yakoko Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 evet ben bulamadım 2 senedir arıyorum benim iş terim çoğu zaman burda olamiyorum 5 tane de elemanım var telefon faturası biraz kabarık geliyor bende düşündüm acaba kişinin aradığı numara ve konuşmalarını kayıt edecek bir program aslında 1 iki tane buldum ama iş görmediler (ezphone recorder) falan bir el atsanız bu konuya diyorum şimdiden teşekür ettim Link to comment Share on other sites More sharing options...
saimdemir Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 telefon görüşmelerinizi internet üzerinden yapın hem daha ucuz hemde sabit telefonlar free hemde aranan noları görebeilirsiniz.bana ulaşırsanız size yardımcı olurum.saimxdemirForumda msn, mail, adres, gerek isim vs. bilgilerinizi paylamaynz.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
mahoni Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 bulamadı iseniz yazdırabilirsiniz. tapi uygulamaları ile veya port dinleme ile halledilebilir. hatta spech (.net için) ile de sesli konuşmaları yazıyabile dökebilirsin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
huppi Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 telefon ahizelerinin içine yerleştirebileceğin böcek yani ses dinleme cihazları ile bu sorunu çözebilirsin.. maliyet olarak biraz ağır kaçabilir ama :S Link to comment Share on other sites More sharing options...
CCoder Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 Turkiye de islerin nasil yurudugunu bilmiyorum ama , telefon faturali ise, yaninda arama dokumu gelmiyor mu ? Sen once ben Turkcell'e falan telefon et. Nasil bulabiliriz diye ... Saygilarimla, CCoder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yakoko Posted May 23, 2009 Author Share Posted May 23, 2009 telefon görüşmelerinizi internet üzerinden yapın hem daha ucuz hemde sabit telefonlar free hemde aranan noları görebeilirsiniz.bana ulaşırsanız size yardımcı olurum.saimxdemirForumda msn, mail, adres, gerek isim vs. bilgilerinizi paylamaynz.com ok saim kardeş seni ekledim Turkiye de islerin nasil yurudugunu bilmiyorum ama , telefon faturali ise, yaninda arama dokumu gelmiyor mu ? Sen once ben Turkcell'e falan telefon et. Nasil bulabiliriz diye ...Saygilarimla, CCoder. abi turkcel değl bu normal işyeri telefonu sabit telefon:)))))) Link to comment Share on other sites More sharing options...
CCoder Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 Faturayi nereye oduyorsun sen ? Iste o firmayi ara dokum istiyorum de ... Yok kardesim vermiyoruz diyecek halli yok ya. Sen sansini bir dene. En ucuz cozum yolu bu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yakoko Posted May 23, 2009 Author Share Posted May 23, 2009 Faturayi nereye oduyorsun sen ? Iste o firmayi ara dokum istiyorum de ... Yok kardesim vermiyoruz diyecek halli yok ya. Sen sansini bir dene. En ucuz cozum yolu bu. abi onu da biliyorum ama ispatlama çalışacan yok sen konuştun yok ben konuşmadım o konuştu vs vs ama boyle bir program ile sesilerini yayıp yapabirirsen elinde sağlam kanıt olmuş olur maaşına zam yaparım tabi işine de .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
x-force Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 Karel veya diğer telefon santrallerinin telefon görüşmesi yapılan numarayı ve süreyi tutan programları mevcut. Santral + yazılım işini görür. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ahmet2009 Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 Merhaba yakoko, aşagıdaki program işini görür sanırım; Advanced Call Center is a full-featured yet easy-to-use answering machine software for your voice modem. All necessary functions are supported: Caller ID lets you see and hear who's calling via screen pop-ups, distinctive rings, call recording, and caller's name announcement with speech synthesis. "Black" and "white" list functions filter calls based on caller database, call origin and other parameters. You can map personalized greetings to callers, organize information in phone books and record conversations. Advanced features include pager notification, sending call details and voice messages over e-mail, and starting an external fax program when an incoming fax call is recognized. Tightly integrating voice modem with the sound card, Advanced Call Center offers a feature that leading competitors do not - real time voice transfer from telephone line to PC sound system, so you don't need an extra speaker attached to the modem! Runs as a tray application when idle, uses minimum system resources, and automatically frees the modem for an Internet connection. Lastly, Advanced Call Center looks just as great as it works! Features List Caller ID software Answering machine software Phone dialer and phone book Background operation in system tray Identifying Who's Calling Caller ID informs you of who's calling before you answer Three types of incoming calls: white listed, normal and blacklisted International phone numbers and dates supported Custom formatting of telephone numbers and Caller ID names capitalization Audible warning when incoming call is detected Custom individual Greetings and Incoming Ring sounds for each caller Complete history of all calls received or made American, British Telecom, DTMF Caller ID and Russian ANI support Message Notification Text to Speech voice announcements let you know who's calling when you're away from the computer Notification of a new call via e-mail or pager Numeric and alphanumeric pager support E-mail call forwarding, including the voice message Multiple variants of visual notification, including two types of pop-up dialogs, a tool tip window, and mail window activation Answering Machine Software and Telephony Standard wave files input/output Custom greeting messages for each specific caller Call screening capability: the program can use a sound card to allow you screening incoming calls as they occur Playing back modem-recorded messages through your modem or sound card Programmable answering machine functions 'Hold line' feature with custom message or music played to the remote caller Optional full automatic recording of each phone call (incoming or outgoing) Full remote access to recorded messages from any touch-tone phone Managing Your Contacts A powerful built-in Phone Book including telephone number database Unlimited number of contacts Database Import/Export capability Three types of incoming calls: white listed, normal and blacklisted Dial-out Capabilities Ability to place calls using the modem dial-out features Tone and pulse dialing Auditioning the outgoing calls made using the program more info @http://www.voicecallcentral.com/advancedcallcenter.htm Bu linklerden birisini kullanabilirsin. http://rapidshare.com/files/95032955/Advanced_Call_Center_v7.0.0.799.rarhttp://depositfiles.com/files/3787416http://rapidshare.com/files/95379619/advacela.rarhttp://www.megaupload.com/?d=ABZYJ93M[/CODE] Link to comment Share on other sites More sharing options...
