Jump to content
bozart

Windows7 Sp1 AIO 5in1 Esd Uefi Programli Aktivasyonlu X64

Recommended Posts

Ahmetcanmlty4401, 54 dakika önce yazdı:

Diriver de entegre etseydin efsane olurdu

DVD ye sığmaz.. Birde eskisi gibi değil çakışma yapıyor uyumlu olmazsa.. SamDriver solution işini görür 👍

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duyurulur usb3 üzerinden format atarsanız programları kurmayabilir çünkü dvd içinde usb3 Driveri ekli olmadığı için.. Siz yinede ihtimal olarak usb 2 üzerinden format çekin 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benim içinmi yaptınız windows 7 kuracağımı duyunca :) Güzel çalışma. ben genelde sade tercih ederim ama. istenmeyen programlar kaldırılıabiliyormuş. sadece offfice 2013 kaç mb yav?  yani kurulum baya uzun sürer gibi. neyse emeğinize minnet ve teşekkürlerimi sunarım.

NOT: aslında küçük bir şaka yapmak istemiştim. yazdıklarımın bütününee şaka olarak bakınca baya skeç gibi olmuş :)

Edited by abdulhey_
İmla hatası özür dilerim.
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
abdulhey_, 11 dakika önce yazdı:

Benim içinmi yaptınız windows 7 kuracağımı duyunca :) Güzel çalışma. ben genelde sade tercih ederim ama. istenmeyen programlar kaldırılıabiliyormuş. sadece offfice 2013 kaç mb yav?  yani kurulum baya uzun sürer gibi. neyse emeğinize minnet ve teşekkürlerimi sunarım.

Offis boyutu ortalama 600mb üzeri.. Orijinal msdn olduğu için kısa sürer.. Word exel paint üçlüsü kuruyor...(forjest ustaya ait çalisma)

İstenmeyen prolari ekle kaldır dan silebilirsiniz 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bozart kardeş sen buna ne yaptın değişiklik olarak? kurmaya karar verince uyandım :) yani Ulubey in 2017 tarihli çalışmasını olduğu gibi alıp upluad mı ettin? eleştiri tenkit olarak alma öğrenmek için soruyorum sadece.

dvd ye yazdırdım şimdi. bu şekilde direkt uefi olarak kurulum yapabiliyoruz değilmi? bios ayarlarınıda ona göre yaparak tabiki..  bios tan dvd yi birinci aygıt olarak gösterip boş 1tb lık toshıba hdd e yükleyeceğim.  bakalım sonra ne olacak boot durumu yani :) 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guzel bı calısma umarım ındırıp kuranlar memun kalacaktır .

Benım fıkrım programlı sıstem yerıne 

Java 8
NET 4.7.2
Silverlight
Air
Shockwave
visual C++
winrar

içerikli bir çalısma olmasından yanadır zira bu tarz calısmalar hem boyut hemde verim bakımından daha goz doyurucudur  .

tabiki fikrimi soyledim calısmada emegı gecen arkadasa  tesekkurler helekı sıstem yapan arkadaşlar azaldıkca elınızdekının kıybetını bılenlere :D

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
abdulhey_, 2 saat önce yazdı:

@bozart kardeş sen buna ne yaptın değişiklik olarak? kurmaya karar verince uyandım :) yani Ulubey in 2017 tarihli çalışmasını olduğu gibi alıp upluad mı ettin? eleştiri tenkit olarak alma öğrenmek için soruyorum sadece.

dvd ye yazdırdım şimdi. bu şekilde direkt uefi olarak kurulum yapabiliyoruz değilmi? bios ayarlarınıda ona göre yaparak tabiki..  bios tan dvd yi birinci aygıt olarak gösterip boş 1tb lık toshıba hdd e yükleyeceğim.  bakalım sonra ne olacak boot durumu yani :) 

uyanacak bir durum yok :) zaten açıklamarda belirttim sistem güncel değil diye..2017 ye ait bir sistem  arşivimden çıkarıp uplad ettim elime gelen pclere bu sistemi kuruyorum sorunsuz :)

ikinci soruna gelirse uefi li bir sistemdir denenmiştir ..yanlız usb 3.0 a takarsan  flash ı programları kurmaya bilir.içinde usb3 driveri olmadıgı için.

üçüncü soruna gelirsek ulebey in sistemi hiç şekilde oynama yapılmadı sadece içerisindeki katılımsız programları kuruyor onun dşında temizdir

dördüncü soruna gelirsek sanırım dvd den kuracaksınız dediginiz gibi biostan dvdrom u seçip başlayabilirsiniz

 

casper0007, 1 saat önce yazdı:

Guzel bı calısma umarım ındırıp kuranlar memun kalacaktır .

