quadcore Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 meraba Arkadalar htc one x cihazımın 6. ayından sonra interneti aşırı yavaşladı bende bu cihazı alırken iş yerimde interneti en hızlı telefon diye almışdım zaten cihazın interneti beni cok tatmin ediyordu sarjını çabuk bitsede :) sorun yoktu gelelim konumuza ben kvk benim cihazım baglantı hızı 54 mbps ile 150 mbps arası internete wifi agında cok hızlı girerken birgün bu degerler 1 mbps 5 mbps 11 mbps oluyordu internet asırı yavastı format attıgım halde yazılım attıgım halde aynı kaldı kendi imkanlarımla olmadı zaten donanım arızası diye bas bas bagırıyordu telefonum cihazı gönderdim 1.arıza kvk notu cihaz güncellendi cihazınız testen gecti sorun görülemedi sadece reciever diye ses hoporloru degişmiş testen gecememiş wifiye dokunmamışlar oda anakart degisecegi için ama sorun devam ediyordu cihazım youtube facebook maillere asırı gec giriyordu 2.arızada gonderdim kvk zorla anakart degişikligi yaptı not falan gonderdim htc den baskı yaptm üstlerine çöktüm ve anakart degişti keske degişmez olaydı 17 gün bekledim kvk gisesinde cihazımı elimde aldım dedim bir kontrol edim sonucta telefonun kendisi degişmiş gibi oldu anakart degişince birde ne gorüm kvk giselerinde oturdum baktım daha eve gitmeden cihazın kamerası mavi yeşil siyah renk tonlarına donmuş cihaz fırın gibi ısındı ve pat diye kapandı kvkda gingar cıkardım cıkardım ama ne fayda arkamda duran 14 tane abimin işi görsün diye kenarda bekledim ve bana dedikleri cihazınızı acil sekide gönderiyoruz dediler neyse 3. arıza tekrar gitti 2.kez anakart degiştirildi ve evime goturdum sarjı yüzde 25 idi dedim biraz kurcalayım telefonum sanki 1 ghz işlemci gibi yavasdı sonra telefonumda ısınma vardı dedim hemen kapatim bari kapattım sarjına eve gelince koydum kırmızı led (sarj uyarı (lampası yandı ) 2 saat sonra telefonu elime aldım baktım cihaz acılmıyorr cinnet gecirdim sonra orjinal sarj aleti birde htc one s cihazımı paşalar gibi sarj ediyor 4.kez gitti cihaz 7 gun sonra mesaj geldi cep telefonuma 150 tl servis ücreti cıkmışdır diye cıldırdımm hemen kvk aradım ne geldiyse soyledim agzıma adamlar bana cihazın içinde parcalar yanmış dedi dedim evde havai hattı geziyor yüksek voltaj var her yerde diye dedim sarj aletini gönderim bakn ama suna htc one s sarj ediyor bir kızdım 48 saat oldu donmediler napim ben ya soyleyin bana Adanadaym Bu arada nerde nasıl sikayet edebilirm bunları Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
engin_imren_24 Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 tüketici hakları var sanırsam kaymakamlık larda oluyor git baş vur + bide sorun fabrikasyon gibi senin el ile müdahale edebilmen imkansız nasıl açıcan cihazıda müdahale edicen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
quadcore Posted May 30, 2013 Author Share Posted May 30, 2013 evet ya sonucta bugun bana dedikleri cihazdaa kullanıcı hatası varmış ya dedim zaten ilk anakartta daha kvkdan cıkmadan yandı eve gelmeden 2.parca takıslarında direk eve geldim ve ne gorim cihaz sarjdan sonra acılmadı sarj aleti htc one s gayet guzel sarj ediyor 2 tane htc sarj aletim var ikiside saglam ölcümde yaptm 5v 1A Ya neler gerekli peki sikayet için Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
engin_imren_24 Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 Tüketici haklarına gidip dilekçe doldurcan bide K.V.K da 4- veya 5 kere aynı hatadan dolayı servise geldimi cihazı hiçbir ücret talep etmeksizin 0 kapalı kutu şeklinde değişimi yapılıyor. Bizim burada birisine Samsung Galaxy S2 almıştık ekranda ölü pixel vardı cihaz KVK da birebir başka bir cihaz ile değişti kutuyu ilk biz açtık garantide o IMEI üzerinden devam etmişti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.