Jump to content
Son zamanlarda artan kullanıcı hesap hırsızlıkları sebebiyle tüm kullanıcılara şifre sıfırlama maili gönderilmiştir. Lütfen güveli şifreler seçiniz. Mevcut e-mail adresinize erişemiyorsanız, en aşağıdaki destek linkinden bize ulaşınız. ×

Turkcell Kampanyasız Kullanım ücretleri


Proctives
 Share

Recommended Posts

Turkcell Kampanyasız Kullanım Ücretleri

Merhaba arkadaşlar,
Turkcell'in 5'i 1 yerde kampanyasını kullanıyordum 2 yıldır. (TV+,Fiber İnternet ve Cep için dk,mesaj,gb)Yarın tahattüt sona erecek. Yeni kampanyalara baktığımda hepsi AKK'li. Müşteri Hizmetlerini aradım ve yeni yılda kalkacak olmasına rağmen kampanyaların hepsinin neden AKK'li olduğunu sordum ve bize resmi yazı gelmedi dedi. Peki bunlardan birisi seçsem yeni yılda paket değişikliği yapsam dedim 800-900 TL arası cayma bedeli ödeyeceğimi söyledi. Ben de yeni yıla girene kadar kampanyasız kullanacağımı söyledim. Bunun için her birinin birim fiyatını sordum ama bilgim yok dedi. Nereden öğrenebilirim dedim öğrenemezsiniz biz de bilmiyoruz dediler. İnternet sitesinde kampanya sonlanmasından sonra MB başı 0,015 gibi bir mebla yazıyordu. Sizce ne yapmalıyım? Yeni yılla birlikte gelecek olan kampanyalı tarifelerden birine geçmek istiyorum. Yardımlarınızı ve fikirlerinizi bekliyorum. ?

Link to comment
Share on other sites

Cevap için teşekkür ederim.

Sonunda bugün bilen bir müşteri temsilcisiyle görüştüm. Mobil için aylık 4 GB,1000 SMS ve 500 DK her yöne paketime taahhütlü fiyatla 30 TL veriyordum, taahhütsüz 79 TL olacakmış. İnternet ve TV+ için aylık 125 GB AKK, 50Mbps Fiber İnternet ve Giriş Paket TV+ ve buna ek olarak yan oda uygulaması için aylık 85 TL veriyordum, taahhütsüz 174 TL olacakmış. Ve tüm kota ve kullanım aynı şekilde devam edecek.En azından bir ay için kabul edilebilir bence. Ses kaydını da sakladım ki ay sonunda sürprizle karşılaşırsam en azından söylenilenler çerçevesinde kullandığımı bilsinler. Bunu da buraya yazdım ki benim gibi Superonline 5'i 1 Yerde Paket kullanıp taahhütü bitenler yeni yıla kadar beklemek isterse ne kadar ödeyeceğini öğrensin. 

 

Edited by Proctives
Link to comment
Share on other sites

 

Taahhütlü kampanyalarda vazgeçme bedeli TÜKETİCİNİN LEHİNE OLACAK ŞEKİLDE gerçekleşir.

Örnek 1;  24 ay taahhüt yapıp 1 ay kullanıp taahhütten bir ay sonra vazgeçersen TAAHHÜTLÜ KULLANDIĞIN KADARIN FARKINI ödersin.

Yani 1 aylık fark ödersin.

Örnek 2 ; 24 ay taahhüt yapıp 23 kullanıp sonra vazgeçersen, bu durumda KALAN 1 AY YANİ kullanmadığın 1 ayın FARKINI ödersin.

Kısaca; Sana denilen 1 ay için 800-900 TL bedel ödeme doğru değil.

BENCE YAPILACAK İŞ;

Eğer memnun isen, devam et zaten 1 ay sonra AK DÖT, KARA DÖT belli olacak.

Beğenmezsen ayrılırsın ve 1 aylık bedel ödersin. 1 aylık bedel de 174-85=89 TL gibi bir şey olur.

********************************************************

24 Mbps ye kadar Yalın VDSL Limitsiz Hipernet kullanıcısıyım.

AKK  (AKN) 75 GB ve 75 GB sonrası hızım 8 Mbps ye düşüyor.

