Jump to content
Son zamanlarda artan kullanıcı hesap hırsızlıkları sebebiyle tüm kullanıcılara şifre sıfırlama maili gönderilmiştir. Lütfen güveli şifreler seçiniz. Mevcut e-mail adresinize erişemiyorsanız, en aşağıdaki destek linkinden bize ulaşınız. ×

Digiturk E Dava Açsam Kazanırmıyım?


crysis_88
 Share

Recommended Posts

Digiturk e dava açsam kazanırmıyım?

Selamlar. Arkadaşlar 2 gün önce digiturke üyelik iptali için fax çektim. Fakat bunlar 2 günde 10 kere beni arayarak sürekli taciz ediyorlar artık bıktım. Bana attıkları mesaj da

nolu uyeliginizin iptali icin size ulasilamamistir. Uyeliginizin daha avantajli kampanyalarla devami icin sizinle tekrar iletisime gecilecektir. 

Bu mesaj geldikten sonra sürekli aramaya başladılar. Ben aradım çağrı merkezine belirli tarihte üyeliğiniz iptal edilcek sekreter kaydı çıkıyor zaten ben daha önce 2 kez iletişime geçtim üyelik iptali için. Buna rağmen hala arayıp taciz ediyorlar. Sizce dava açsam kazanırmıyım? 

Link to comment
Share on other sites

crysis_88, 1 saat önce yazdı:

Digiturk e dava açsam kazanırmıyım?

Selamlar. Arkadaşlar 2 gün önce digiturke üyelik iptali için fax çektim. Fakat bunlar 2 günde 10 kere beni arayarak sürekli taciz ediyorlar artık bıktım. Bana attıkları mesaj da

nolu uyeliginizin iptali icin size ulasilamamistir. Uyeliginizin daha avantajli kampanyalarla devami icin sizinle tekrar iletisime gecilecektir. 

Bu mesaj geldikten sonra sürekli aramaya başladılar. Ben aradım çağrı merkezine belirli tarihte üyeliğiniz iptal edilcek sekreter kaydı çıkıyor zaten ben daha önce 2 kez iletişime geçtim üyelik iptali için. Buna rağmen hala arayıp taciz ediyorlar. Sizce dava açsam kazanırmıyım? 

Davayı açmanıza gerek yok sizi aradıklarında açın tekrar aranıp taciz etmeye devam ederseniz sizi hem kendim dava açarım hemde türketici haklarına veririm 2 davayla birden uğraşırsınız deyip blöf yap tekrarlamayacaklarına eminim.

Link to comment
Share on other sites

Bu sabah yine aradılar açtım arayan ne demezse beğenirsin gelmiş bana eğer şu ana arayan arkadaşlarımızın çağrılarını açsaydınız bu kadar aramadık diyor bir de. Kampanya hakkında bilgilemdircekmiş güya arayana da dedim kampanya ya da üyelik istemediğimi daha önce de belirttim dedim. Üstüne basa basa dedim. Numaramı sildirttim mail adresim duruyor herhangi bir reklam kampanya istemiyorum diye belirttim.  Açsaydınız aramazdıkta ne demek direk dedim şikayet edicem diye bu lafın altında da kalmam 

Link to comment
Share on other sites

dava açma süreci zahmetli ve uğraştırıcı bir süreç ve de kazanma ihtimali bazen düşük olabiliyor. Nihayetinde karşınızda digitürk değil beIN var. yani kocaman bir şirket değil, koskocaman bir şirket var. yanlış anlamazsanız, sizin tutacağınız bir avukat varsa onların bin avukatı hazır emir bekliyor olacaktır. ama SoNKraL_ arkadaşın dediği gibi korkutursanız yine de şansınız olur. Buna benzer şekilde bir aralar GSM operatörleri de rahatsız edince çoğu kişi bu şekilde kurtulmuştu hatırlıyorum da...