YAGMURADAM Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 Telefon Kayıt ve Arşivleme GENEL ÖZELLİKLER Telefon görüşmelerinin önem arzettiği heryerde güvenle kullanabilirsiniz.Bu ürünle sadece kendi ev veya iş telefonunuzla yaptığınız görüşmeleri kayıt edebilirsiniz. Ne işe yarar ? Ticari alanda yaptığınız görüşmelerdeki ihtilaf ve yanlış anlamaları ortadan kaldırır. Yanlış not alımlardan kaynaklanan zararlardan korunursunuz. Personelin yaptığı gereksiz veya özel görüşmelerden tasarruf sağlarsınız. Kullanım Alanları Hukuk Büroları, Sağlık Kuruluşları, Bankalar, Aracı Kurumlar, Finansal Kuruluşlar, Çağrı Merkezleri, Radyo Kanalları, Emniyet Müdürlükleri, Askeri birimler, Güvenlik Şirketleri, Acil Yardım Kuruluşları, Küçük - Orta ve Büyük ölçekli işletmeler... ÖZELLİKLER : Kendinize ait telefon konuşmalarını otomatik kaydetmeye ve dinlemeye yarayan sistemdir. Özellikle alarm haber alma merkezlerinde telefon kaydı için başarıyla kullanılmaktadır. Sadece telefon kullanıldığında kayıt başlar, telefon ahizesi kapatıldığında kayıt durur. Kayıt işlemi tamamen sessizdir. Telefon kaydı dışında ortamdaki sesleri kayıt için de kullanılabilir. Konuşmalar, başlama ve bitiş saatleri, tarihleri, süreleri ile beraber kaydedilir. TD02'nin çıkışı izolasyonludur ve bilgisayardan beslenir, ayrıca pil gerektirmez. Windows ortamında çalışan esnek yazılım, ücretsiz teknik destek DİĞER ÖZELLİKLER : İsterseniz bilgisayar açıldığında program otomatik başlar, diğer programların çalışması etkilenmeden kayıt işlemi devam eder. Her telefon konuşmasının hangi hattan yapıldığı, saati, dakikası, tarihi ve süresi de kaydedilir, listelenir. Kayıtları istediğiniz zaman listeler, tarih ve saate göre seçip kolayca dinleyebilirsiniz. Sadece yetkili kişinin dinleme yapabilmesi için şifre seçeneği de mevcuttur. İsterseniz kayıtların bilgisayarınızda fazla yer işgal etmemesi için, belirteceğiniz bir zamandan sonra otomatik silinmesini sağlayabilirsiniz. Örneğin her kayıt 1 ay saklanır, sonra otomatik silinir. Telefon hattındaki ses seviyesi az ise otomatik olarak kuvvetlendirilir. (otomatik seviye kontrolü) Örneğin karşı tarafın sesi az geliyorsa, normal olarak kaydedilir. Telefon hatlarında oluşan şebeke gürültüleri (50 Hz) yazılım tarafından yok edilir, kaydedilmez. Aynı bilgisayar ile 6 adet telefon hattını aynı anda kaydedebilirsiniz. 2 den fazla hattı kaydetmek isterseniz ilave ses kartı gerekir. Mevcut 1 adet ses kartınızla çift hatlı SKS302 kullanarak 2 adet telefon hattını kaydedebilirsiniz. İstenirse hatlardan bir veya birkaçı ortam dinleme-kayıt sistemi olarak mikrofon sistemiyle kullanılabilir Hassas mikrofon sistemini kullanarak sadece ortamda ses olduğunda kayıt yapar, ortam sessiz olduğunda otomatik olarak durup beklemeye geçer. (VOR, Voice Operated Record özelliği). Örnek: 4 adet telefon hattını ve iki farklı odadaki sesleri otomatik kaydetmek isterseniz, toplam 6 kanal olduğu için 2 adet mikrofon modülü içeren SKS306 ve PC için toplam 3 adet ses kartı gerekir. Opsiyonel bir buton kullanılarak odanızdaki konuşmaların sadece butona basıldığında kaydedilmesini de sağlayabilirsiniz. Önceden ayarlanmış belli zaman aralıklarında ses kaydı yapabilirsiniz. Örneğin işyerinizdeki sesler belirli gün ve saatlerde kaydedilecek şekilde ayarlama yapabilirsiniz. Normal sıkıştırma oranında, her günde toplam 8 saat telefon kaydedildiği takdirde, sabit diskte 40 Gbyte alanda yaklaşık 2 yıllık kayıt saklanabilir. (1 sn=2kb) Not: Program ve kullanım tamamen Türkçedir. Çok hatlı sistemleri kullanan bazı firmalar : ANADOLU YATIRIM BOTAŞ DIŞ YATIRIM DÜNYA MENKUL DEĞERLER GARANTİ BANKASI GİSAD MENKUL DEĞERLER HALK YATIRIM OYAK BANK STRATEJİ MENKUL DEĞERLER TACİRLER MENKUL DEĞERLER TAKSİM MENKUL DEĞERLER TEB YAPI KREDİ VB. RESMİ KURUMLAR. Aşağıda daha fazla bilgi alacağınız adres var.Saygılarımla Please register to see this content. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yakoko Posted May 24, 2009 Author Share Posted May 24, 2009 Merhaba yakoko, aşagıdaki program işini görür sanırım;Advanced Call Center is a full-featured yet easy-to-use answering machine software for your voice modem. All necessary functions are supported: Caller ID lets you see and hear who's calling via screen pop-ups, distinctive rings, call recording, and caller's name announcement with speech synthesis. "Black" and "white" list functions filter calls based on caller database, call origin and other parameters. You can map personalized greetings to callers, organize information in phone books and record conversations. Advanced features include pager notification, sending call details and voice messages over e-mail, and starting an external fax program when an incoming fax call is recognized. Tightly integrating voice modem with the sound card, Advanced Call Center offers a feature that leading competitors do not - real time voice transfer from telephone line to PC sound system, so you don't need an extra speaker attached to the modem! Runs as a tray application when idle, uses minimum system resources, and automatically frees the modem for an Internet connection. Lastly, Advanced Call Center looks just as great as it works! Features List Caller ID software Answering machine software Phone dialer and phone book Background operation in system tray Identifying Who's Calling Caller ID informs you of who's calling before you answer Three types of incoming calls: white listed, normal and blacklisted International phone numbers and dates supported Custom formatting of telephone numbers and Caller ID names capitalization Audible warning when incoming call is detected Custom individual Greetings and Incoming Ring sounds for each caller Complete history of all calls received or made American, British Telecom, DTMF Caller ID and Russian ANI support Message Notification Text to Speech voice announcements let you know who's calling when you're away from the computer Notification of a new call via e-mail or pager Numeric and alphanumeric pager support E-mail call forwarding, including the voice message Multiple variants of visual notification, including two types of pop-up dialogs, a tool tip window, and mail window activation Answering Machine Software and Telephony Standard wave files input/output Custom greeting messages for each specific caller Call screening capability: the program can use a sound card to allow you screening incoming calls as they occur Playing back modem-recorded messages through your modem or sound card Programmable answering machine functions 'Hold line' feature with custom message or music played to the remote caller Optional full automatic recording of each phone call (incoming or outgoing) Full remote access to recorded messages from any touch-tone phone Managing Your Contacts A powerful built-in Phone Book including telephone number database Unlimited number of contacts Database Import/Export capability Three types of incoming calls: white listed, normal and blacklisted Dial-out Capabilities Ability to place calls using the modem dial-out features Tone and pulse dialing Auditioning the outgoing calls made using the program more info @http://www.voicecallcentral.com/advancedcallcenter.htm Bu linklerden birisini kullanabilirsin. http://rapidshare.com/files/95032955/Advanced_Call_Center_v7.0.0.799.rarhttp://depositfiles.com/files/3787416http://rapidshare.com/files/95379619/advacela.rarhttp://www.megaupload.com/?d=ABZYJ93M[/CODE] sanırım bu program eski 56k ile bağlanan fax modemler için adsl için değil yine hüsran Link to comment Share on other sites More sharing options...
yakoko Posted May 24, 2009 Author Share Posted May 24, 2009 sanırım bu program eski 56k ile bağlanan fax modemler için adsl için değil yine hüsran neyse ben bir ödül katim ortaya bulana 50 kontör benim canım çıktı ariya ariya birazda bu konuda bilgili arkadaşlar uğraşsın Link to comment Share on other sites More sharing options...
sky053 Posted May 24, 2009 Share Posted May 24, 2009 kardeş tek kelime soyluyorum internetten araştır VOİP ve voip destekli telefonlar Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpcpress Posted May 24, 2009 Share Posted May 24, 2009 Telefon santrali ne marka kullanıyorsun . ona göre yardımcı olalım.. santral sistemleri yapılan görüşmelerin datalarını . ya printer yada bir program aracığılyla pc ye aktarırlar. (pc üzerindeki interface kartı ile) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.