Jump to content
Son zamanlarda artan kullanıcı hesap hırsızlıkları sebebiyle tüm kullanıcılara şifre sıfırlama maili gönderilmiştir. Lütfen güveli şifreler seçiniz. Mevcut e-mail adresinize erişemiyorsanız, en aşağıdaki destek linkinden bize ulaşınız. ×

Vatan Bilgisayar Sorumsuzluğu


MaDTuRk
 Share

Recommended Posts

Vatan Computer'dan 12.06.2016 tarihinde Forum İSTANBUL mağazasından ACER marka bir laptop satın aldım,bir süre sonra cihazda ses cızırtı sorunu ortaya çıktı ve cihazı Vatan Computer'a götürdüm onlarda tedarikçilerine durumu anlatan evrak ile gönderimini sağladılar 12 iş günü içerisinde cihaz geri geldi ve değişim kararı çıktı. Ellerinde sadece avcılar şubesinde aynı cihazdan bir tane kaldığı için oradan değişim sağlandı ve yeni cihaz verildi. bu yeni verilen cihazda'da aynı ses sorunu devam etti ve ayrıyeten klavye tuşunda içine geçiklik ekranında ölü piksel çıktı ses sorunu haricinde yeni verilen cihazda.tekrar VATAN COMPUTER'a cihazı verdim durumu anlattım onlarda tekrar tedarikçilerine gönderdiler cihazı, tedarikçi firma ise tekrar geri gönderiyor bir rapor ile cihazı raporda ise cihaz 15.01.2016 tarihinde kullanıma açılmıştır diyor. ben ise cihazı haziran ayında satın aldım ve ekim ayında değişimi sağlandı. Vatan bilgisayar ise biz bandrollü ürün verdik size böyle birşey olamaz diyip işin içinden çıkıyor tedarikçisi ile kendisi arasındaki konuyu çözmeyip müşterisine mal ediyor aylardır beni mağdur ediyor işlerimi yapamıyorum ve üste çıkıyorlar gidin mahkemeye verin bizene diyorlar bağırıyorlar burada mağdur ediliyorum. hem kullanılmış ürün veriyorlar bunu ayrıca tedarikçisi rapor ile söylüyor kullanılmış cihaz açılmış diyor ama kabul etmiyor hemde üste çıkıyorlar. Rapoları dosya olarak sizlere gönderdim incelenip sonuca bağlanmasını istiyorum bu durumun. 
 

Şikayetimi yukarıda belirttim arkadaşlar durumu anlamışsınızdır vatanla mahkemelik olmak üzereyim ben hayatımda böyle bir sorumsuz firma görmedim ne yapmam gerekiyor akıl verin bana zaten bimere btk ya tüketici haklarına şikayet ettim şikayet var.com her yere yazdım yılan hikayesine döndü cihaz haziranda aldım adam gibi kullanmak nasip olmadı tedarikçisi bu ürünü açılmış ama açmadım diyor vatan kardeş zaten ben haziranda aldım adamlar ocakta açılmış diyor beni nasıl alakadar eder. bide küstahca cevaplar veriyolar bagırıyorlar yok ölü pixel 3 taneden fazla olmazsa kabul olmaz dünya standardı budur diyor başlatma standarda dedim ben 3500 vericem bide ölü pixel ile kullanacagım yokya yeni alınan ürünün zaten 6 ay içerisinde yenisi ile değişme hakkı var tamir olamaz asla kanunen. fikirlerinizi bekliyorum arkadaşlar.

Edited by MaDTuRk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Şimdi, casper0007 yazdı:

Please register to see this content.

Yukarıda verdiğim siteye gidip aynen konuyu ekleyin

Hocam orayı pek salladıklarını sanmıyorum neden dersen kaç sayfa şikayetlerine baktım onlara gelen şikayetlere dönüp cevap bile yazmamışlar.