  • Like 1
  • Thanks 3
Link to comment
Share on other sites

@selokan a katılmıyorum.  Dava açmak dışında da bu konudan kurtulabilirsin. Yalnız dikkat edilmesi gereken şeyler var. Öncelikle siz bir yere müracaat ettiğinizde size bu sorunu ne zaman, hangi müşteri temsilcisine, hangi saat aralığında, hangi tarihte gibi sorular yöneltiyorlar. Bunlara cevap veremezseniz hiçbir şekilde şikayetçi olamıyorsunuz. Ben bundan 3-5 yıl önce Garanti ile bu sorunu yaşadım. Daha önce Türk Telekom'la da bu tip tacizler yaşadığım için dikkatli davrandım ve Garanti bankası ciddi bir ceza yedi. Garanti Bankası sizinde belirttiğiniz gibi cep telefonum üzerinden, mail adresime günde 10' a yakın mail atıyordu. Maillerin hiçbirini silmedim, arayan tüm müşteri hizmetleri çalışanlarının çalışan kodunu aldım ve bir deftere kaydettim. Şu şekilde notlar düştüm hata yapmamak için. Örnek olarak 27.12.2018 - saat 12.00 - 12.30 saatleri arasında, şu numaradan arandım, şikayetimi bildirdim, bir daha aranmamam konusunda net olarak konuştum. Bu şekilde notlarımı aldım. Siz net bilgileri verince ses kaydı v.s derken iş bir yerlere geliyor. Ancak şunu unutmamak gerek. Telefonunu yüz defa arar ve açmazsanız bunlar delil olmuyor. Açtığınızda da karşı tarafı ve kendinizi hiç yormadan cümleleriniz net olarak bir daha kesinlikle aranmak istemiyorum, çalışan kodunuzu alabilir miyim? Not almam gerekiyor. Çalışan kodunu aldıktan sonra da şunu söyledim. Bir daha herhangi bir şekilde rahatsız edilirsem şu tarihte, şu saat aralığında, hiçbir ürününü hiçbir şekilde istemiyorum, rahatsız edilmek istemediğimi de çalışan kodu şu olan müşteri temsilcisine belirttim şeklinde arayan kişiye tekrarladım. Aramaktan vazgeçip mail üzerinden rahatsız etmeye kalktılar. Şikayetçi olduğum kurum banka olduğu için bddk'ya  şikayetlerle alakalı bir kısımdan şikayet ettim. Bir daha ne mail attılar ne de aradılar. Son zamanlarda da hangi kurum bu şekilde davranırsa aynı şeyi yapıyorum ve kesinlikle 2. kez aramıyorlar. Sonuç olarak çalışan kodu v.s devreye girdiği için kimse suçu üzerine almak istemiyor. Yanlış çalışan kodu verirse o daha kötü. Sonuç olarak arayan numarayı, görüşme saati ve tarihini, neler konuştuğunuzu net olarak bildiğiniz için sıkıntılı bir durum oluyor. Devletinde kurumun büyüklüğüne v.s bakacağını sanmıyorum. Çünkü dava açsanızda kazansanızda cezayı kesecek ve parayı kasasına alacak olan devlet. Siz telefonu açmadığınızda da karşı taraf haklı duruma geçer. Sonuç olarak 100 kere aradım açmadı. Onay almam gerekiyordu v.s diyerek çok kolay şekilde kurtulabilir...

 

Edited by deli_petro06
ekleme
Link to comment
Share on other sites

deli_petro06, 27.12.2018 - 21:53 yazdı:

