ozgun2 Posted March 7, 2017 Share Posted March 7, 2017 Herkese iyi akşamlar. İnternet sağlayıcımda bir download sorunu yaşıyorum ve geçirdiğim süreç kısaca aşağıdaki gibi. Daha önceden konu ile ilgili tecrübe edinen varsa paylaşabilir mi? Ben (müşteri hizmetlerine): iyi akşamlar. İsmim Özgün. İnternette download problemi yaşıyorum. İlk aradığımda bana 28.02.2017 den bu yana Türkiye geneli bir sorunun devam ettiğini söylemiş ancak yine de arıza kaydı almıştınız. Arıza kaydını sonuçlandırdığınızda bana bilgi olarak hatanın giderildiğini ancak bina girişindeki sabit telefon kablosunda oksitlenme olduğunu söylemiştiniz. Ben konu ile ilgili sizi tekrar aradığımda (arama amacım oksitlenmenin kaynağını kimin aracılığıyla buluruz vs. gibi durumu kesinleştirmeye yönelik bir bilgi almaktı) bir bayan çalışma arkadaşınız bana şu anda Türkiye geneli olarak bu sorunun devam ettiğini ve birkaç gün beklememde yarar olacağını söyledi. Ertesi gün tekrar aradım ve yaklaşık 10 dk kadar hız testi vs. yaptık ancak sonuç alınamayınca tekrar arıza kaydı oluşturuldu. Temel sorunum şöyle: sabah saat 08:00 gibi internetten 10 mb+/sn. hızda download yapabiliyorum ancak aynı linkten akşam saat 19:30 civarı download dahi yapamıyorum (mesela bir dropbox linki). Bu durum pek çok farklı site için de geçerli. Dolayısı ile bir oksitlenmeden bahsedebilsek dahi (bina hayli eski) sabah ve akşam çok farklı download değerleri ile karşılaşıyor olmam bence kablo ile alakalı olamaz. Ayrıca kabloda oksitlenme olsa ben şu anda internette çok rahat bir şekilde gezinip video izleyemem. Benim tek sorunum akşam saatlerinde download yapamıyor olmam. Öte yandan download sıkıntısının bana ait pc den kaynaklanıp kaynalanmadığını test etmek için 2 farklı pc daha kullandım; sonuç değişmedi. İşin içerisine biraz olasılık katmak gerekirse benim bu sorunu sizin Türkiye geneli bir sorun var dediğiniz bir aralıkta yaşıyor olmam internette bir sorun olduğu anlamına geliyor bence her ne kadar siz Türkiye geneli sorun çözüldü deseniz dahi. Müşteri hizmetleri: Şu andaki süreç çerçevesinde arıza ekipleri bina içerisindeki kabloda oksitlenme olduğunu yazdığından bu sürecin devam etmesi için öncelikle bina girişindeki sabit telefon kablosunu değiştirmeniz gerekmektedir. Elektrikçi: Abi kablo kontrol 50, değişim 75 TL + giden metre kadar kablo ücreti. Ek: taa 10 yıl kadar önce iş yerinde tam 6 yıl TTNET kullandım en fazla 2 defa kesinti olmuştur. Uyduneti de kullandım onlarda sıkıntılı. Superonline 2 yıldır kullanıyorum abi internet bi gitti mi getirebilene aşk olsun; kesinlikle Superonline önermem.. Velasil, Superonline kullanıyorum (kullanmaya çalışıyorum). Adamların verdiği servisten gram memnun değilim. İptal için 300 TL + modem istediler. Yukarı da yazdığım çerçevede bir deneyime sahip olan var mı? Bu durumda sizce de sorun kabloda mıdır? + iptal ettirip 300 TL için dava açsam nasıl olur acaba? Okuyanlara da cevap verenlere de şimdiden teşekkürler. Ek olarak akşamları hotmail'e giremiyorum veya benzeri siteler işte. Aşırı yavaş oluyor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YILDIZAVCISI Posted March 7, 2017 Share Posted March 7, 2017 Bendede aynisizinkine benzer sorun var.Benim hız genelde 8mb veriliyor ancak youtube videolara 480p üzerine çıkmıyor.Banada Türkiye genelinde sorun var denildi.ocak 15te internet süper omline internet bağlattim mar 1ine kadar çok iyiydi Mart 1den buyana internet sıkıntılı. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abdullahTR Posted March 7, 2017 Share Posted March 7, 2017 superonline adsl pişamanlıktır 2 yıldır çektiğimi bir allah bir ben biliyorum düzeltildi diyolar öbür gün gene aynı artık cevap bile vermiyolar nisanda bitiyor paket ttnete geri döncem 8 yıl kullandım hiç hatırlamıyorum koptugunu ttnetten superonlinede kackere kopğtugunu sayamıyorum artık Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SoNKraL_ Posted March 7, 2017 Share Posted March 7, 2017 ADSLde TTNET hariç 5 firmadan 4ü sıkıntılı ADSL bağlattıysanız ttnet harici yalan tecrübeyle sabit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaDTuRk Posted March 7, 2017 Share Posted March 7, 2017 (edited) Telekomda çalışan arkadaşım var onun söylediğini söylüyorum sizlere misal ADSL DSL HATTINIZ var ama sağlayıcınız superonline yada başka aracı firma ve alt yapısı telekom ise oradan hizmeti unutun çünkü aracı firmaları telekom sallamıyor dışardaki saha kutusuna hiç birşeye gelmeden bakmadan etmeden direk geldim