AKK kalkacakmış, Bakan açıklamış, Mahkeme kararı varmış, mış, mış, mış.

TTNETe ödediğim Kasım-2018 fatura fiyatı 82.75.-TL

Fatura örneği burada

TTNET-Faturabc08ca918cf8791a.jpg

Faturanın altına bulunan TTNET in açıklaması ise aşağıda.

TTNET-Yeni-uygulama6345b4e6e0cc33c3.jpg

Yani Koca TTNET, Devletin İletişim Devi diyorki,

KARDEŞ BEN AKK FALAN ANLAMAM,

SANA YAPACAĞIM TEK KIYAK; 75 GB AKK Yİ GEÇTİN Mİ SENİ 8 MBPS YE DEĞİLDE 10 MBPS YE DÜŞÜRÜRÜM.

YANİ AKK (AKN) DEVAM EDECEK.

Faturanın altındaki açıklamadan ben böyle anladım.

Siz nasıl anladınız?

Edited by NAMIKABI
EK BİLGİLER GİRİLDİ
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Öncelikle ilginiz ve detaylı cevabınız için minnettarım.  Kendi adıma konuşmam gerekirse çok da araştırmadan açmışım konuyu, sizin sayenizde farkettim bunu. Yani çok da bilinçli kullanıcı değilmişim aslında. Bugün taahhütsüz günümün ilk günü, malesef bitti. :) Yeni yıla kadar bekleyeceğim artık 100-200 TL fazla olsun bunu göze aldım artık.  Bence de siz doğru anlamışsınız. Bu konuda başka bir platformda açılan

Please register to see this content.
konuyu paylaşmak isterim, fikir olması açısından.
 

Link to comment
Share on other sites

arkadaş bu turkcell ve ttnet ten kazık yemek hoşunuzamı gidiyor anlamıyorum.  benim kullandığım tarifenin ttnetteki karşılığı 85 tl ben 51 tl ödüyorum içinde üstelik modemde var. Millenicom ve bu zamana kadar hiç bir cansıkıcı durum yaşamadım. bir kaç kopma yaşadım o da benim modem ayarları ile fazla oynamamdan oldu.

Turkcell i bir kez kullandım 1 ay dayanabildim. internete girdiğinde girme bedelini hemen kesiyor. böyle saçma şeymi olur. bu tür kendine yontma işlemleri uyguluyorsa bir operatör bilinki onun dötü kalkmıştır. annem Turkcell de idi. 32 tl lik tarifesi 45 tl olmuş. onuda zaten ablam abone yapmış. ama saf işte bizim büyükler. onu geç, aman borçlu kalmayalım.. gittim valide ile beraber dedim biz ayrılıcaz. cayma bedelini sormadım çünkü kafalarına göre bir tarifeye geçirmişler  1 aylık.  çünkü itiraz edersen onu bile siliyorlar  yersen yani. ama bizim abla ile ana gitmiş toplam borcumuz ne kadar diye sormuş 90 tl demişler. onlarda dediğim gibi aman borç harç kalmasın psikolojisi ile vermişler. lan dedim niye verdiniz ya. ben siz vermeyin demedimmi? kızdım ama işte olan olmuş.

bakın ben neye güveniyorum resmi olarak? e-devlete güveniyorum. ilk kesin bilgi oraya düşüyor çünkü. bir çok şeyi ordan yakaladım  kurumların bile haberi yok  onun sayesinde haklı çıktım ve fazla para ödemekten kurtuldum. 