@selokan a katılmıyorum.  Dava açmak dışında da bu konudan kurtulabilirsin. Yalnız dikkat edilmesi gereken şeyler var. Öncelikle siz bir yere müracaat ettiğinizde size bu sorunu ne zaman, hangi müşteri temsilcisine, hangi saat aralığında, hangi tarihte gibi sorular yöneltiyorlar. Bunlara cevap veremezseniz hiçbir şekilde şikayetçi olamıyorsunuz. Ben bundan 3-5 yıl önce Garanti ile bu sorunu yaşadım. Daha önce Türk Telekom'la da bu tip tacizler yaşadığım için dikkatli davrandım ve Garanti bankası ciddi bir ceza yedi. Garanti Bankası sizinde belirttiğiniz gibi cep telefonum üzerinden, mail adresime günde 10' a yakın mail atıyordu. Maillerin hiçbirini silmedim, arayan tüm müşteri hizmetleri çalışanlarının çalışan kodunu aldım ve bir deftere kaydettim. Şu şekilde notlar düştüm hata yapmamak için. Örnek olarak 27.12.2018 - saat 12.00 - 12.30 saatleri arasında, şu numaradan arandım, şikayetimi bildirdim, bir daha aranmamam konusunda net olarak konuştum. Bu şekilde notlarımı aldım. Siz net bilgileri verince ses kaydı v.s derken iş bir yerlere geliyor. Ancak şunu unutmamak gerek. Telefonunu yüz defa arar ve açmazsanız bunlar delil olmuyor. Açtığınızda da karşı tarafı ve kendinizi hiç yormadan cümleleriniz net olarak bir daha kesinlikle aranmak istemiyorum, çalışan kodunuzu alabilir miyim? Not almam gerekiyor. Çalışan kodunu aldıktan sonra da şunu söyledim. Bir daha herhangi bir şekilde rahatsız edilirsem şu tarihte, şu saat aralığında, hiçbir ürününü hiçbir şekilde istemiyorum, rahatsız edilmek istemediğimi de çalışan kodu şu olan müşteri temsilcisine belirttim şeklinde arayan kişiye tekrarladım. Aramaktan vazgeçip mail üzerinden rahatsız etmeye kalktılar. Şikayetçi olduğum kurum banka olduğu için bddk'ya  şikayetlerle alakalı bir kısımdan şikayet ettim. Bir daha ne mail attılar ne de aradılar. Son zamanlarda da hangi kurum bu şekilde davranırsa aynı şeyi yapıyorum ve kesinlikle 2. kez aramıyorlar. Sonuç olarak çalışan kodu v.s devreye girdiği için kimse suçu üzerine almak istemiyor. Yanlış çalışan kodu verirse o daha kötü. Sonuç olarak arayan numarayı, görüşme saati ve tarihini, neler konuştuğunuzu net olarak bildiğiniz için sıkıntılı bir durum oluyor. Devletinde kurumun büyüklüğüne v.s bakacağını sanmıyorum. Çünkü dava açsanızda kazansanızda cezayı kesecek ve parayı kasasına alacak olan devlet. Siz telefonu açmadığınızda da karşı taraf haklı duruma geçer. Sonuç olarak 100 kere aradım açmadı. Onay almam gerekiyordu v.s diyerek çok kolay şekilde kurtulabilir...

 

 

selokan, 27.12.2018 - 17:23 yazdı:

dava açma süreci zahmetli ve uğraştırıcı bir süreç ve de kazanma ihtimali bazen düşük olabiliyor. Nihayetinde karşınızda digitürk değil beIN var. yani kocaman bir şirket değil, koskocaman bir şirket var. yanlış anlamazsanız, sizin tutacağınız bir avukat varsa onların bin avukatı hazır emir bekliyor olacaktır. ama SoNKraL_ arkadaşın dediği gibi korkutursanız yine de şansınız olur. Buna benzer şekilde bir aralar GSM operatörleri de rahatsız edince çoğu kişi bu şekilde kurtulmuştu hatırlıyorum da...

 

SoNKraL_, 27.12.2018 - 13:14 yazdı:

Davayı açmanıza gerek yok sizi aradıklarında açın tekrar aranıp taciz etmeye devam ederseniz sizi hem kendim dava açarım hemde türketici haklarına veririm 2 davayla birden uğraşırsınız deyip blöf yap tekrarlamayacaklarına eminim.

deli petro kardeşim dediklerine sonuna kadar katılmakla beraber şunu not düşmek isterim: sonkral ' ın da dediğini desteklemiştim ve demiştim ki, Dava süreci zahmetli bir iş, sen dava açarım, elimde şunlar bunlar var (senin bahsettiğin gibi ayrıntılı notlar olursa süper olur, çok iyi ifade etmişsin, ben de senin gibi yapacağım artık :) ) diyerek dava yoluyla da korkutulabilir demiştim. Ama senin şimdiki cevabın daha iyi oldu :) karşı tarafa bizzat onun yaptığını ilgili yerlere anlatarak çözmek daha mantıklı. Davaların sürecini bilirsiniz, bazen yıllar sürebiliyor ve kişiyi bezdirebiliyor. Ama BDDK ve benzeri kurumlara şikayetler apayrı bir konu tabi. Bunlar dava değil şikayet.. Aradaki fark bu :) umarım ilgili her arkadaşın derdine derman olmuş oluruz :)  ...