işaretliyor çözüldü gösteriyor sorunu çünkü 2.5 senedir superonline kullanıyorum sürekli hattım kopuyor ve en yüksek hızım 12 mbt verebiliyor hat ama saglıklı gelen 9 mbt ama bunu bile düzgün veremiyor 100 kere arıza kaydı açıldı hiçbirşey değişmedi en sonunda arkadaşı çagırdım rica ettim tüm cihazlarını aldı geldi baştan sona evin kablosunu değiştirdik evin girişindeki kutuya baktık onda sorun bulamadık sonra telekomdaki arkadaşı aradık bağlı oldugum dışardaki saha kutusunu bulduk taktık cihazları ölçümü yaptık tek ayak geliyormuş bana hat ve kopuyor sabit görünmüyordu makinada fotolarınıda çektim kanıt için gelen kişi başka yere porta taşıyacak başka ayaga aktaracak beni ama yapmıyor gelmeden geliyorum diyor adam kendisi dedi aracı firma iseniz telekomun kendi müşterisi değil iseniz sallanmazsınız. acterna diye bir cihazla ölçüm yaptık müşteri hizmetlerini aradık arızayı siz degil biz bulduk bakın onuda biz yaptık baştan sona not aldırdık yapılan işlemleri ona göre gelen baksın ertesi gün gelen kişi yine bakmamış düşünün detaylandırdığımız halde adamı bide. Please register to see this content. Edited March 7, 2017 by MaDTuRk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SoNKraL_ Posted March 8, 2017 Share Posted March 8, 2017 11 saat önce, MaDTuRk yazdı: Telekomda çalışan arkadaşım var onun söylediğini söylüyorum sizlere misal ADSL DSL HATTINIZ var ama sağlayıcınız superonline yada başka aracı firma ve alt yapısı telekom ise oradan hizmeti unutun çünkü aracı firmaları telekom sallamıyor dışardaki saha kutusuna hiç birşeye gelmeden bakmadan etmeden direk geldim işaretliyor çözüldü gösteriyor sorunu çünkü 2.5 senedir superonline kullanıyorum sürekli hattım kopuyor ve en yüksek hızım 12 mbt verebiliyor hat ama saglıklı gelen 9 mbt ama bunu bile düzgün veremiyor 100 kere arıza kaydı açıldı hiçbirşey değişmedi en sonunda arkadaşı çagırdım rica ettim tüm cihazlarını aldı geldi baştan sona evin kablosunu değiştirdik evin girişindeki kutuya baktık onda sorun bulamadık sonra telekomdaki arkadaşı aradık bağlı oldugum dışardaki saha kutusunu bulduk taktık cihazları ölçümü yaptık tek ayak geliyormuş bana hat ve kopuyor sabit görünmüyordu makinada fotolarınıda çektim kanıt için gelen kişi başka yere porta taşıyacak başka ayaga aktaracak beni ama yapmıyor gelmeden geliyorum diyor adam kendisi dedi aracı firma iseniz telekomun kendi müşterisi değil iseniz sallanmazsınız. acterna diye bir cihazla ölçüm yaptık müşteri hizmetlerini aradık arızayı siz degil biz bulduk bakın onuda biz yaptık baştan sona not aldırdık yapılan işlemleri ona göre gelen baksın ertesi gün gelen kişi yine bakmamış düşünün detaylandırdığımız halde adamı bide. Please register to see this content. İşte bu TTNET yazdım bir mesaj üstte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cankusa Posted March 8, 2017 Share Posted March 8, 2017 Arkadaş bende superonlıne kullanıyorum artık bıktım ınternet probleminden Kablo nete gececegim sitede koblo net kullanan arkadaşlar hemen gec çok isabetli olur yorumları beni cesaretlendirdi bilgin olsun. Superonlıne fiber optik kapasitesi üzerinden hizmet vermeye çalışıyor problemin asıl kaynagı bu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MesutÖzil Posted March 8, 2017 Share Posted March 8, 2017 Sizin yaşadıgını arızayı abimde yaşamıştı. Adsl ışıgı yanmıyordu. Yansa bile internet aşırı yavaş. İnternet gelir gelmez arıza kaydını tamamlıyorlar. Ardından tekrar superonlineyi arayıp üyeligimizi kapatıcaz dedik. Hemen ertesi gün çalışanlarını gönderip internet hattımız mı ne oksitlenmiş onu düzelttiler. İnterne eski hızına geri döndü Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bultar Posted March 8, 2017 Share Posted March 8, 2017 Bu hataların hiçbirisi kanımca superonline ya da diğer firmalara ait değildir. Tamamen TTNET'in dir. Zaten bu sebepten ötürü de inceleme altındadır ve yüklü miktarda ceza alması olasıdır. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaDTuRk Posted March 8, 2017 Share Posted March 8, 2017 7 saat önce, Bultar yazdı: Bu hataların hiçbirisi kanımca superonline ya da diğer firmalara ait değildir. Tamamen TTNET'in dir. Zaten bu sebepten ötürü de inceleme altındadır ve yüklü miktarda ceza alması olasıdır. evet ceza kesilecek yüklü miktarda istediği kadar kesilsin bizim ülkemizde içimize giyilen bir dona bile vergi alıyorlar nerdeyse o yüzden böyle sorunlara ve pahalılara devam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.