geçende kendi operatörüm vodafone da benzer şey oldu. oyunuma oyun yaptılar ama sonunda yine ben kazandım. push mesajla yeni tarife teklifi geldi devreden uyumlu 5 tarifesi. aynı fiyata almak için tamama tıklayın dedi e he mdevrediyor hemde 1 gb fazla aynı fiyata iptal değil tamam dedim ve tarifeye geçtim. ama yine cayma bedeli olacakmı takip ediyorum. ve 80 tl oldu. bende aradım m. hizmetlerini. sert bir şekilde ben caydımmı yoksa siz bana teklif mi gönderdiniz ben bu durumda caymışmı oluyorum da cayma bedeli uyguluyorsunuz. ben bunu ödemem eğer benide mağdur ederseniz bunun altında kalmam dedim.  temsilci ama 80 tl borç mevcut görünüyor. siz bu 80 tl yi ödeyin ödenmiş olsun sonra biz size iban numaranıza 80 tl yi geri ödeyelim dediler. çakal kandırdı beni aklı sıra. yine sert çıkınca parayı geri ödeyemiyoruz bakalım bu 80 tl yi faturalarınızaa sayabiliyormuyuz araştırıp siz 2 gün içerisinde bilgi vericez dediler. akılları sıra filim çeviriyorlar. ve 2 gün sonra mesaj geldi. ödediğiniz ücret faturalarınıza sayılacak diye. ve gerçekten 3 ay fatura gelmedi. 

NOT: Söylemeyi unuttum. Millenicom 1 ay önceden yani 1 Aralık 2018 tarihinde AKK yi kaldırmıştır.

Edited by abdulhey_
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

abdulhey_, 1 saat önce yazdı:

arkadaş bu turkcell ve ttnet ten kazık yemek hoşunuzamı gidiyor anlamıyorum.  benim kullandığım tarifenin ttnetteki karşılığı 85 tl ben 51 tl ödüyorum içinde üstelik modemde var. Millenicom ve bu zamana kadar hiç bir cansıkıcı durum yaşamadım. bir kaç kopma yaşadım o da benim modem ayarları ile fazla oynamamdan oldu.

Turkcell i bir kez kullandım 1 ay dayanabildim. internete girdiğinde girme bedelini hemen kesiyor. böyle saçma şeymi olur. bu tür kendine yontma işlemleri uyguluyorsa bir operatör bilinki onun dötü kalkmıştır. annem Turkcell de idi. 32 tl lik tarifesi 45 tl olmuş. onuda zaten ablam abone yapmış. ama saf işte bizim büyükler. onu geç, aman borçlu kalmayalım.. gittim valide ile beraber dedim biz ayrılıcaz. cayma bedelini sormadım çünkü kafalarına göre bir tarifeye geçirmişler  1 aylık.  çünkü itiraz edersen onu bile siliyorlar  yersen yani. ama bizim abla ile ana gitmiş toplam borcumuz ne kadar diye sormuş 90 tl demişler. onlarda dediğim gibi aman borç harç kalmasın psikolojisi ile vermişler. lan dedim niye verdiniz ya. ben siz vermeyin demedimmi? kızdım ama işte olan olmuş.

bakın ben neye güveniyorum resmi olarak? e-devlete güveniyorum. ilk kesin bilgi oraya düşüyor çünkü. bir çok şeyi ordan yakaladım  kurumların bile haberi yok  onun sayesinde haklı çıktım ve fazla para ödemekten kurtuldum. 

geçende kendi operatörüm vodafone da benzer şey oldu. oyunuma oyun yaptılar ama sonunda yine ben kazandım. push mesajla yeni tarife teklifi geldi devreden uyumlu 5 tarifesi. aynı fiyata almak için tamama tıklayın dedi e he mdevrediyor hemde 1 gb fazla aynı fiyata iptal değil tamam dedim ve tarifeye geçtim. ama yine cayma bedeli olacakmı takip ediyorum. ve 80 tl oldu. bende aradım m. hizmetlerini. sert bir şekilde ben caydımmı yoksa siz bana teklif mi gönderdiniz ben bu durumda caymışmı oluyorum da cayma bedeli uyguluyorsunuz. ben bunu ödemem eğer benide mağdur ederseniz bunun altında kalmam dedim.  temsilci ama 80 tl borç mevcut görünüyor. siz bu 80 tl yi ödeyin ödenmiş olsun sonra biz size iban numaranıza 80 tl yi geri ödeyelim dediler. çakal kandırdı beni aklı sıra. yine sert çıkınca parayı geri ödeyemiyoruz bakalım bu 80 tl yi faturalarınızaa sayabiliyormuyuz araştırıp siz 2 gün içerisinde bilgi vericez dediler. akılları sıra filim çeviriyorlar. ve 2 gün sonra mesaj geldi. ödediğiniz ücret faturalarınıza sayılacak diye. ve gerçekten 3 ay fatura gelmedi. 

