Özel İleti

bitlilimon

Spacime bırakılan ilginç bir özel iletiyi paylaşmak istiyorum.Ne olduğnuun anlamış değilim anlayan varsa söylesin lütfen..

Bu orjinali:

Attn: (Burda soyadım yazıyor)

From Barrister Ken Harrison,

Principal Partner,

Kojo Chambers & Co.

11 Rue Ahepe Be,

Lome Togo.

Dear Friend,

I am Barrister Ken Harrison, an Attonrney At Law, and the Tursunbaev lawyer to MR.S.D.AKBULUT,a foreigner who used to work with Shell International Company here Republic of Togo, hereinafter shall be referred to as my client.

As it may interest you to know, your contact was giving to me by divine aspiration at the office of the Chamber of Commerce and Tourism in Lome-Togo as I was going through some directories.I decided to contact you in order to champion such a business magnitude without any problem.On the 31st of October 2003, my client, his wife and their two children were involved in a car accident along Kara-Sokode expressway while arriving from Holiday to Lome. All occupants of the vehicle unfortunately lost their lives. Since then, I have made several inquiries to locate any of their extended relatives and this has also proved unsuccessful.

I am contacting you to assist in repatriating the fund valued at $16.5m,(Sixteen Million five Hundred Thousand United States Dollars), left behind by my client before it gets confiscated or declared unserviceable by the Security Finance Firm where this huge amount were deposited. The said Security Finance Company has issued me a notice to provide the next of kin or have his account confiscated within the next twenty one official working days.Since I have been unsuccessful in locating the relatives for over 4 years now, I seek your consent to present you as the next of kin to the deceased since you have the same last name with my late client,so that the proceeds of this account can be paid to you.

Therefore,I will not fail to inform you that this transaction is 100% risk free. On smooth conclusion of this transaction, you will be entitled to 35% of the total sum as gratification, while 5% will be set aside to take care of expenses that may arise during the time of transfer and also telephone bills, while 60%will be for me.

All I require from you is your honest co-operation to enable us see this transaction through.I guarantee that this will be executed under legitimate arrangement that will protect you from any breach of the law.Upon your acceptance to this proposal, for the confidentiality of this transaction.

I expect your urgent response indicating your full interest in this great business transaction to our both mutual trust.Your telephone and fax number will be need for our easy communication.Do reply this email through my chamber's email address kharis.lawfirm1952Forumda msn, mail, adres, gerçek isim vs. bilgilerinizi paylaşmayınız.com

May God be with you.

Your's Faithfully,

Barrister Ken Harrison

Bu da google çeviri sayesinde Türkçeleştirilmişi:

Attn: (Burada soyadım yazıyor)

Avukat Ken Harrison, düşük

Principal Partner,

Kojo Odalar & Co

11 Rue Be Ahepe,

Lome Togo.

Sevgili Arkadaş,

Ben avukat Ken Harrison, bir Attonrney Bürosu ve MR.SDAKBULUT olan Shell International Company burada Cumhuriyeti Togo çalışmak için kullanılan bir yabancıya Tursunbaev avukat, bundan böyle müşteri olarak anılacaktır am.

Gibi gibi bazı directories.I geçiyor olduğumu, kişi bana ilahi aspirasyon Ticaret ve Turizm Lome yılında ofisinde veriyordu-Togo bilmek ilgi olabilir amacıyla şampiyonuna irtibata karar böyle bir herhangi problem.On 31 Ekim 2003 ile, müşteri, eşi ve iki çocuğuyla birlikte, Kara bir araba kazası geçirmişti-Sokode otoyola ise kimden Holiday Lome için gelen olmadan iş büyüklüğü. Aracın Tüm işgalcilere maalesef hayatını kaybetti. O zamandan beri, hiç onların uzun yakınlarının bulmak ve bu da başarısız olmuştur çeşitli çağrılar yaptık.

Daha önce el alır veya Güvenlik Finans Bürosu nerede büyük miktarda tevdi edildi tarafından kullanılmayan ilan size fon 16.5m $ değerinde, (on altı milyon beş yüz bin ABD Doları), arkasında müşteri tarafından sol repatriating yardımcı olmak için temas am. Güvenlik Finance Company bana yakın akraba veya sonraki yirmi Bir yetkili I've been üzerinde 4 yıldır yakınları yerini başarısız olması days.Since çalışma içinde el koydu hesabınız varsa, ben senin rızana aramak sağlamak için bir uyarı yayınladı dedi beri benim geç müşteri, bu nedenle aynı soyadını sahip akrabası ölen yanında, bu hesabın gelirleri size ödenebilir olarak size sunuyoruz.

Bu nedenle, bu işlem% 100 risksiz sizi bilgilendirmek için başarısız olmayacaktır. Ise% 5 harcamaların ise% 60 olacak bu transferi zaman ve de telefon faturaları sırasında ortaya çıkabilecek dikkatli kenara koyun olacak bu işlemin düzgün Sonuç tarafta, haz olarak toplam toplamı% 35 için, hakkı olacak Benim için olabilir.

Tüm sana dürüst eş gerektirdiğinde operasyonda bize bu işlem through.I garanti, bu yasal düzenleme altında law.Upon bu öneriyi kabul ihlaliyle sizi koruyacak yürütülür görmek etkinleştirmek için, gizlilik Bu işlem.

Ben senin acil yanıt kolay communication.Do ihtiyaç @ yahoo.com benim oda e-posta adresini kharis.lawfirm1952 ile bu e-posta cevap olacak bizim hem karşılıklı trust.Your telefon ve faks numarası için bu büyük iş işlem sizin tam ilgi gösteren bekliyoruz

Tanrı seninle olsun.

Your's Faithfully,

Avukat Ken Harrison

• 3 hafta sonra ...

bi ara bana da gelmişti böyle bir mail ama benimkiler uçak kazasında ölmüştü hatta uçak kazasının haber linkini bile yollamıştı bana:) geçen gün ise veri güvenliği konulu dersimizde de bunun temelini öğrendim bu olay 2003 te bilmem ne savaşında kocasını kaybeden bir kadının mirasını paylaşma isteği ile başlıyor. sana tavsiyem silmeden önce Kimlik Avı Dolandırıcılığı diye işaretle, ne kadar işe yarıyo bilmiyorum ama ben öyle yapıyorum.

Archived