Link to comment
Share on other sites

Şimdi, 34ero yazdı:

Burdan çıkan sonuç bu iş birazda şans işler ters gidince ne vatan nede acer ürünün vede müşterinin arkasında gözüken bu iş yargı yolu ile lehine düzelir inşallah ...

Satarken yağlayıp ballıyorlar satıyorlar ama iş hizmete gelince sıfır birde diyorki biz aslında ilgilenmeyeceğiz bu sorunlarla siz gidip ilgilenmelisiniz diyor müşteri gönderir diyor o zaman niye satıyorsun hizmet veriyorsun arkadaş satma ürün hizmet vermiyor isen bu kadar basit. acer zaten rezil firma vatan ondan rezil işin komik tarafı acer gitmiyor bu cihaz pentaya gidiyor tedarikçi firmaya gidiyor satın alınan sıfır cihaz ilk 6 ay tamir göremez kanunen değişmesi mecbur. ilkin değişim kararı veren tedarikçi firma şimdi neden değişim yapmasınki neden yapmadıgı açık ve net adamlar bu ürün açılmış diyor raporluyor o yüzden vermiyor değişim yada iade, ataşehire gittim 2 saatlik yola acer servisine dedi burası tamir yeri sıfır ürün 6 ay geçmeden tamir edilmez değişim olur ayrıca buraya gelmedi hiç bu cihaz onlar tedarikçiye yollar dedi boşa gittim o yolu geldim geri. Perşembe günü sözde bu işlerin sorumsulu varmış arka planda sizin için mağdur etmemek için işlem yapmış olabilir onunla görüşün dedi perşembe o kişi ile görüşecegim yine olmazsa müdürleri ile yine bişi olmazsa mahkemeye vereceğim tek tüketici mahkemesine değil beni mağdur ettikleri için tazminat davasıda açacagım

Link to comment
Share on other sites

Şimdi, chelengear yazdı:

Hemen ilçenizdeki ya da ilinizdeki Tüketici Hakem Heyetine gidin ve dilekçe ile durumu yazıp başvurunuzu yapın.Olumlu sonuçlanacaktır.Ya para iadesi yaparlar ya da değişim.

Öyle yapacağım galiba. keşke media mark alsa idim şikayetvar.com bakıyorumda şikayetlerin hepsine cevap verilmiş ve çözülmüş vatan ise hiç bir şikayete cevap yazmamış ne kadar dandik firma olduğu her halinden belli

Edited by MaDTuRk
Link to comment
Share on other sites

Daha evvel vatan ve teknoSA marketlerinde benzer durumları yaşayan arkadaşlarım oldu bende teknosa ile mağaza müdürü ile takışmıştım ancak sözlü girişimlerden sonra paramı iade etmişlerdi daha sonra hiç bu mağazaların önünden dahi geçmedim.

Acer'ın genel müdürlük iletişim hatların baktım öyle işe yararmı şikayetleri yazarak evrak varsa dijital gönderip şuana dek neler yapıldığına ilişkin belgeleride mail kanalı ile göndererek bildirmekte yararlı olabilir diye düşünüyorum.İnş halladersin değerli kardeşim kolay gelsin.

Acer iletişim bağlantıları. |

Spoiler

 

Please register to see this content.

İSTANBUL İÇİ
Anadolu Yakası Onarım Merkezi
Sütçü Yolu Caddesi, No: 62/1, 34746, Yeni Sahra, Ataşehir - İstanbul

İSTANBUL DIŞI
Onarım hizmetlerinden yararlanmak için bizi 0850 222 22 37 numaralı telefondan arayın. Telefonda çözülemeyen arızalar için ürünü yerinizden ücretsiz olarak alıyor, onarıyor ve teslim ediyoruz.

