Jump to content

Bilgisayar üzerindeki Hiçbir Fiziksel Tuş çalışmıyor


Asabidj45
 Share

Recommended Posts

- Bilgisayar bilgisi iyi olan arkadaşların dikkatine / acil yardım. -

Öncelikle iyi akşamlar. 1,5 yıl kadar önce cüzi bir rakama ve yine fiyatıyla eşdeğer cüzi bir donanıma sahip olan bir Acer bilgisayar almıştım. Lakin yakın zamanda yazılımı iyice şiştiği ve kasmalar yaşattığı için hantal mı hantal çalışan bilgisayarıma format attım ve Windows 8.1 yükledim. Sorun o ki Windows 7'de çalışan touchpad, 8 ve üzeri sürümlerde çalışmıyordu. (Test edildi) Ben de bilgisayarı mecburen harici fare ile kullanıyordum. Fakat bugün durup dururken sorunsuzca kullandığım dahili klavye de çalışmayı bıraktı. Hatta durum öyle ki fiziksel butondan dahi bilgisayarı kapatamıyorum. Sebebini düşünüyorum, touchpad için driver kurmaya çalışmıştım fakat driver paketinin aynı touchpad markası için (Elantech) başka bir bilgisayar üreticisi tarafından (Lenovo) kendi bilgisayarlarına yönelik sunduğu paket olduğunu farkettim. Akabinde klavye çalışmamaya başladı fakat sorunun onunla ne kadar alakalı olduğunu da bilmiyorum çünkü kesin onu kurduğum için oldu da diyemem, rastlantı olabilir. Onun dışında bilgisayara yaptığım hiçbir şey de yok. İnternette çözüm ararken bilgisayarı güvenli başlatmakla ilgili bazı öneriler gördüm. Yöntemi denerken bilgisayar seçim ekranında kaldı ve klavye dahil  bilgisayar üzerindeki hiçbir tuş çalışmadığı için şu an el mahkum oturdum bilgisayarın pilinin bitmesini bekliyorum. Acil çözüm önerilerinizi bekliyorum çünkü bu bilgisayar elim ayağım gibi bir şey. Bana ait ne varsa bu cihazda ve ben şu an kullanamıyorum. Biliyorum sözü uzattım ve  epey dolandırdım ancak durum benim için çok önemli. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim. :)

Not: Bilgisayarla ilgili son durum da bu. 

E6C5BF1D-C9D9-4B47-A9C0-88F03B0B3A85.jpg

Link to comment
Share on other sites

BİLGİSAYAR AÇILIŞINDA VEYA BİOS EKRANINDA VEYA BİOSA GİREBİLİYORSANIZ SORUNUN DONANIMSAL OLACAĞINI ZANNETMİYORUM SORUN YAZILIMSAL OLABİLİR. WİNDOWS EKRANINDAN İTİBAREN KLAVYE İŞLEV GÖRMÜYORSA BİLGİSAYAR AÇILDIĞINDA AYGIT YÖNETİCİSİNDEN KLAVYE AYGITINI KALDIRIN VE WİNDOWSU YENİDEN BAŞLATIN 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...