Jump to content
Sign in to follow this  
lord_figo18

Multiboot Için Tavsiye Flash Bellek

Recommended Posts

efe34, 7 dakika önce yazdı:

pro lar SSD tekmolojisine göre yapılmış, sıfır sorun : ayrıca sorun olduğunda UPS evinizden alıyor: çek cumhuriyetinden yenisini getiriyor: 3 kkere yaptım

Teşekkür ederim üstad cepte kaybetmem inşallah 😀 metal olanının usb 3.1 ini bulamadım yapacak birşey yok 

Share this post


Link to post
Share on other sites
AdnanG252m252351, 42 dakika önce yazdı:

s.a kardeşim şoyle söylim kunlanıcıya göre en iyisi şansa kalmış bazen 10 yılda kullanırız bazen 1 günde elektirik devreleri bazılarında iyi degil sansa kalmiş olacak kington 64 gb flaşh Kingston 64GB USB 3.0 Mini Metal USB Bellek DTSE9G2 bellek aldı iş arkadaşım film at dedi bana tamam dedim kutudan çıkarmamıstı aldim diş kabindan çıkardım içindilkeri  sildim biçimlerdim 5 tane  film attım 100 de 70 te takıldı daha ilerlemedi  biraz bekledim kapatmim dedim pat laptopta kapandı geri açtım flaş çalışmadı gittik aldigı yere  böyle durum iade degişim ettik dedim  iade degişm yapmazlarsa parasını vericektim sonucta bende oldu degiştirdiler kargoyla geldi aynı model  yeni ürün  buda patlarsa pc ye baktıracak tım bunda 5 tane film tekrar attım vede devamlı atıyorum bende bu flaşhı çöpe attım Sandisk Ultra Fit 16GB USB 3.0  neden oldu bilmiyom 3 ay kullandım  fazla ısınıyordu bundan bozulmustur ateş gibi oluyordu filaş burda ürünü kötülemek ve ya mükemmel demek olmaz kullanıcıya göre ve şansa göre degişir uzattıgım için özür dilerim hakkınızı helal edin 

extreme  pro en iyisi

Edited by efe34

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hocam kingston ben nedense güvenemiyorum usb ve ssd olarak... mesela sandiskinde ssdlerini sevmiyorum pcler için. ancak usb bellek olarak ssdleri nasıldır bilemem. genel olarak bende

hdd diyince aklıma wd black en kötü ihtimal seagate

ssd diyince tartışmasız samsung evo 970 geliyor

usblerdede sandisk

 

sandiskin benim için en iyisinden kötüsüne doğru sıralayacağım hız olarak, ilk ikisi

https://www.sandisk.com/home/usb-flash/extremepro-usb

https://www.sandisk.com/home/usb-flash/extreme-go-usb

https://www.sandisk.com/home/usb-flash/ultra-flair

https://www.sandisk.com/home/usb-flash/ultra-fit

 

bunlar düz usb dock olanlar. usb type c için olanlarda mevcut onları eklemedim listeye. ben ultrafit yani son linktekini kullanıyorum sebebi ise küçük olması ve işimi fazlasıyla görmesi birde ilk 2 linktekiler sürgülü sistem olduğu için her ne kadar en iyileri onlar olsada güvenemedim malum zaten sadece format için kullanıyoruz o kadar 400mb hızlara gerek duymadım. ancak işte sandiski sevmeyen insanlarda var kimin elinde nasıl patlayacağı belli olmuyor tıpkı işlemcilerin ve ekran kartlarının overclock derecesi gibi. ikimiz aynı ekran kartını alsak ikimizde aynı seviyede overclock edemeyiz. şans işi. fabrikadaki silikonlanma kalitesine bağlı..

Edited by EgeGrkn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bu nasıl flash bellektir bilmiyorum ki okuma yazma hızı iyi diyor benim eskisi bundan iyiydi be arkadaşlar son olarak kingston mu öneriyorsunuz daha sandisk almam yakacam yakında

Share this post


Link to post
Share on other sites

Öncelikle uzun zamandır GALIO marka bellekleri kullanıyorum ve yakın zamanda paylaşılan değerli dostum @awengers44‘ün paylaşmış olduğu Vadi E-Spor Multiboot kullanıyorum. Gayet güzel okuma yazma hızlarına sahiptir. Böylelikle hem flash bellek hemde multiboot tavsiyesi vermiş oldum. 