TEL: 0850 222 22 37

 

 

Link to comment
Share on other sites

Şimdi, forjest yazdı:

Daha evvel vatan ve teknoSA marketlerinde benzer durumları yaşayan arkadaşlarım oldu bende teknosa ile mağaza müdürü ile takışmıştım ancak sözlü girişimlerden sonra paramı iade etmişlerdi daha sonra hiç bu mağazaların önünden dahi geçmedim.

Acer'ın genel müdürlük iletişim hatların baktım öyle işe yararmı şikayetleri yazarak evrak varsa dijital gönderip şuana dek neler yapıldığına ilişkin belgeleride mail kanalı ile göndererek bildirmekte yararlı olabilir diye düşünüyorum.İnş halladersin değerli kardeşim kolay gelsin.

Acer iletişim bağlantıları. |

  Reveal hidden contents

 

Please register to see this content.

İSTANBUL İÇİ
Anadolu Yakası Onarım Merkezi
Sütçü Yolu Caddesi, No: 62/1, 34746, Yeni Sahra, Ataşehir - İstanbul

İSTANBUL DIŞI
Onarım hizmetlerinden yararlanmak için bizi 0850 222 22 37 numaralı telefondan arayın. Telefonda çözülemeyen arızalar için ürünü yerinizden ücretsiz olarak alıyor, onarıyor ve teslim ediyoruz.

TEL: 0850 222 22 37

 

 

Sağol hocam. acera bimere btk ne kadar yer varsa şikayette bulundum acer yazdım ayrıca benim gibi birininde başına gelmiş bu durum bimere yazmış bimer ekranda bir pixel olsun 10 pixel olsun hiç farketmez ayıplı ürün sınıfına girer iade yapaak yada değiştirecek dedi sonra yazılı bir form doldurmuş bimer vatana götürmüş kişi sonuçlanmış öyle bana çalışanıo diyor dünya standardı yok 3 pixel olmazsa olmaz yok öyle birşey tazminat davasıda açacagım ayrı mağduriyet için

Link to comment
Share on other sites

Hocam sikayetvar.com a üye firmalar genelde cevaplıyor sorunlu durumları cevap vermemelerinin sebebi üye olmamaları olabilir. Bunun dışında yanlış anlamadı isem kullanılmış bir cihazı size sıfır ürün olarak sattılar. Bu konuyu bir avukata danışmanızı öneririm. Ama tabiki burada ispat etmekte mecburi olabilir. Daha önce bende samsungun harddiskini almıştım sıfır olarak yalnız bir sorundan dolayı hdd i tarattığımda 5-6 sene öncesine ait veriler gördüm. Çok uğraştım değişmesi için ve geçmişe ait veri olduğunu söylediğimde hemen istediler 400 gb dı ellerinde olmadığı için 500 gb ile karşılıksız değiştirdiler. Sizin olayınızda cihazın geçmişte kullanılmış olması durumu avantaj olabilir yalnız durumun içinden farklı şeyler çıkıp personelin işine de mal olabilir...Bence size daha önce kullanılmış bir cihazı verdikleri için ayıplı bir durum söz konusu gerçi çekinceleri olsa hemen işinizi hallederlerdi çok fazla da ümitlenmemekte lazım...

Link to comment
Share on other sites

İşini hemen halletmezler işlerine gelmiyor iade yada değişim çünkü bunu ben demiyorum gönderdiği tedarikçi firma diyor ve cihaz yeni bir cihaz haziranda alınan cihaz benden çok serviste gezdi cihaz ben haziranda aldım ekimde değişim oldu değişim olan cihaz aynı  sorundan geri gönderildi tedarikçi ise bu cihaz çok çok önce açıldı dedi gönderdi iki kere vatanda bu bandrollü ürün açılmadı diyor beni alakadar etmiyor diyorum bende o zaman tedarikçine soracaksın bunu bu kadar basit ekranda bir tane bile ölü pixel olunca kanunen ayıplı ürün sayılır ve ürün 6 ay içinde tamir göremez yenisi ile değiştirilir.

