bogrt Posted August 3, 2007 Share Posted August 3, 2007 merhaba arkadaşlar, belki kolay bi soru ama, exceli fazla kullanmadığım için bilmiyorum. size sorum şu: diyelim ki sayfalarca 1 tablom var(mesela aşağıya doğru epey uzunca bir hasta kayıt tablom). ben bu tablomun örneğin 'ad','soyad' vb. gibi başlık satırını her sayfanın başına (her sayfada kopyalayıp yapıştırmadan) nasıl ekleyebilirim? Yani bu ekleme normalde excel açıkken değil de önizlemede-çıktı alırken olacak.(wordde biliyorum da excelde bi türlü bulamadım da.. ) teşekkür ederim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bogrt Posted August 3, 2007 Author Share Posted August 3, 2007 hiç böyle bir problemle karşılaşmış arkdaşımız yok mu aramızda?.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
atila Posted August 3, 2007 Share Posted August 3, 2007 Dosya menüsü>Sayfa Yapısı>Çalışma Sayfası sekmesi seç>Üstte Yinelenecek Satırlar kısmına ilgili satırları yaz ($1:$3 gibi 1,2 ve 3. satır için)(Mousela seçebilirsin) Link to comment Share on other sites More sharing options...
swordsel Posted August 3, 2007 Share Posted August 3, 2007 Eğer hasta kaydı tutuyorsan, doktorların %90'u outlook kullanıyor, haberin olsun. Excel yerine daha gelişmiş bir veri tabanı uygulaması olan Access de kullanabilirsin. Access'te veri tabanı sihirbazlarını kullanarak elindeki excel verilerini oraya taşıyabilirsin. Hem daha pratiktir hem de dilediğin sorgulamaları yapabilirsin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.