Jump to content

Digitürk Kazığı!


BeNefSE
 Share

Recommended Posts

Öncelikle başlıktaki kabalıktan dolayı sizlerden özür dilerim.Digitürk abonesiyim ve yayınlarda kopma oluyor 4 5 gündür favorilere kanal ekleme yapamıyorum.yaptıklarımda silinmiş.Müşteri hizmetlerin 3 kez aradım birkaç işlem yaptırdı hepsi ama sonuç aynı.En sonunda teknik servis gönderelim dedi.Tamam dedim.Ancak 20 tl ücreti var dediler.Şok oldum ne diyorsun falan dedim.Prosedür falan böyle dedi.Her iki kelimesinden biri de beyfendi şöyle anlatayım böyle anlatayım falan filan.Herşeyi anlattım daha cihaz yeni 7 8 aylık dedim 2 yıllık garantisi var siz buücreti talep edmezsiniz alamazsınız dedim.Biz almıyoruz teknik servis alıyor dedi :) Ne dediysem olmadı.Sordum bugüne kadar hangi elektronik cihaz için teknik servis çağırdın da senden servis ücreti istedi dedim ses yok tabii....Her şirketin işleyişi aynı olmaz dedi.Bana sizden başka bir örnek ver dedim ses yok....Mahkemede görüşürüz dedim artık tabi hakkınız dedi ve kapattık...daha neler konuşmadık ki...Ah bir de konuşmalar kaydedilmiyor olsaydı da iç sesimi de dışarı aktarabilseydim :) Sizlerle paylaşmak istedim kusura bakmayın başınızı ağıttım....

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Nash' date='03 Şubat 2011 - 19:41 ' timestamp='1296755491' post='957029']
Hemen şimdi tekrar arayın ve digiturk ü iptal ettirmek istediğinizi söyleyin. Eğer 24 ay gibi bir taahhüt yoksa öyle bir yumuşarlar ki üstüne sinema kanallarınıda hediye ederler.
[/quote]

Malesef 24 ay taahhüt var.Yoksa bir an durmazdım iptal ettiridim...

[quote name='pcmemo' date='03 Şubat 2011 - 19:41 ' timestamp='1296755503' post='957030']
cihazı elden götürürseniz servis ücreti almıyorlar diye biliyorum
[/quote]

Öyle bişey söylemediler.Hadi onada razıyım diyeceğim ama diğer servislerin hepsi eve kadar geliyorlar digitürk bedavaya cihaz veriyorda ondan mı ücret istiyor anlamak mümkün değil...
[quote name='cyclerboi' date='03 Şubat 2011 - 19:41 ' timestamp='1296755515' post='957031']
sözleşmenizi en baştan dikkatlice okuyun. eğer garanti kapsamında bile servis ücreti alınır diyorsa yapabileceğiniz bir şey yok. ama bu kadar sürede cihazda bir sorun çıkmışsa size "ayıplı mal" vermişlerdir. bu durumda yaşadığınız ilde ya da ilçede bulunan tüketici koruma derneğine başvurabilirsiniz. dernek böyle durumlarda firmalara göz açtırtmıyor.
[/quote]

Sözleşmede öyle bir madde yok kardeş.Bunu da söyledim.Bana dedi ki:Alınır veya alınmaz yazmıyor :) Laf oyunu yapma dedim.Dediğin gibi davamı açacağım haftaya şimdi bana geri dönüşlerini bekliyorum mail falan da attım.Şikayet kaydı da oluşturdular...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...