Link to comment
Share on other sites

banada aynısını yaptılar bir tane lenova tlf sattılar bana iyidir güzeldir diye tlf akşam üzeri aldım sabah kadar 10 defa reset attı kendi kendine gittim sabah tekrar değişimine dediler garantiye yolliyacaz paket açılmış şartelim attı mağaza doluydu kızdım bağırdım çağırdım millet bize bakiyor ( tabi evden gitmeden öne tlf içeriğine baktım içerisinde mağazadan çekilmiş resimler var tezgah malı tekrar pakete koyup müşteriye satiyorlar ) tlf tezgah malı olduğunu bağıra bağıra söledim tlf da resim bile var sizin personellerinizin diye adamları rezil ettim onlarda utandılar herhalde tlf değiştiler bende üste para verip z2 aldım 

Link to comment
Share on other sites

Vatan bilgisayar değil sadece başka firmalarda aynı genelde,

yani digitürk dsmart evkur gibi

Allah bu firma bozuntularının eline düşürmesin ( ttnet ve süperonlien de dahil)

bankalar nasılsa onlarda vatandaşı keriz yerine koymak istiyorlar.

Link to comment
Share on other sites

Halbuki boşvermişlik kendi üzerinden sorumluluğu atma yerine adam gibi ilgilenseler olmaz sanki....

Ben led ler yeni çıktığı sene pahalı olduğundan dolayı panasonic lcd aldım daha doğrusu indirim vardı 94 ekran bi led tv de 106 lık lcd ile aynı fiyata geliyodu bende led i seçtim birde uydu alıcısı aldım chipbox hiremco hatırı sayılır bi paraya o zaman işin talihsizliği o ki onları aldım daha tv gelmeden kardeşim işyerinde kolunu kırdı çapada 1 hafta ona baktım ameliyat oldu vs..

bu çakal bana kullanılmış ayakları olmayan uydu alıcısını kutuya direk kumandasıyla koyup vermiş bende açıp bakmadım  hem hastane olayı hemde tv gelsin açar yenisine takarım diye sonra tv geldi led değil lcd :o uydu alıcısını açtım yerinde durmuyo ayakları kırık :o alalıda 10 günü geçmişti gittim merkez yerlerine ürün değişim vs.. bölümüne yönlendirdiler 

kadın diyo bu uydu bu şekilde olmaz nerde bunun köpüğü vs.. dedim çakal elemanınız öyle koymuş oda dedi git elemenı bul getir geri alıyım gittim aynı yerinde zaten durumu anlattım geçiştirmeye çalışıyo samimi söylüyorum kulağından tuttum gel çöz gelemem anlamam dedim sonra tutanak tuttu kadın o eleman için uyduyu da geri aldı para çeki verdiler isteseniz tv yide geri alalım dedi yok dedim ondan memnundum indirimde olan lcd o an iki katıydı istesemde alamazdım o an param yetmiyodu tv kalsın dedim uyduyuda sıfır bi uydu aldım üstünede bi ihtiyacı m daha vardı onu aldım.... Günümüzde kulaktan tutmayada ihtiyaç yok e-devlet üzerinden bile hakem heyeti istiyebiliyosunuz....

Link to comment
Share on other sites

su güne kadar internet üzerinden  en fazla 250 tl üzeri alisveris yapmamisimdir tek seferde  hatta bir kulaklik aldim ve bu kulakligi aldigimda da dedim acaba yakinlarda elektronikcilerde vs yada  teknosa vs gibi yerlerde varmi diye arastirdim olmadigini ögrenip öyle siparis vermistim  pc de mayro ssd aldim corsair mayro 

direk kullancii hesabini acip alamayiz pctamiricisi bir kisiden aldim corsair ssd yi  bozuldu 2 ay dan fazla mayro nun yenisini göndermesini bekledim 

ama allaha cok sükür ne kimsenin hakkini yedim nede kimse hakkimi yedi isallah bundan sonrada olmaz 

