Jump to content

Kvk Mağduruyum Çözüm Yolları Arıyorum


quadcore
 Share

Recommended Posts

meraba Arkadalar  htc one x cihazımın 6. ayından sonra interneti aşırı yavaşladı  bende bu cihazı alırken iş yerimde interneti en hızlı telefon diye almışdım zaten cihazın interneti beni cok tatmin ediyordu sarjını çabuk bitsede :) sorun yoktu

 

gelelim konumuza ben kvk benim cihazım baglantı hızı 54 mbps ile 150 mbps arası internete wifi agında cok hızlı girerken

birgün bu degerler 1 mbps 5 mbps 11 mbps oluyordu internet asırı yavastı format attıgım halde yazılım attıgım halde aynı kaldı 

kendi imkanlarımla olmadı zaten donanım arızası diye bas bas bagırıyordu telefonum cihazı gönderdim 

 

1.arıza kvk notu cihaz güncellendi cihazınız testen gecti sorun görülemedi sadece reciever diye ses hoporloru degişmiş testen gecememiş wifiye dokunmamışlar oda anakart degisecegi için

 

ama sorun devam ediyordu cihazım youtube facebook maillere asırı gec giriyordu

 

2.arızada gonderdim kvk zorla anakart degişikligi yaptı not falan gonderdim htc den baskı yaptm üstlerine çöktüm ve anakart degişti

 

keske degişmez olaydı 17 gün bekledim kvk gisesinde cihazımı elimde aldım dedim bir kontrol edim sonucta telefonun kendisi degişmiş  gibi oldu anakart degişince birde ne gorüm kvk giselerinde oturdum baktım daha eve gitmeden cihazın kamerası mavi yeşil siyah renk tonlarına donmuş cihaz fırın gibi ısındı ve pat diye kapandı kvkda gingar cıkardım cıkardım ama ne fayda arkamda duran 14 tane abimin işi görsün diye kenarda bekledim ve bana dedikleri  cihazınızı acil sekide gönderiyoruz dediler neyse

 

3. arıza tekrar  gitti 2.kez anakart degiştirildi ve evime goturdum sarjı yüzde 25 idi dedim biraz kurcalayım telefonum sanki 1 ghz işlemci gibi yavasdı sonra telefonumda ısınma vardı dedim hemen kapatim bari kapattım sarjına eve gelince  koydum kırmızı led (sarj uyarı (lampası yandı ) 2 saat sonra telefonu elime aldım baktım cihaz acılmıyorr cinnet gecirdim sonra orjinal sarj aleti birde htc one s cihazımı paşalar gibi sarj ediyor 

 

4.kez gitti cihaz 7 gun sonra mesaj geldi cep telefonuma 150 tl servis ücreti cıkmışdır diye cıldırdımm

hemen kvk aradım ne geldiyse soyledim agzıma adamlar bana cihazın içinde parcalar yanmış dedi dedim evde havai hattı geziyor yüksek voltaj var her yerde diye dedim sarj aletini gönderim bakn ama suna htc one s sarj ediyor bir kızdım 48 saat oldu  donmediler 

napim ben ya soyleyin bana Adanadaym Bu arada nerde nasıl sikayet edebilirm bunları

Link to comment
Share on other sites

evet ya sonucta bugun bana dedikleri cihazdaa kullanıcı hatası varmış ya dedim zaten ilk anakartta daha kvkdan cıkmadan yandı eve gelmeden

2.parca takıslarında direk eve geldim ve ne gorim cihaz sarjdan sonra acılmadı sarj aleti htc one s gayet guzel sarj ediyor 2 tane htc sarj aletim var ikiside saglam 

ölcümde yaptm 5v 1A Ya neler gerekli peki sikayet için

Link to comment
Share on other sites

Tüketici haklarına gidip dilekçe doldurcan bide K.V.K da 4- veya 5 kere aynı hatadan dolayı servise geldimi cihazı hiçbir ücret talep etmeksizin 0 kapalı kutu şeklinde değişimi yapılıyor.

Bizim burada birisine  Samsung Galaxy S2 almıştık ekranda ölü pixel vardı cihaz KVK da birebir başka bir cihaz ile değişti kutuyu ilk biz açtık garantide o IMEI üzerinden devam etmişti

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...