Jump to content

ULUMANITU_

Üye
  • Posts

    729
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

Profile Information

  • Male
  • CMOS
  • Windows 10'da hayatta kalma

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

ULUMANITU_'s Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

41

Reputation

  1. Eyvallah hocam çok sağol amacım çok fazla araca girmeden yapmak zaten sizin paylaştığınız dism programı var sizin Windows Gelişmiş Sistem Temizlik Ve Güncelleme Kalıntı Temizlik Aracı konunuzda o paketle hem kaldırıp hem temizliği yapıp hallederim teşekkürler
  2. Tamam aslında sağa sola baktım ve farklı seçenekler var senin yöntemi denemek için kurulumda internete bağlanmayı atlamak için OOBE\BYPASSNRO komutunu buldum kurulum sırasında zamanım olduğunda artık her yerini kurcalayıp sakatladığım ama hala çalısan bu şeyi sıfırlıycam internet atlatma işe yararsa senin yöntemi yaramazsa diğer alternatiflerle artık bi şekilde hallolur her şey için tüm yardım eden arkadaşlara teşekkürler saygılar
  3. @ cmlacla teşekkürler dostum betiği indirdim vakit ayırıp uzun uzun yazmışsın bunu kullandığımda geri gelme olmayacak değilmi teşekkürler
  4. Hızlı cevap için çok teşekkürler Dism++ tek zorluk paket adlarındaki karışıklık uninstaller araçları gibi değil ama sanırım daha temiz bir iş olucak. Dism ile kurulusistemde edge kaldırma münkünmü yoksa sistem araçları konunuzdaki kaldır reg ve bat mı daha sağlıklı teşekkürler Saygılarımla... Hocam bide sizin konudaki yöntemle kaldırsam bu edgeyi geri gelir mi reg kaydı bunu mu sağlıyor ben başka yöntemle sildim kendi çapımda siliyom geri geliyo geri geldiği yetmiyo bi de yarım yamalak geri geliyo bi işede yaramıyo öle fasulyeden oyuna alınan çocuk gibi
  5. Merhaba geek hibit gibi uninstaller yerine kurulu sistemde DismPlus++_X64 ile kaldırma yapsak aynı şey midir sorun çıkarmı teşekkürler
  6. Merhaba hocam internet bağlantı gerekli mi internet yokkende kaldırıyor gibi diğer Defender Kaldırma - Devredışı Bırakma - Aktif Etme konunuzda bahsedilmemiş internet olmadan kullansam ne gibi bir hatayla karşılaşırım kısaca aydınlatırmısınız teşekkürler Hocam bide kurulu sistemde geek hibit gibi uninstaller yerine dism ile kaldırma yapsak aynımıdır kısaca bilgilendirirseniz sevinirim teşekkürler
  7. Tamam sağol tüm yardımların için tekrar teşekkürler esenlikle kal saygılar
  8. Çok sağol resimdeki program nedir kurulu sistemde uygulama kaldırmak için kendi kullandığın güvenilir sorun çıkartmayan bir program da önerirsen mutlu olurum aslında kurulu windows 10 11 de ayar modifiye için kullandığın vazgeçilmez araçları vaktin müsait olursa burdan yazarsan sevinirim Yani kısaca kurulu W10 11 i başımıza iş açmadan bi nebzede olsa nasıl adam ederiz teşekkürler saygılar
  9. Tamam yardım için sağol MP yi silmedim KLite yükledim gene aynı çalışmadı ama KLite MPC player çalışıyor işimi görüyor teşekkürler formatta silinmemesi gerekenleride yazdığınızda not alıp birdahaki sefere kullanıcam ilgi alaka ve vakit ayırdığın için teşekkürler
  10. Çok sağol kendi arayüzünden kaldırılabililenleri kaldırdım aslında kaldırılmaması gerekenler hakkında yardımın için şimdiden teşekkürler Bu W11 laptopla gelen ve geri yüklemeyle sıfırlanıyor diye kullanıyorum aslında modifiye birşey kurucam da imaj alıp saklamak gerek o da şu an evden uzaktayım dönünce artık disk yok yanımda kendimce kurulu sistemde modifiye yapıp hafifletiyim dedim tüm ayarlar sonrası ne kaldırdıysam artık MP rahmetlik oldu neyse sağlık olsun
  11. Merhaba arkadaşlar W11 de media player normal çalışıyordu daha sonra xbox grove müzik TV gibi kendimce gereksiz kendi arayüzünden kaldırılabilen birkaç uygulamayı kaldırdım artık ses çıkmıyor müzik hiç açmıyor videoda sadece görüntü var ses yok daha önce böyle bir sorun yaşayan varsa hangi uygulamanın kaldırılmasından kaynaklı olabilir bir fikir arıyorum şimdiden teşekkürler
  12. DOS flash yerine WİN flash programı ile windows masa üstünden cmos reset ve bios güncelleme deneyebilirsin
  13. samsung tavsiye ederim en önemli nokta alıcak olduğun modeli kumandayı eline alıp kullanmaktır burada kanal geçişleri rahatsız etmiycek serilikte olmasıdır ayrıca bazı modeller bir süre seri çalışırken bir süre sonra şişip yavaşlar buna örnek uygun fiyatlı beko televizyonları verebilirim kumanda ile televizyona seri istekler vericeksin kanal değiştirme menülere girme çıkma biraz sıkıştırıcaksın eğer yavaşlama yoksa donanım yeterli konfigürasyona sahiptir alabilirsin sırasıyla beko vestel lg ve samsung kullandım en memnun olduğum ürün samsung olan
  14. Volt düşmeyebilir ancak akım düşüyor olabilir bunu test etmek için tüm usb portlar ve tüm güç tüketimini artıracak şekilde işlemler kopyalama vs başlatıp wifi durumuna bakabilirsin wifi gücü düşmüyorsa bu olasılıkta elenmiş olur
  15. Orijinal hiç dokunulmamış kastediyorsanız google alttaki adlarla arayınız tr_windows_7_ultimate_with_sp1_x64_dvd_u_677404.iso SHA1=86A6B3B55E7FC2CEC798806A80263CA59B77A992 tr_windows_7_ultimate_with_sp1_x86_dvd_u_677484.iso SHA1=C352F8B7071A7893EDECACC02AF1421F1CB6BF32 Microsoft tarafından yayınlanan en son iso kalıpları buradaki paylaşım bu kalıplara bu güne kadar yayınlanmış güncellemelerin sadece gerekli olanlarının eklenmiş olduğu kalıplardır
×
×
  • Create New...