  • Like 1
  • Thanks 3
Link to comment
Share on other sites

selokan, 9 saat önce yazdı:

 

 

deli petro kardeşim dediklerine sonuna kadar katılmakla beraber şunu not düşmek isterim: sonkral ' ın da dediğini desteklemiştim ve demiştim ki, Dava süreci zahmetli bir iş, sen dava açarım, elimde şunlar bunlar var (senin bahsettiğin gibi ayrıntılı notlar olursa süper olur, çok iyi ifade etmişsin, ben de senin gibi yapacağım artık :) ) diyerek dava yoluyla da korkutulabilir demiştim. Ama senin şimdiki cevabın daha iyi oldu :) karşı tarafa bizzat onun yaptığını ilgili yerlere anlatarak çözmek daha mantıklı. Davaların sürecini bilirsiniz, bazen yıllar sürebiliyor ve kişiyi bezdirebiliyor. Ama BDDK ve benzeri kurumlara şikayetler apayrı bir konu tabi. Bunlar dava değil şikayet.. Aradaki fark bu :) umarım ilgili her arkadaşın derdine derman olmuş oluruz :)  ...

o cümleyi kurmamdaki sebep şu bu tarz yapanalrı bu blöflerle kurtuldum ne tüketici hakalrıyla uğraştım nede dava açtım sadece 1 kaç tanesi ısrarla devam etti btkya bildirdim 5 gün içinde cevap geldi firmaya şu kadar tutarda ceza kesildi sizi tekrar rahatsız edemeyecektir gibisinden işte bunun daha resmisi işte siz anlayın yani sırf blöflerle 15-20 firmadan kurtuldum bazıları yan bazıları ana firma idi şimdi seçim zamanları hariç reklam için ne arayan oluyor ne soran kafam rahat :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Umarım arkadaş sorunundan kurtulmuştur. Hepimiz çok çekmişiz anlaşılan bu tip kurumlardan. Bende garanti bankası ve turktelekomun yeri ayrıdır bu tip konularda. Özellikle garanti bankası bu tip konularda iğrenç bir banka. Kendinizde yaşarsanız dikkatli olun. Ben garanti bankası hesabımı kapattırınca sürekli arama, günde 10 mail atma, mesaj v.s çok bunalttı. Bir şekilde arama ve mesajlardan kurtuldum. Ancak kurtulmamla birlikte soyadı benimle aynı ancak ismi Aslı olan birinin (bu hayali de olabilir) hesap ekstresinin detaylarının mailleri bana gelmeye başladı. Bende müşteri hizmetlerini aradım. Mail adresinin bana ait olduğunu söyledim ve ispatlayabileceğimi söyledim. Hesap detayları gelen şahsı da tanımadığımı belirttim. Bana müşteri temsilcisi bayan müşterimize soralım mail adresini değiştirmek isterse değiştirelim dedi. Ben uydurma bir olay olduğunu düşündüm. Akıllarınca ileri de bu işi benim aleyhime tehdit olarak kullanacaklarını düşündüm. Garanti bankası ile daha önce bu tip sorunlar yaşayanlar ne kadar iğrençleşebildiklerini bilirler. Bu tip olaylar yaşarsanız kesinlikle kurumu uyarın derim. Gerçekse bana göre ileride dava edilebilme şansınız var kurumu uyarmadığınızda. Kilit nokta aranan yada aranılan numara, görüştüğünüz kişinin çalışan kodu, mail gelmişse linki, ekran görüntüsü, saat ve tarihi, telefonla görüşüyorsanız yine saat ve görüşme tarihi, ileri de işler büyürse her arama için not düşün derim, ben pc ye böyle bir klasör oluşturdum. Bir txt dosyasına not ediyorum ve nelerden bahsettiğimi her görüşme notunun yanına ekliyorum. Ekran görüntüsü v.s almışsam onları da ayrı klasörler oluşturarak depoluyorum. Yada maalesef bu tip işler için küçük bir not defterim var. Ona not eklemeyi ihmal etmiyorum. Israrla rahatsız eden kurumlara her notumu okuyorum. Bu kadar detayı görünce bir daha asla aramıyorlar. Kurumların ne kadar ahlaksızca işletildiğini görüyoruz dikkatli olmakta fayda var...