NOT: Söylemeyi unuttum. Millenicom 1 ay önceden yani 1 Aralık 2018 tarihinde AKK yi kaldırmıştır.

Hocam fiyat konusu olmasa Superonline veya Turkcellden gayet memnunum. Sanırım 5 yıl oldu. Bugüne kadar hiçbir sorun yaşamadım. Belkide altyapının yeni olmasından kaynaklanıyordur. TTnet gibi 8 mb ye kadar, 25 mb ye kadar muhabbeti de yok. 8 diyorsa maksimum hız veriyor, 25 diyorsa 25 veya üzeri hız veriyor. GSM' de de yine aynı şekilde fiyat konusu olmasa kalite konusunda Turkcell' den şüphem yok. 3-4 ay önce Türk Telekomun GSM operatörü vasıtası ile hat taşıdım. Arayan kadın resmen asker arkadaşım gibi konuşuyordu. Sürekli söylediklerimi tekrarlattırıyor, sorularımı cevaplamıyor, ismimi sürekli yanlış söylüyor. Daha 1 ay olmadı Turkcelli aradım. Aradaki kalite farkını müşteri temsilcileri net olarak gösteriyor. Superonline tercih etme sebebimde aptallık falan değil bulunduğum mahallede Superonline, TTnet ve yeni vodafone hizmet verebiliyormuş mecburen Superonline kullanıyorum. Hizmetleri de yalan söylemeyeceğim ciddi derecede kaliteli. Farklı bir konuda Superonlineyi aradım ve aradığım müşteri temsilcisi sorun çözülmeden kapatmamak için müthiş çaba gösterdi. Hatta kadından çalışan kodunu aldım teşekkür maili attım. Superonlineyi tercih etmemdeki ikinci sebep ise ülke adına doğru işler yapan bir Turkcell kaldı. Her ne kadar daha başlangıç seviyesinde olmasına rağmen İzmir de veri bankası kurdu, yanii arama motoru çok kötü olmasına rağmen var, sadece telefonumda destek amaçlı olmasına rağmen bip web piyasaya sürdü. Geleceğe dair bu ülke adına doğru adımlar atan koskoca ülkede Turkcell ve Vestel grubu var.   Bir sebepte Superonline sözleşmesi yaparken gelen kişilerden tüm koşulları konuştum ve imzalattırdıkları sözleşmenin altına bende koşullar ekleyip imzaladım ve istediğim koşullar sağlanmadığı takdirde mesuliyet Superonlinededir yazdım kabul ettiler. Bu kurumun kendisine olan güvenini gösteriyor. Parasal kısmı geçtiğimde en mantıklı seçim Türkcell kalıyor. 24 mb internet, Tv+, Cep telefonu ekstraları aylık 70 Tl ödüyorum. Daha önce 50 mb kullanıyordum 4 yıl boyunca 50 mb altına hiç düşmedi. Son 1 yılda yeni sözleşmede 24 mb ye düştü. Yeni yıl içinde çok büyük faiş fiyat çekmezlerse memnunum. Artık insanı çileden çıkarmayan kurum, şirket kalmadı. Ben artık herhangi bir kurumun müşteri temsilcisi v.s ile görüştüğümde direkt saat, tarih, neler konuştuk not ediyorum. Bir sorun çıktığında da direkt oradan gerekli bilgileri veriyorum. Son dönemlerde de çok ekstrem sorunlar yaşamadım bir Turk Telekomun gsm hattına geçiş dışında...

Link to comment
Share on other sites

abdulhey_, 7 saat önce yazdı:

@deli_petro06 Parasal kısmı geçtiğimde en mantıklı seçim Türkcell kalıyor. 24 mb internet, Tv+, Cep telefonu ekstraları aylık 70 Tl ödüyorum. 

Nasıl yani üçünemi  70 tl ödüyorsunuz?  sanırım eksik yazdınız yada ben yanlış anladım..?

