mustafa2763 Posted June 14, 2016 Share Posted June 14, 2016 (edited) Selam arkadaşlar 5 ay önce lg3 mini sıfır garantili telefon aldım geçen ay simkart yeri bozuldu bozuldu derken sim kartı görmüyordu garantiye gönderdim yaptılar 5 gün öncede telefonun telefonun imeili gitti yani çalındı orijinal telefonu servise gönderdim yani garantiye beni bu gün servis aradı imeilin gitmesi kullanıcı hatası dediler ve hata şundan kaynaklanıyor muş simkart yerini garanti servisinde değiştirmemişim normal telefon bayisinde yaptırmışım garanti serisinin iddiası bu şekilde benim telefonun simkart yerini garanti servisi yaptı ama üstlenmediler ama elimde kendilerine ait bir fatura var simkartı yerinin kendilerine dair ve imeilin gitmesinin sebebi boymuş ve şuan 70 tl ücret istemiyorlar telefonumda garantili ne yapmalıyım sizce Edited June 15, 2016 by mustafa2763 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.