odaben Posted November 17, 2009 Share Posted November 17, 2009 bu tarifeye geçtik 2 yıl faydalanacaktık 3cü ayda değişmiş 35 ytl hiç ödeyemediğimiz gibi sms internete bağlanması mms msj fiyatı(10 ytl) 90 dan aşağı gelmiyordu bu ay sms de atmadım bozuk n85 mede gözüm gibi baktım benli bensiz nete girmesin diye lakin tarife değiştiği için 218 ytl fatura gelmiş tüketici haklarına gitsek bişey çıkarmı ? yada sineye çekip bunadamı katlanacağız ....Geçen burada bi lada samara vardı arka camda kocaman dikkat bu araçta dünyanın en pahalı yakıtı kullanılmaktadır yazıyordu arabaya onu laptopa dünyanın en pahalı 3 gsi telefonada dünyanın en pahalı iletişim aracımı yazmalı anlamadım gittim ya sabır. Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackman12 Posted November 18, 2009 Share Posted November 18, 2009 ben öyle bir sorunla karşılaşmadım 1500 dkkaya çıkarıldı bu dakka sınır 40 ytl alıyorlar.ama kesinlikle bir tek mesaj yada sn bile internete girmedim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mesentr78 Posted November 18, 2009 Share Posted November 18, 2009 ben öyle bir sorunla karşılaşmadım 1500 dkkaya çıkarıldı bu dakka sınır 40 ytl alıyorlar.ama kesinlikle bir tek mesaj yada sn bile internete girmedim. Bende kamu tarifesindeyim.35 tl. hiç değişmeden 1200 dk. her yöne iken 1500 dk.'ya çıkardılar.Ama 500'er dakika halinde parçaladılar.500 dk.turkcell,500 dk. diğer oparatörler,500 dk. sabit hat şeklinde.iki veya üç günde bir kamu durum yazıp 2022'ye gönderip durumunuzu 48 saat önceki süre itibariyle kontrol edebiliyorsunuz....benim bu ayki (ayın 20'sinde son ödemeli) 35.5 geldi...sms çekmez isen çok ideal bir hat bence.odaben arkadaşımız müşteri hizmetlerini arayıp sorununu anlayabilir...bu kadar fatura gelmemesi lazım bana kalırsa...toplamda ay içinde 25 saat konuşma yetiyor bana Link to comment Share on other sites More sharing options...
odaben Posted November 23, 2009 Author Share Posted November 23, 2009 Arkadaşlar 218 tl faturayı ödedim aslanlar gibi ; gerekli yerlere şikayetimi etmiştim ama az önce turkcelden serap hanım diye müşteri temsilcisi aradı yanlışlığı düzeltelim dedi (bu arada seside güven veriyordu ) ben bi şok oldum çünkü benim başımdan geçenlerden sonra başka sitelerdede aynı sorunlara sahip türkcelzedeleri görüp okuyunca; bundan sonraki faturalarımdan düşüleceğini belirtti ödediğim miktarın olayı tatlıya bağladılar ben yinede belirtim işte bendeki 3g vodofone ama vınn sürekli düşüyormuş sonra 48 saat sonra msj atıp hakkınız bitti demekde ters diye tşk etti bana hala rüya gibi geliyor ya demek türkcell banka kurmayacak yada kurumsal kimliğini koruyacak hadi bakalım hayırlısı .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.