https://urun.n11.com/usb-flash-bellek/galio-deluxe-30-8gb-16gb-32gb-64gb-metal-usb-flas-bellek-flash-P387970712

Share this post


Link to post
Share on other sites
Emre028, 7 dakika önce yazdı:

Öncelikle uzun zamandır GALIO marka bellekleri kullanıyorum ve yakın zamanda paylaşılan değerli dostum @awengers44‘ün paylaşmış olduğu Vadi E-Spor Multiboot kullanıyorum. Gayet güzel okuma yazma hızlarına sahiptir. Böylelikle hem flash bellek hemde multiboot tavsiyesi vermiş oldum. 

https://urun.n11.com/usb-flash-bellek/galio-deluxe-30-8gb-16gb-32gb-64gb-metal-usb-flas-bellek-flash-P387970712

Isınma problemi yoksa çok iyi hocam yoksa kingston alacam yapacak birşey yok 

Share this post


Link to post
Share on other sites
lord_figo18, 5 dakika önce yazdı:

Isınma problemi yoksa çok iyi hocam yoksa kingston alacam yapacak birşey yok 

Valla hocam ben uzun zamandır bu markayı kullanıyorum. Anahtarlığımda zaten hep yanımda  bazen düşer bazen yıkanır mesela 2-3 defa anahtarı cebimde unutup makine atmışlığım bile var. Sorun yok yani sağlam gayet. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corsair 128 GB Voyager GTX CMFVYGTX3C USB Bellek Flash Voyager GTX USB 3.1 premium flash sürücü, SSD performansını cebinize koyar, 440MB / sn'ye kadar okuma ve 440MB / sn yazma hızları ile. Yüksek hızlı 3D NAND bellek, 440MB / saniyeye kadar okuma hızlarının kilidini açar ve saniyede 440MB / saniyeye kadar yazma hızları sunar, böylece büyük dosyaları saniyeler içinde kopyalarsınız.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
FastZeit, 10 saat önce yazdı:

Corsair 128 GB Voyager GTX CMFVYGTX3C USB Bellek Flash Voyager GTX USB 3.1 premium flash sürücü, SSD performansını cebinize koyar, 440MB / sn'ye kadar okuma ve 440MB / sn yazma hızları ile. Yüksek hızlı 3D NAND bellek, 440MB / saniyeye kadar okuma hızlarının kilidini açar ve saniyede 440MB / saniyeye kadar yazma hızları sunar, böylece büyük dosyaları saniyeler içinde kopyalarsınız.

Üstad corsair den sonra kingston olur değil mi diğer markalara önem vermiyorum artık

Share this post


Link to post
Share on other sites
lord_figo18, 06.11.2019 - 19:39 yazdı:

Üstad corsair den sonra kingston olur değil mi diğer markalara önem vermiyorum artık

Ben Marka Bağımsız Kullanıyorum USB Bellekleri. En Performanslıları Hangisi İse Ona Yöneliyorum Kingston Usb Bellekleri De Kaliteli Kullanmanızı Öneririm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 adet Sandisk USB kullandım, Hızlı ve 3.0 USB'lerdi. 3'ü de bir süre sonra bozuldu. 1 yıl bile gitmiyorlar. 3 adet de Kingston USB'm oldu. 6 yıl önce aldığım bile halen sağlam. Arkasındaki silikon bir süre sonra kendini bıraktı ama Japon yapıştırıcısı ile yapıştırdıktan sonra halen kullanıyorum. Birini kaybettim diğer ikisi elimde. En son Kingston DT100 G3 almıştım. Rastgele yazma hızı rezalet, bu yüzden işletim sistemini zora sokuyor bunu da tavsiye etmiyorum. Toshiba'nın bellekleri de güzeldir ancak teknolojileri biraz eski kaldı. @Emre028 Hocam yukarıda o markayı önerdikten sonra ona da güvenilebileceğini düşünüyorum.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valla bende 7-8 tane sandisk var yıllardır-pek sorun yaşamadım: 3.0 lar sonrası

sahtesi çok diye kingston markadan vazgeçeli yıllaar oldu:

ürünü alınca sandisk  sayfasına seri no ile kaydediyorum: sorun çıkınca ups çek cumhuriyetine götürüp yenisini getiriyor: 2 kere arıza geldi başıma o da multiboot yapoarken partisyonaşamalarında veya partisyonları silerken