Benım fıkrım programlı sıstem yerıne 

Java 8
NET 4.7.2
Silverlight
Air
Shockwave
visual C++
winrar

içerikli bir çalısma olmasından yanadır zira bu tarz calısmalar hem boyut hemde verim bakımından daha goz doyurucudur  .

tabiki fikrimi soyledim calısmada emegı gecen arkadasa  tesekkurler helekı sıstem yapan arkadaşlar azaldıkca elınızdekının kıybetını bılenlere :D

aynen ...aslından bunu lkendime göre  hazırlamiştim ::) paylaşmak istedim ..isterseniz içerindeki kullanmadıgınız programları silip tekradan iso yapabilirsin

Share this post


Link to post
Share on other sites
bkrydn68, 1 saat önce yazdı:

setuptan kurmaya çalışınca windows 8.1 kuruluyor normal mi

Setupsuz kuracaksınız.. Boot yapıp deneyin... Ekranda Win8 Boot dosyaları kullanıldi mecburen esd sıkıştırmak için... Normaldir 😃

abdulhey_, 18 dakika önce yazdı:

Şu anki Sandisk ultra SSD nin soketini anakarttan çıkarıp 1tb Toshiba hdd e bunu kursam avantaj ve dezavantajları ne olurki?

Avantajı yok😃  bildiğimiz win7 işte  ama Katılımsız program arama derdi yok avantaj o bu 

Edited by bozart

Share this post


Link to post
Share on other sites
bozart, 15 dakika önce yazdı:

 

Avantajı yok😃  bildiğimiz win7 işte  ama Katılımsız program arama derdi yok avantaj o bu 

Ben boot ve ağda ve dosya taşımada için sormuştum.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bozart kardeş sen buna ne yaptın değişiklik olarak? kurmaya karar verince uyandım :) yani Ulubey in 2017 tarihli çalışmasını olduğu gibi alıp upluad mı ettin? eleştiri tenkit olarak alma öğrenmek için soruyorum sadece.

dvd ye yazdırdım şimdi. bu şekilde direkt uefi olarak kurulum yapabiliyoruz değilmi? bios ayarlarınıda ona göre yaparak tabiki..  bios tan dvd yi birinci aygıt olarak gösterip boş 1tb lık toshıba hdd e yükleyeceğim.  bakalım sonra ne olacak boot durumu yani :)

 

Dvd ye direkt yazdırıp Bios u Uefi ye ayarlayıp formatlayınca uefi kurulmuyor muş. 2 saat uğraştım uefi bootmanager oluşmadığından Other OS olarak açılıyor. yarın artık usb ye uefi olarak yazdırıp formatlıcam. geri kalanında sorun yok. Ama seçmeli aktivasyon olmadı. birde ağ sürücüsü yoktu. bende usb de vardı ordan yükleyip çalıştırdım.

Birbirinin alternatifi ve herkesin kullanmayacağı programlar olmasa temel şeyler olsa birde çok iyi olurdu. Saygılar.

BIOS ta Dwd rw Uefi olmayanı seçerek formatlamışım yav.......! Sorun ondan sanırım.

Edited by abdulhey_
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
abdulhey_, 4 saat önce yazdı:

@bozart

Dvd ye direkt yazdırıp Bios u Uefi ye ayarlayıp formatlayınca uefi kurulmuyor muş. 2 saat uğraştım uefi bootmanager oluşmadığından Other OS olarak açılıyor. yarın artık usb ye uefi olarak yazdırıp formatlıcam. geri kalanında sorun yok. Ama seçmeli aktivasyon olmadı. birde ağ sürücüsü yoktu. bende usb de vardı ordan yükleyip çalıştırdım.

Birbirinin alternatifi ve herkesin kullanmayacağı programlar olmasa temel şeyler olsa birde çok iyi olurdu. Saygılar.

BIOS ta Dwd rw Uefi olmayanı seçerek formatlamışım yav.......! Sorun ondan sanırım.