vatan yada bir baskasi her hangi bir firma böyle sorumsuzluklari yüzünden müsterilerini kaybettikleri icin daha da fais daha da pahali fiyatlara imza atiyorlar

neden zararini kar a dönüstürmek icin :D:D 

arkadasin birisi ttnet dsmart vs yazmis belki bilen vardir milencom yani doping adsl  ben bunu kullaniyorum benim da basimdan gecen olaysu 

babam mefaat etigi icin ve yasim kücük demiyimde hem telefon hattini hem interneti kendi adima yapamdigim icin sorun olustu 

babamin mefaat ettigine dair bir adet islak imzali kagit faxlamami ve baska tarifeye gecebilecegimi söylediler bundan 3 sene önce dedim nedne olmasin 

gectik tarifeye sonra bir gün aradim tarife deyisme talebinde bulundum  dedilerki babanizi mefaatinden dolayi sizi baska bir tarifeye gecis yapamiyoruz 

gelde simdi sövme su siralar ttnet kadar olmasada netim hem yavas hemde sorunlu ekiden verdigim parayi hak edenler simdi  hak etmedigini birtek bendegil

 hepimiz biliyoruz bir tek bana degil birtek size degil hepimize yapiliyor bunun gibi durumlar 

sadece sabir diyorum baska birsey demiyorum cünkü azimdan kötü kelime cikamamsi icin 

Link to comment
Share on other sites

Merhaba arkadaşlar,vatan bilgisayar’dan bir laptop almıştım ve başıma gelenleri sizlerle paylaşmıştım burada.pazartesi günü iadem gerçekleşecek bir sorun olmazsa büyük uğraşlar ve aylardır verdiğim mücadelede kazanan ben olacağım ve şunu anladım’ki hakkını almak için çirfeklik yapar bağırır kükrersen hakkını direk alırsın kibarlıkla insanlıkla hiçbirşey alınamıyor’muş. mağaza müdürü aradı ve halletdik gibisinden şeyler söyledi ve e-mail atarak baya bi sitemde bulunmuştum görmüşler galiba anlaşılan zoruna gitmiş ve bana kısacası telefonda kurtulmak istiyoruz senden ne istersen yapacağız gibi konuşma tarzı vardı.hem suçlular hem güçlüler bide üste çıkmaya çalışıyorlar.iadem olursa monster alacağım en azından adam gibi servis adam gibi bir muhattap bulacağım karşımda. lafı uzattım baya ? sizlere şunu sormak istiyorum ben ürünü kredi kartı ile haziranda 9 taksit ile almıştım normal şartlar’da taksi’di şubat ayın’da bitiyor ben ekim ayında kalan 1500 liralık ücretini ödeyerek borcun tamamını kapadım,yani onlara borcum yok şimdi iadem yapılırsa bu iade kredi kartınamı olur veya nakit’mi olur veya kredi kartına taksitlik şekilde’mi olur onu öğrenmek istiyorum. ben alo 175 tüketici hattını aradım bilgi aldım borcunuz bitti ise tamamını vermek zorundalar dedi borç bitmedi ise ödediğiniz tutar aktarılır dedi. belki başına gelen olmuştur yaşayan filan o yüzden sizlere’de sormak istedim şimdiden teşekkür ederim.

6502 sayılı kanunda bunları diyorr bana kabaca açıklayacak varmı ? Erken ödeme MADDE 20 – (1) Tüketici, borçlandığı toplam miktarı önceden ödeyebileceği gibi vadesi gelmemiş bir ya da birden çok taksit ödemesinde de bulunabilir. Her iki durumda da satıcı veya sağlayıcı, faiz veya komisyon aldığı durumlarda ödenen miktara göre gerekli tüm faiz ve komisyon indirimini yapmakla yükümlüdür. Diğer hususlar MADDE 21 – (1) Tüketicinin taşınır bir malın satış bedelini önceden kısım kısım ödemeyi, satıcının da bedelin tamamen ödenmesinden sonra satılanı tüketiciye teslim etmeyi üstlendikleri ve ödeme süresi bir yıldan daha uzun veya belirsiz olan sözleşmeler hakkında Türk Borçlar Kanununun ön ödemeli taksitle satış hükümleri uygulanır. (2) Sözleşmenin zorunlu içeriği, tüketici ile satıcı ve sağlayıcının hak ve yükümlülükleri, cayma hakkı, erken ödeme ile diğer hususlara ilişkin usul ve esaslar yönetmelikle belirlenir.