Link to comment
Share on other sites

ben enson canlı bomba olup merkez binanızı havaya uçurcam dedim işimi gücümü bırakıp size hayatı cehennem etmek için bütün imkanlarımı kullanıcam dedim. daha ne arayan var nede soran. Ama iş o raddeye gelene kadar 6 ay uğraştım  günde ortalama 10 msj  3 ile 5 kez civarındada arama yapıyorlardı her her söyleyişimde sizi birdaha aramıycaz diyorlar sonra 3 saat sonra tekrar arıyorlardı neyseki kurtuldum.

Edited by byhabit
Link to comment
Share on other sites

deli_petro06, 9 saat önce yazdı:

Umarım arkadaş sorunundan kurtulmuştur. Hepimiz çok çekmişiz anlaşılan bu tip kurumlardan. Bende garanti bankası ve turktelekomun yeri ayrıdır bu tip konularda. Özellikle garanti bankası bu tip konularda iğrenç bir banka. Kendinizde yaşarsanız dikkatli olun. Ben garanti bankası hesabımı kapattırınca sürekli arama, günde 10 mail atma, mesaj v.s çok bunalttı. Bir şekilde arama ve mesajlardan kurtuldum. Ancak kurtulmamla birlikte soyadı benimle aynı ancak ismi Aslı olan birinin (bu hayali de olabilir) hesap ekstresinin detaylarının mailleri bana gelmeye başladı. Bende müşteri hizmetlerini aradım. Mail adresinin bana ait olduğunu söyledim ve ispatlayabileceğimi söyledim. Hesap detayları gelen şahsı da tanımadığımı belirttim. Bana müşteri temsilcisi bayan müşterimize soralım mail adresini değiştirmek isterse değiştirelim dedi. Ben uydurma bir olay olduğunu düşündüm. Akıllarınca ileri de bu işi benim aleyhime tehdit olarak kullanacaklarını düşündüm. Garanti bankası ile daha önce bu tip sorunlar yaşayanlar ne kadar iğrençleşebildiklerini bilirler. Bu tip olaylar yaşarsanız kesinlikle kurumu uyarın derim. Gerçekse bana göre ileride dava edilebilme şansınız var kurumu uyarmadığınızda. Kilit nokta aranan yada aranılan numara, görüştüğünüz kişinin çalışan kodu, mail gelmişse linki, ekran görüntüsü, saat ve tarihi, telefonla görüşüyorsanız yine saat ve görüşme tarihi, ileri de işler büyürse her arama için not düşün derim, ben pc ye böyle bir klasör oluşturdum. Bir txt dosyasına not ediyorum ve nelerden bahsettiğimi her görüşme notunun yanına ekliyorum. Ekran görüntüsü v.s almışsam onları da ayrı klasörler oluşturarak depoluyorum. Yada maalesef bu tip işler için küçük bir not defterim var. Ona not eklemeyi ihmal etmiyorum. Israrla rahatsız eden kurumlara her notumu okuyorum. Bu kadar detayı görünce bir daha asla aramıyorlar. Kurumların ne kadar ahlaksızca işletildiğini görüyoruz dikkatli olmakta fayda var...

 

byhabit, 2 saat önce yazdı:

ben enson canlı bomba olup merkez binanızı havaya uçurcam dedim işimi gücümü bırakıp size hayatı cehennem etmek için bütün imkanlarımı kullanıcam dedim. daha ne arayan var nede soran. Ama iş o raddeye gelene kadar 6 ay uğraştım  günde ortalama 10 msj  3 ile 5 kez civarındada arama yapıyorlardı her her söyleyişimde sizi birdaha aramıycaz diyorlar sonra 3 saat sonra tekrar arıyorlardı neyseki kurtuldum.

