Jump to content

Acronis True image Hatası


eskehacettepe
 Share

Recommended Posts

selamün aleyküm google baktım çözümü buldum ama nasıl yapılacağını bilmiyorum youtube çözümü yok yabancı videolarda acronis yedek alma var yardımcı olsanız 

belirtiler

  1. Acronis True Image uygulamasını başlatın.
  2. "Dosyaya erişim reddedildi" hatası oluşuyor.

Sebep olmak

Soruşturma altında.

Çözüm

  1. In Windows Gezgini , gidin ? \ ProgramData \ Acronis \ MobileBackupServer \ Konf bulup WRM.conf .
  2. Dosyayı sağ tıklayın ve Özellikler'i seçin .
  3. Güvenlik altında Gelişmiş'i tıklatın .
  4. In Sahibi alan (ya da üzerinde Sahibi belirtmek sekmesi, arayüz işletim sistemine bağlı olarak değişir) SYSTEM .
  5. Emin SİSTEM ve Acronis True Image çalışan kullanıcı belirtilen emin olun Gruplar ya da kullanıcı adları üzerinde Güvenlik sekmesi ve sahip Tam kontrol . Değilse, eksik kullanıcıyı ekleyin: Düzenle iletişim kutusuna tıklayın - açılan iletişim kutusunda kullanıcı adını girin, Tam kontrol onay kutusunu işaretleyin ve Tamam -> ardından Uygula ve Tamam'a tıklayın ).
    Acronis True Image'ı hangi kullanıcının çalıştırdığını Görev Yöneticisi'nden kontrol edebilirsiniz. Görev Yöneticisi'ni açın. İşlemler altında TrueImage.exe dosyasını bulun ve kullanıcısını not edin.derdim acronis true proğramı öğrenmek kimseye muhtaç olmamak

herkes öğrensin diye konuyu paylaşıyorum sevgili arkadaşlarım nasıl yapacağım

Link to comment
Share on other sites

sisteminizde bitlocker veya benzeri 3.parti yazılımlar kullanılarak şifrelenmiş bölümler olabilir...

önce normale çevirip ondan sonra acronis backup deneyin...

windows explorer dosya sistemini varsayılan ayarlara getirin...

Link to comment
Share on other sites

aldığın acronis yedek dosyasına sağ tıklayıp özellikler>güvenlik sekmesinden düzenle>ekle'ye tıklayarak everyone kullanıcısını ekle ve tüm yetkileri ver.

 

 

 

Please register to see this content.

Edited by iomerg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...