Evet. 24 mb internet - Tv+ - Cep Telefonuna internet ekstrası ile birlikte 70 Tl. Maksimum 80-85 olabilir. Daha önce de yazdığım gibi parasal kısımlar dışında kalitesinden memnunum. Taahhüt ettiği şeyleri net olarak veriyorlar.  Ben 8 yıl kadar ttnet kullandım. Sözde 8 mb internet taahhüt ediyordu ancak 3 mb hızı hiç geçmedi. Belkide geçmişte ttnet kullandığım için sorunsuz ve taahhüt edilen şeyler açısından abartıyor da olabilirim. Ancak bugüne kadar parasal konular dışında Türkcell grubunun hizmetlerinde başka sorunlar yaşamadım. Bunların dışında da Türkcell grubunu destekleme sebeplerimden birisi de ülke adına doğru adımlar atıyor olması. Yurtdışına uzan süredir açılmış durumda. Bunların dışında arama motoru ve İzmir' de veri bankası kurma çalışmalarını desteklemek adına da kullanıyorum. Birde müşteri hizmetleri konusunda bana göre en kaliteli ekibe sahip. Bu arada sözleşmemiz 2-3 ay önce yenilendi sanıyorum. Şunu da ekleyeyim parasal konular dışında memnun olmama rağmen yeni yılda en büyük artışlarda Turkcellden gelecek gibi düşünüyorum. Yeni yılda sözleşmesi bitmemiş kullanıcılara da çok büyük değişiklikler yaparsa diye bekliyorum. Yılbaşında saçma sapan değişiklikler yaparsa farklı bir internet sağlayıcıya geçmeyi planlıyorum. En düşük cayma bedeli karşılayan internet sağlayıcı sanıyorum 150 TL' ye kadar karşılıyor. Sanırım yılbaşında cayma bedeli ödemeden çok rahat geçiş yapabilirim. Şu aralar geçiş yapmak aptalca geliyor bana. Çoğu internet sağlayıcı daha paketleri tam olarak oturtamadı. Herşey netleştikten sonra karar vermek daha mantıklı geliyor bana...

Link to comment
Share on other sites

@deli_petro06 Parasal kısmı geçtiğimde en mantıklı seçim Türkcell kalıyor. 24 mb internet, Tv+, Cep telefonu ekstraları aylık 70 Tl ödüyorum. 

sanırım vaktiyle öyle uygun bir kampanya sözleşmeniz var. yoksa şu an itibarıyla o paraya o saydıklarınızı alabileceğinizi hiç sanmıyorum. zira benim annemin altınyaşlar tarifesi 32 tl idi. daha ucuza geçiriyoruz diye değiştirmişlerdi o da aynı idi fiyat olarak. hal böyle iken sizin m. hizmetlerinden memnun olmanız biraz komik oluyor kusura bakmayın. :) hizmet en iyi olanı olabilir. ama vodafone ile karşılaştırdığımda fiyat olarak nerdeyse %100 lere varan fiyat farkı var. birde dötleri kalkık kesinlikle. annem ben ayrılacağım demiş ayrılacaksan ayrıl  demişler ukala bir biçimde. Vodafone da ise yukarıda örnek verdim. ödediğim cayma bedelini bile geri aldım. ama türkcell aylık tarife yapmış anneme en son numarayı vodafone faturasız hatta taşıyınca 30 tl yerine 40 tl tarife parası birde 50 tl cayma bedeli almışlar. aylık tarifede cayma olurmu? bana kalsa son faturayıda ödemezdim cayma bedelini geçtim. çünkü e-devlette öyle bir borç görünmüyor. diyorum ya en sağlam ve güvenilir bilgi devletin veri tabanında. ama uydurup annem gibi saf insanları kandırıyorlar işte.

benim mayıs ayında bitiyor engelli tarifem Millenicom da. 45 tl aslında 24 mb 35 gb akk sınırsız. ama yeni engelli tarifelerine baktım en az %25 zamlı. yani engelli farkı diye pek bir şey kalmamış. galiba onlarında tuzu kurudu. çünkü mevcut aboneliğimi direkt siteden chat yoluyla herşeyi whatsapp tan resmini çekerek yapmışlardı. hatta site görüntüsü olarak aynı ttnet in görüntüsü idi ben ttnet sanarak abone olmuştum. :) hayırlı bir yanılgı oldu. ama dediğim gibi artık tüm şirketler malesef soyguncu oldu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...