Flash tan kurulum yapın dvd rw de ufak tefek sorunlar çıkar 😃

Kalıbın içinden istemediğiniz programları silin tekrar dan kalıbı oluşturun.. 😃 

Edited by bozart

Share this post


Link to post
Share on other sites
bozart, 5 saat önce yazdı:

Flash tan kurulum yapın dvd rw de ufak tefek sorunlar çıkar 😃

Kalıbın içinden istemediğiniz programları silin tekrar dan kalıbı oluşturun.. 😃 

flashla ilgisi olduğunu sanmıyorum. bios seçenekler oluşturuyor. dvd rw deki sistem uefi ise birde uefi olmayan dvd rw oluyor. ben Dvd rw yi ilk sıraya alarak format atmışım dolayısıyla uefi olmamış. gerçi bölümleme ekranında komut istemcisi ile bakmak aklıma gelmişti ama üşengeçliğin bedeli işte. :)

bu katılımsız programlar için iso yu yenidenmi poweriso ile düzenlicem? herhangi katılımsız programı klasöre atınca kuruyormu? yoksa başka yerlere kodlama falan yapılıyormu?  yokmu şöyle sade bir liste?

birde usb de direkt atınca oluyor herhalde. dvd de iso yu düzenlemek gerekiyor diye biliyorum. yanılmıyorsam?

birde bu kurduğum legacy idiyse niye windows starting diye ingilizce başlıyor? bunu herhalükarda türkçe yapmanın yolu yokmu?

Edited by abdulhey_
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
abdulhey_, 59 dakika önce yazdı:

flashla ilgisi olduğunu sanmıyorum. bios seçenekler oluşturuyor. dvd rw deki sistem uefi ise birde uefi olmayan dvd rw oluyor. ben Dvd rw yi ilk sıraya alarak format atmışım dolayısıyla uefi olmamış. gerçi bölümleme ekranında komut istemcisi ile bakmak aklıma gelmişti ama üşengeçliğin bedeli işte. :)

bu katılımsız programlar için iso yu yenidenmi poweriso ile düzenlicem? herhangi katılımsız programı klasöre atınca kuruyormu? yoksa başka yerlere kodlama falan yapılıyormu?  yokmu şöyle sade bir liste?

birde usb de direkt atınca oluyor herhalde. dvd de iso yu düzenlemek gerekiyor diye biliyorum. yanılmıyorsam?

birde bu kurduğum legacy idiyse niye windows starting diye ingilizce başlıyor? bunu herhalükarda türkçe yapmanın yolu yokmu?

Ön yükleme de boot seçenekler de uefi li olarak seçenegi seçmeniz gerek... Sistem uefili zaten.. Uefi siz de kurulur 

Starting yazısı uefili kurduğunuz için İngilizce.. Türkçesi şuan yok.. Olmazsa da o kadar önemli değil.. Maksat iş görsün.. İlerde zaten Microsoft win10 dışında bütün desteği kesecek...

Katilimsiz program atabilirsin en kestirme yolu... İstemediğiniz programın ismini kopyalayıp istediğiniz programın ismine yapıştırın... Program klasörün de hepsi mevcut.... Diğer yöntem biraz uzun iş 

Ben ultra iso programını kullanıyorum kalıp için.... Power iso da olur 

Share this post


Link to post
Share on other sites
bozart, 16 saat önce yazdı:

İstemediğiniz programın ismini kopyalayıp istediğiniz programın ismine yapıştırın... 

Burda tam olarak ne demek istediniz anlamadım?

Share this post


Link to post
Share on other sites
abdulhey_, 42 dakika önce yazdı:

Burda tam olarak ne demek istediniz anlamadım?

Dvd içindeki program klasörün deki istemediğiniz Katılımsız programı isminini kopyalayın

sonra silin sonra da istediğiniz Katılımsız program ismini sildiğiniz programın ismini buna yazın  yani sizin istediğiniz programın üzerine yazın... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
bozart, 32 dakika önce yazdı:

Dvd içindeki program klasörün deki istemediğiniz Katılımsız programı isminini kopyalayın

sonra silin sonra da istediğiniz Katılımsız program ismini sildiğiniz programın ismini buna yazın  yani sizin istediğiniz programın üzerine yazın... 

😊 İstemediğim programı niye istediğim programın üzerine yazıyorum yav? Valla olayın mantığını anlamadım. 

Kaçıncıya deniyorum kurduğum hdd de uefi bootmanager oluşmadığından sistem uefi olarak başlamıyor. USB ile deneyeceğim.

Edited by abdulhey_
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
bozart, 3 dakika önce yazdı:

Kısayol mantığı 😃

Flash tan deneyin 

yahu programı silersem ismini başka programa yapıştırırsam nasıl olacakki o? yani hem isim farklı hem program. yani program winrar ise atıyorum onu winrar olarak winzip in ismine yapıştırısak winrarmı kurulacak? yani benim anladığım bu , daha doğrusu anlamadığım. :) ..?

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
abdulhey_, Bir saat önce yazdı:

yani program winrar ise atıyorum onu winrar olarak winzip in ismine yapıştırısak winrarmı kurulacak? yani benim anladığım bu , daha doğrusu anlamadığım. :) ..?

İsmini sabit tut.. Programı değiştir mantığı 😃 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...