal' timestamp='1346177221' post='1235275']
ben bi türlü indiremedim linki jdownloadere atıyorum 1 saat kaldı diyo ya
[/quote]
Arkadaşlardan biri premium link vermişti ona bakabilirsin bide..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sistem güzele benziyor premium link vermiş arkadaş bunla indirsek cd ye yazsak sorun çıkarmı hocam sizde md5 bilgilerini verirmisiniz bi kontrol etsek indirdiğimiz isoyu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='caner_sago' timestamp='1346179514' post='1235287']
Sistem güzele benziyor premium link vermiş arkadaş bunla indirsek cd ye yazsak sorun çıkarmı hocam sizde md5 bilgilerini verirmisiniz bi kontrol etsek indirdiğimiz isoyu.
[/quote]
A8E5BC0650703959335C06CA109FF2DD md5 değeri bu.. bi sorun olmaz. dosya değişmiyo sadece premium olarak indiriyosun.. saygılarımla..
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
furkan kardeşim ben herşeyi yaptım indirdim dosyaları cıkarttım cd ye yazdırdım biosdan yaptım fakat cd den ön yükleme yapmak icin bir tusa basın cıkmıyor ne yapmam lazım acilll :S

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='beko28' timestamp='1346185986' post='1235319']
furkan kardeşim ben herşeyi yaptım indirdim dosyaları cıkarttım cd ye yazdırdım biosdan yaptım fakat cd den ön yükleme yapmak icin bir tusa basın cıkmıyor ne yapmam lazım acilll :S
[/quote]
[img]http://2.bp.blogspot.com/-2grTzZ0m4oI/UD0SJ2G6ywI/AAAAAAAAAK4/loiNA4BYsqI/s1600/boot.jpg[/img]

Böyle bir ekran cıkması lazım... eğer bu çıkıyorsa elite xp kur diyceksin yapıcaksın.. bilgisayar yenden başladıgında birinci diskten başlat diyeceksin

Share this post


Link to post
Share on other sites
dosyayı indirdikten sonra ne yapmalıyım belki en başta hata yapmısımdır

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='beko28' timestamp='1346191465' post='1235336']
dosyayı indirdikten sonra ne yapmalıyım belki en başta hata yapmısımdır
[/quote]
isoyu direk cd ye çekceksin bu kadar..

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='digitall' timestamp='1346159413' post='1235159']
[color=#006400][size=5]Direkt olarak link veriyorum.Adres çubuğuna yapıştırmanız yeterlidir.[/size][/color]
[size=6][color=#ff0000][b]NOT:[/b][/color][color=#0000ff]Aynı linktir.[/color][/size]

[CODE]http://s85.turbobit.ru:9006/download.php?name=Elite_Gold_Edition.rar&md5=c0f4ed446ea6b247b57b594b7559f10b&fid=dlay6d8h5yml&uid=F8A79309C93BBC01C6951F51D2F1C558&speed=30720&till=1346245732&trycount=0&ip=78.165.83.31&sid=fd91333eea6584ae42fef1673a126b97&browser=1d2c183d125ed625e9c934843ff2440b&did=630492212&sign=dd49f5ac15c20ee8721ace52e5e88e60[/CODE]
[/quote]
hacı bu turbobit linklerini nasıl premium'a çeviriyorsunuz turbobit premiummu var yoksa bu işin bir yöntemi mi var anlatırsanız sevinirim..

Share this post


Link to post
Share on other sites
daha iyisini hayal ettiğimden emin olabilirsin.
benim iki üç eleştirim olacak
1. google görsellerden alınmıs bir login ekranı tam bir fiasko
2. boot ekranı calınması haram günah :) emin ol calınacaktır gereksiz yazılar
3. driver yükleme ekranına daha saçma bir resim koyamazdın
4. yaptığın işin tutulmasını ve saygı görmesini istiyorsan bence biraz daha kaliteli calısmalısın yazı tipleri resimler falan görsellik senin işin değil bu kesin.
5. herkezin kullandıgı temalar doldurulmus yine
6.herkezin yaptıgının aynısı boot ekranı dısında bana bu xp"nin diğerlerinden ne farkı oldugunu soylermisin.
kötü eleştiride eleştiridir unutma basarılar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.