wMwMw Posted May 29, 2015 Share Posted May 29, 2015 17 günlük Lenovo G50-70 bilgisayarımın fanından ses gelmesi yüzünden müşteri hizmetlerini aradım gelip ups kargo aldı ve mail yolladılar: Degerli Müsterimiz, Lenovo Bölge Onarim Merkezimize göndermis oldugunuz seri numarasi xxxxxxxxxx olan ürününüzün onarimi devam etmektedir. Onariminizin tamamlanmasi için gereken parça(lar) yurtiçi stoklarimizda bulunmadigindan yurtdisi stogumuzdan siparis edilmistir. Ayrica e-posta yolu ile de sizi haberdar etmeye devam ediyor olacagiz.http://lenovo.bdh.com.tr/LenovoMusBilgi.aspxweb sitemizden ürün sorgulaması gerçekleştirebilirsiniz. Lütfen bu mesaja doğrudan cevap vermeyiniz. Bu süreç çok uzun sürüyor mu acaba ? Daha 17 gün kullanılmış cihazın böyle bir sorun çıkarması çok sinir bozucu 😒 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
casper0007 Posted May 29, 2015 Share Posted May 29, 2015 Elektronık cıhazlarda malesef durum oyle ama şöyle bişe var kaymakamlıklarda bulunan tuketıcı heyetıne gıdıp durumu bıldırdıkten sonra ayıplı urun konusunda bilgi alabilirsin. Yada para iadesi değişim talebin olabilir.Şilayetim var ada yazı yazıp olayı hızlandırabilirsin.. Olay sende bıtıyor uzun bı muddet sabır etmen gerekecek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wMwMw Posted May 29, 2015 Author Share Posted May 29, 2015 Ürünü zaten bir kez değiştirdim ekranı ile çerçevesi arasında baya bir boşluk var diye şimdide bu sorun ortaya çıktı iyice soğudum bu markadan Pazartesi lenevoyu arayıp para iadesi veya cihaz değişimi isteyeceğim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yasak_ask Posted May 29, 2015 Share Posted May 29, 2015 Benim cihazımın onarımı 15-16 gün sürmüştü. Bu süreç içinde sms ve mail bilgilendirmesi yapılır size. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wMwMw Posted June 4, 2015 Author Share Posted June 4, 2015 Kargo dahil 8 gün içinde cihaz elime ulaştı konu kapanabilir. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morveotesii Posted June 4, 2015 Share Posted June 4, 2015 1. Lenovo markalı ürünleri çok satar ve severek kullanırım. 2. İlk 30 gün içerisinde ürününüze siz zarar vermedikçe değişim istemek hakkınız vardır. 3. Elektronik gerçekten şans işidir.:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.