 

şikayetten geçilmiyor zaten bakın:

Please register to see this content.

Edited by MaDTuRk
Link to comment
Share on other sites

Sen bankaya olan borcun tamamını ödemiş oluyorsun. Ama banka hala Vatan'a her ay taksidi geldiğinde ödeyecek. Şimdiye kadar ödediğin vadesi gelmiş taksit tek seferde iade edilir ancak gelecek taksitler toptan iade edilmez. Şuan bakarsan kalan ekstre borcun (-) li gözükmesi lazım. Bu bankanın borçlu olduğunu gösterir. O da vatan'a olan borcu.

İade olduktan sonra her ay taksit ekstrene yansıyacak ayrıca aynı taksidin iadesi yansıyacak ama mesele Şubat ekstresiyle nihayete erecek ne yazık ki.

Link to comment
Share on other sites

Orada malesef Vatan Bilgisayarın bi şucu bulunmuyor Acer'ın kendi yetkili servisinden kaynaklı sorumsuzluk kalitesizlik ve müşteriyi memnun etmeyici davranışlar mevcut. Acer ürünleri desen zaten bir o kadar kalitesiz oluyor.

2008 senesinde Teknosa'dan HP marka bilgisayar aldım ölü pixel olayı benimde oldu. Daha doğrusu ekranla ilgili bir problem oldu ve ekran değişimi olduktan sonra 2 tane dip dibe ölü pixel olduğunu gördm bunun standartlarından bahsettiler. Sonra başka nedenlerden dolayı servise verdim defalarca en son tüketici mahkemesine götürdüm ve hakem heyeti fabrikasyon malzemeden menteşe sertliği sebebi ile laptop'un para iadesine karar verdi. Gittim laptop'u iade edecektim fakat teknosa 760 TL'sini verebiliyoruz gerisini siz HP'den alacaksını dedi ve HP'den bu parayı almam için 2. mahkemeyi açmamı söyledi. O gün bugündür kesinlikle teknosadan birşey almam ve aldırmam.

Gelelim Vatan bilgisayar garantisine. Asus Zenfone 6 model telefon kullanıyordum ve ekranında sararmalar oldu. Bende geçen ay götürdüm garanti sebebiyle servise verdim. 21. gün mesaj attılar ve ürün iade alınacaktır diye. Götürdüm aksesuarları teslim ettim parasını aldım. 2013 senesinde WD 2 TB Harddiskimi düşürdüm garantiye verdim. Vatan bilgisayar yine birebir yenisini verdi. Burada anlatmak istediğim Vatan Bilgisayarlık bir durum yok. Aslında aldığımız modelin garanti hizmetini veren firmanın dandirikliği. Karşı taraf böyle olunca haliyle Vatan Bilgisayar çalışanı bu duruma aşinada olduğundan böyle bir tutumda izliyor olabilir.

Birde ek olarak bu yazıyı okuyan arkadaşlara kesinlikle önerdiğim bir durumu söylemek isterim. Vatan bilgisayardan Samsung marka ürün aldınız ve sorun yaşadıysanız direkt götürüp Samsung'un servisine vermeyin ürünü Vatan bilgisayardan aldıysanız kesinlikle Vatan bilgisayar göndersin servise ürününüzü onlar takip etsin.