-2.0 zamanındaki gibi arıza pek görmüyorum artık 2.0 lar hala sakat, elimdekilerin en iyisi sandisk extreme pro 256: çok multiboot yaptım bunla hiç sorun olmadı: (kaydettirdiğimde garanti bitme süresi dikkatimi çekti: 2048 yılı (30 yıl garanti verdiler yani)

Bir değişimde elimizde o modelden yok üretilmiyor: aynı kapasitede en iyi modeli öneriyoruz size demişlerdi (Çek cumhuriyetinden arıyorlar (türkçeleri çok iyi değil)-başka bir ürün seçmiştim -1 hafta içinde de gidip geliyor

Yukarda linki verilen Galio marka  ürünün (64gb) fiyatı sepete attıktan sonra 44 tlye düştü 11.11 kuponlarıda var alıp deneyeceğim)

İyi forumlar

(edit sanıyorum extreme proda ssd teknolojisi var ama ssdlerin de ömrü 10 yılı geçmez: nasıl 30 yıl garanti veriyorlar anlamadım :satarken söylemiyorlar bunu)

edit: 2 evet solid state teknolojisi: tahmin ediyorum 5-10 yıla kadar type-c bile ortadan kalkar-30 yıl garanti: pazarlama stratejisi sanıyorum) 2048 i ne biz görürüz ne flash bellek)

Edited by efe34

Share this post


Link to post
Share on other sites
efe34, 43 dakika önce yazdı:

@Emre028 hangi kısmı komik geldi mesajın?

Saldırmaya neden yer arıyorsun kardeşim sen ?

Beğeni butonu o, yorumunu beğendim ve bastım.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Emre028, 10 dakika önce yazdı:

Saldırmaya neden yer arıyorsun kardeşim sen ?

Beğeni butonu o, yorumunu beğendim ve bastım.

Saldırma amacım ve zamanım yok, fikrimi ve tecrübemi ve ilginç gelen 30 yıl garantiyi (Bir de firmanın ücretsiz adresten alıp hızlı bir şekilde geri getirmesini paylaştım)

64 kb hafızası olan Casio databank zamanlarından bile önce Commodore 64 le başlayan  tecrübem var

Beğeni değil kahkaha butonuna basmışsınız :

Blokluyorum sizi: görmeyeceğim  mesallarınızda senli benli : kardeşim gibi kelimeler kullanmazsanız sevinirim.: selametle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tanıdığım abim diyebileceğim bir hocam ve kardeşim dediğim iki değerli paylaşım ve yardımını esirgemeyen forum müdavimi,nin gereksiz kırılmaya yol açacak davranışı yapmamasını rica ederim ve @Emre028 kardeşime helallik almasını tavsiye ediyorum. 

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
awengers44, 1 dakika önce yazdı:

Tanıdığım abim diyebileceğim bir hocam ve kardeşim dediğim iki değerli paylaşım ve yardımını esirgemeyen forum müdavimi,nin gereksiz kırılmaya yol açacak davranışı yapmamasını rica ederim ve @Emre028 kardeşime helallik almasını tavsiye ediyorum. 

Ben yanlış bi davranışta bulunmadığımı düşünüyorum ancak senin düşüncen bu yönde ise @efe34 yanlış anlaşılma için özür dilerim hakkınızı helal edin.

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
awengers44, 10.11.2019 - 23:31 yazdı:

@Emre028Allah razı olsun kardeşim senden beklediğim yaklaşım budur çok teşekkür ederim. 

Evet yanlış anlaşılma olabilir. Hiç sevmediğim ve bilmediğim bir sistem ve  makina iMac e bulaştım bir haftadır boğuşuyorum.

Benim hakkımı helal etmediğim kimse oldu mu bu gün düşündüm de hatırlayamadım @awengers44, Yanlış anlama olabilir tabiki

 

Bende hak hukuk meselesi olmaz

Edited by efe34
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@efe34 Çok teşekkür ederim abi. Hocam MacOs kullanmayalı çok oldu linux sistemlerde sorun yaşamadım ama fırsatım olunca güncel bir macos sistem indirip dual olarak kurmaya çalışıp tecrübelerimi paylaşırım inşaAllah. Daha evvel izlediğim bir video vardı belki boot sıkıntısı için çözüm olabilir :) Yetersiz disk alanı sorunu yaşamadığım tek PE sistem hkboot, denemenizi tavsiye ederim, win8 x64 dahi herşey için yeterli.

https://www.youtube.com/watch?v=vXMNyiEgD6o

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...