Dertlere derman oldu isek ne güzel :) Garanti bankası (Bir bankadan daha ötesi (!) :) ) gerçekten de bu tarz ahlaksızlıklarda zirve bir yer ve dahası müşteri bilgilerini satmaya kadar işleri ileri götüren de var :( İnsanı hem çileden çıkarıyorlar hem üzüyor hem de şaşırtıyorlar.. :( Garanti bankasının sloganı şu olmalıydı aslında: Paranızla rezil olmak istiyorsanız bize gelin...

  • Thanks 3
Link to comment
Share on other sites

dava açanız bile uzlaşma heyetine düşersiniz öncelile

 

bahsettiğin firma maalesef bu tür üye kaybetmemek için her türlü takla atan şahsiyetsiz bir firma.. kapatma için kart teslim etmem 3 ay sürdü.. en sonunda kartı kırdım ve tlf daki bayana çok kaba şeklinde kartı kırdığımı bir daha aramaları ve üyelik konusunda mesaj atmaları halinde mevcud konuşmayı mahkemede delil göstererek dava açacağımı belirtince iptal işlemi uygulandı

mail konusunda benzer sorunu sahibinden sitesinde yaşadım. nerdeyse tüm satıcılarn cep tlf bilgileri yok iken benim gibi basit bir üyenin her türlü bilgisini aleni hale getirince üyelik iptalinde bulundum. bana üye olduğum mail hesabına link göndereceklerini söylediler. link geliyor ve o link e tıklayınca da bu üye olduğunu mail hesabı değildir mesajı çıkıncı.. işte orda ipler koptu ve tlf ile destek adında çıkan kişiye aşırı bir kaba olarak durumu anlatınca üyeliğim iptal edildi

 

kısacası.. günlük hayatında gayet nazik - mülayim biri olan ben ... bu tür durumlar için ADANA lı olduğumu aleni hale getirince herşey olması gereken seviyeye geliyor

 

geçen gün bakanlığa LG yi şikayet ettim

sebeb de.. çamaşır makinesinde çocuk kilidini aktifleştirmiişim ve devre dışı bırakamadım. yardım için tlf larını aradım. ismimi tlf numaramı bayileri vs ile paylaşmak için izin istedi tele sekreter.. onay vermeyince size destek olamayacağız dedi kapandı tlf.. neyse sinir ile kabul edip çıkan kişiye durumu sordum ve şikayet formu oluştur dedim. burası şikayet bölümü değil filan yeri arayın deyince.... neyse desteği alıp bakanlığa durumu bildirdim

 

yıllar önce ilk 444 ler çıktığında firmalar almaya başladı. ve 444 leri aradığınızda konuşma süreniz normal tarifelerin 3-5 katı şeklinde hesabıma yansıdığını afarkedince hem bakanlığa şikayet olarak hemde firmalara, "bana destek olmaya mecbur sunuz eğer sizini malınızı almamı istiyorsanız. ve bana da bunu normal tarifeli veyahut tarifesi olmayan hat dan yapmak zorundasınız" diye şikayetde bulundum. şimdi 444 ler ne kadar konuşursanız konuşun 1dak lık tarife bedeli olması gerekiyor. aksi halde suç duyurusunda bulunabilirsiniz

izmir de bir avukat bana alakam olmayan konuda tlf numaramı ele geçirmiş ve bana sms atıyorlar idi. defalarca tlf ile sms leri kesin dediğimde ise siz o kişiyi tanıyorsunuz, söyleyin borcunu ödesin gibi olmadık salakça bir söz söyeyince.. o zamanlar BİMER var idi, adıma kamu davası açılmasını istedim ve devlet dava açtı adıma. avukat bir daha beni rahatsız etmeyeceğine dair ama kendisini yeniden dava açma hakkım saklı kalacak şekilde beyan verince....

 

kısacası

hakkınızı aramadığınız süree her türlü sahtekarlığa ve dolandırıcılığa madur olursunuz. bunu da en fazla sokaktaki dilenciler ve devasa firmalar tarafında... tabiki en büyük dolandırıcı firmamız telekom tarafından yapılmakta

kaybettiği her davayı temyize taşıyarak geri kazanan tek firmadır Türkiye ve dünya üzerinde

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...