Elinde bununla ilgili faturaların kayıtların varsa kesinlikle tüketici hakları mahkemesinde hakkını aramalısın. Vatan'ın müşteri hizmetleriyle görüş bu durumuda onlara bildir ki nasılsa ses kayıtları yapıyorlar. Şikayetinide oraya bildirdiğinin ayrıca bir kaydı daha olsun.

Edited by shalyangose
Link to comment
Share on other sites

12 saat önce, mogokce yazdı:

Sen bankaya olan borcun tamamını ödemiş oluyorsun. Ama banka hala Vatan'a her ay taksidi geldiğinde ödeyecek. Şimdiye kadar ödediğin vadesi gelmiş taksit tek seferde iade edilir ancak gelecek taksitler toptan iade edilmez. Şuan bakarsan kalan ekstre borcun (-) li gözükmesi lazım. Bu bankanın borçlu olduğunu gösterir. O da vatan'a olan borcu.

İade olduktan sonra her ay taksit ekstrene yansıyacak ayrıca aynı taksidin iadesi yansıyacak ama mesele Şubat ekstresiyle nihayete erecek ne yazık ki.

Benim bildiğim tam tersi oluyor banka zaten vatana parasını veriyor şak diye banka benden sonra tahsis ediyor sonuçta onun kredi kartı ile taksitli alışveriş yapıyorum misal ben ödeme yapmasam bankamıo gelip bana faiz uygular vatan mı vatan aldı parasını çekildi köşeye banka ile ben kaldım artık ödemezsem banka bana gelecek para istemeye. saçmalık var ortada ben 1500 lirayı boşunamı verdim o zaman banka da dedi bana 1500 lira bakiyeniz var evet ama bu bakiyeden her ay düşer taksitler kökünden bitmez taksit iptalini kurum saglar dedi bu durumda da kalan taksitleri iptal edip bütün bakiyeyi bana geri vermesi gerekiyor. ve ayrıca bu yaşanan olayda baştan sona o lanet vatan sorunlu çünkü bana kullanılmış ürün satıyor ve şunu çizerek söylüyorum altını ben sormasam ilgilenmsem bagırıp çagırmasam üstüne düşmesem al git cihazı diyorlar ben ömrümde lanet sorumsuz firma görmedim böyle adam bana soruyor cihaz geri geliyor serviste ne demiş acaba servis diye ben üstlerine gidip magazayı birbirine katmasam arayıp tedarikçilerine durumu sormayacakalr her zaman sesini çıkaran kazanır

ayrıca vatan satışları çok kötü ve sürekli mahkemelik oldugu için indirme girdiler çalışan birisi söyledi  gir web sitelerine bak başmışlar indirimi hep yalan indirim o ayrı tabi de

Link to comment
Share on other sites

Güzel kardeşim! Sol kulağını neden sağ elinle tutuyorsun? Bunların hepsi uzun hava gibi olmuş. Benim gibi yapacaksın! Büyük bir karton alacaksın. Bir güzel ürün ile ilgili şikayeti büyük puntalarla yazacaksın! Ayıplı ürünü de yanına alacaksın! Kapılarına oturacaksın! Gelen-geçen, giren-çıkan görecek. Yarım saat sonra ellerinde yoksa bile bir üst modeli sana verecekler. Bu kanuni bir haktır. Birde cep telefonun devamlı kayıtta olacak. Onu da görecekler ki pislik yapamasınlar.

Edited by eletomani
Link to comment
Share on other sites

Vatan işlemlere devam ediyor vatanda çalışan bir müdür arkadaş bulduk devreye soktuk ürün zaten vatanda bir tane kalmış buda teşhir oldugu anlamına gelir ama bandröl var dedin ama farketmez tekrar bandrollemiş olabilirler dedi vatan hatasını kabul etti işlemler devam ediyor seferber oldular şayet çözemezlerse tekrar servise gönderip servis notuna da belirteceğim tüketici mahkemesine verildiniz diye.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...