candemiruzun Posted July 23, 2011 Share Posted July 23, 2011 merhaba arkadaşlar... 03.07.2011 de vermiş olduğum sipariş 2 hafta tedarik sürecinde son bir haftadır da paketleme sırasında bekliyor.Ben böyle iş görmedim ya.Mail atıyorum verdikleri cevap aynı [quote]Sizlere vermiş olduğumuz hizmetin kalitesini yükseltmek, siparişlerinizin daha hızlı kargolanabilmesi ve takibinin yapılabilmesi için operasyon merkezimiz taşınmış olup yeni bir sistemi uygulamaya çalışmaktayız. Taşınmanın getirmiş olduğu yoğunluk yeni sistemimizin uygulanması aşamasında zaman zaman aksaklıklar yaşanmasından dolayı ürün tedariğinde ve tedarik edilen ürünlerin gönderiminde gecikme yaşanmaktadır. Fakat tüm lojistik ekibimiz gün boyu siparişlerinizin paketlenmesi kargo sevkiyatının yapılması için büyük bir çaba ile çalışmalarını sürdürmektedirler. Tedarik aşamasında bekleyen ürünleriniz ise mümkün olan en kısa süre içerisinde stoklarımıza girişi sağlanarak tarafınıza gönderim işlemleri başlatılacaktır.[/quote] 2-3 gündür cevapta yazmıyorlar.Siparişimi iptal etmek istiyorum iptal seçeneğini de kaldırmışlar.Böyle rezillik görülmedi ya, onların taşınması müşteriyi ne ilgilendirir ki. [font="Arial Black"][size="3"]buradada aynı sorunu yaşayan varmı acaba[/size][/font] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
helehoyni Posted July 23, 2011 Share Posted July 23, 2011 Memleketimde bu tip şeylerin yaşanması artık doğal hale geldi; efendilikle, insanlıkla bir şey çözülmüuor, ille cazgırlık yaptırtıyorlar insana. Aşağıda yazacağım siteye üye olun; yazın şikayetinizi, tüketici hakları mahkemesinden daha etkili vallaha adamlar; zebani gibi çöküyorlar adamın gırtlağına sorunu çözene kadar. Reklama gireceğini zannetmiyorum ama giriyorsa eğer kabahatim affoluna. www.sikayetvar.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyph3r Posted July 23, 2011 Share Posted July 23, 2011 Aynı sorun değil ama daha fazlasını yaşadım. 3 ay HB ile yaşadıklarım roman olur. Allahın belası site kıçını kurtarmak için iftira atmaktan bile geri kalmıyor. Sanki Türkiyenin en büyük alışveriş sitesi değil dolandırıcı, sahtekar yuvası. Elimde sağlam kanıtlarım olmasa mağdur edeceklerdi beni. Zor kurtuldum ellerinden. Daha önceden 2-3 sorunsuz alışveriş yapmamıştım ama sorun çıktımı da kolay kolay düzeltme yoluna gitmiyorlar. Tavsiyem hiç bulaşmayın bu siteye. Bu gün olmazsa yarın başınıza kesin birşey gelecek bu sitede. Ben artık değil sitelerine girmeyi hepsi ve burada kelimelerini aynı cümle içinde bile kullanmıyorum. O derece bıktırdılar beni. candemiruzun arkadaşım Allah sana kolaylık versin. Hiç bekleme elinden gelen her yere şikayet et. Tüketici birimlerine şikayet et ama şikayetvar.com a değil! şikayetvar.com da aynı pisliğin laciverti. Sorun devam ederse ilçelerde kaymakamlığa bağlı tüketici hakem heyeti var, bütün belgelerini yazışmalarını çıktı al oraya başvur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaan_karabey Posted July 23, 2011 Share Posted July 23, 2011 bızım evdekı hersey hepsiburada.comdan alınma ben cok memnunum arada böyle gecıkme olabılır ama cok guvenlı bır sıte bana gore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blue_life Posted July 23, 2011 Share Posted July 23, 2011 Yaklaşık bir yıl önce hepsiburada.com sitesinden alış veriş yapmaktaydım. Ilk başlarda alış verişlerimde bir sorun olmadı. Gayet başarılı/sorunsuz alış-verişler yapmıştım Işte en son alış verişimde aldığım ürünü kargolamadılar. Bir hafta vs. oyalama taktikleriyle beklettiler. En son www.sikayetvar.com sitesine şikayetimi bildirdim. Ondan sonra benimle irtibata geçip, sorunumu bir kaç gün içinde çözmüşlerdi. Tabi ilgili yaşadığım sorundan sonra bu siteden alış-veriş yapmayı bıraktım. Cüzzi rakamlarda yine alış veriş yapabilirim ama böyle sitelerden uzak durmak daha iyi. Pahalı bir şey asla almam hepsiburada.com dan... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yasak_ask Posted July 23, 2011 Share Posted July 23, 2011 Gecikmeler dışında bir kusurlarını görmedim şahsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyph3r Posted July 23, 2011 Share Posted July 23, 2011 Bende hep sorun yaşamayanlar gibi düşünüyordum ama emin olun birgün yaşayacaksınız bunu. Bu sözümü unutmayın. HB den aldığım telefon arızalı çıktı, sağ üst köşesinde ekran kararmıştı. Telefonu abime almıştım, arızalı çıkınca resmini çekip ona yolladım napalım servisemi verelim, iademi edelim diye. Bilgi almak için müşteri hizmetlerini aradım, cevap almak imkansız. Yarım saat boyunca 6-7 dk beklemelerle arayıp durdum. Müşteri hizmetleriyle görüşemeyince sinirlendim iade talebinde bulundum. Telefon elimde en çok 10 dk durmuştur. Aynen paketledim. Telefonu geri yolladım adamlardan 2 ay boyunca haber gelmedi. Bi gün kargodan aradılar paketiniz var dediler, hayırdır falan derken baktım telefonu getirmişler. İade talebinde bulunduğum telefonu hiç bldirimde bulunmadan gizlice kakalamaya çalıştılar. Teslim almadım bende. 10 gün sonra yine yolladılar yine almadım. Israrlada mail yolladım, iade talebinde bulunduğumu ürünün neden bana gönderildiğini sordum, iade işleminiz devam ediyor diye salladılar hep. Baktım olmayacak şikayetvar.com a yazdım durumu. 4 saat sonra gelen cevap [img]http://i.imgur.com/jBHkI.jpg[/img] Hiç bir firmanın müşteri hizmetlerinden gelmiş gibi duruyormu? sanki incisözlükten biri yazmış. Ürünü müşteriye kasmak için iftiraya başvurmakta sakınca görmeyen bir firmadan alışveriş yapıyorsunuz. Sonraki alışverişlerinizde aklınızda bulunsun bu. İşte arıza tespit edilememiştir dedikleri telefon. [img]http://i.imgur.com/Md47S.jpg[/img] şikayevar.com durumla ilgili mesaj attım bakın size şikayet ettikten sonra böyle cevap verdiler bana dedim ohhhhooooooooo bekle onlarda ilgilenecek. Ne ordan cevap nede HB den. En son Tüketici hakem heyetine verdim. Bu arada 2 defa daha gitti geldi telefon Bu ayın başında ödeme yapmayı kabul ettiler. Tam ibret alınıyor gifi koyulacak hikaye yani, siz bilirsiniz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deutch Posted July 23, 2011 Share Posted July 23, 2011 Allah allah birazda şans meselesi sanırım ilk alışverişimde razer deathadder v2 mouse ve steelseries fnatic pad aldım yaklasık 2 gun tedarik sürecinden sonra 3.gün elime ulaştı şuan için bir sorunları yok umarım başına bir arıza geldiğindede sorunsuz hallederim. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xsabitx Posted July 23, 2011 Share Posted July 23, 2011 7 8 defa alısveris yaptım hiçbirinde de sorun çıkmadı en geç 3 gün içinde geldi kayserideyim... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trll_pwll Posted July 23, 2011 Share Posted July 23, 2011 Bende çok kullanırdım bu siteyi ama ta ki bir ürünüm kargoda kırık gelene kadar. O ürünün iade etme süreci nerdeyse mahkemede sonuçlanacaktı. (Hemde kargocunun önünde açılıp tutanak tutturmuş ve ürünü teslim almamıştım) Adamların zihniyeti satılan mal geri alınmaz, nokta! Bi sorunla karşılaşana kadar iyi görünümü fakat sorunla kapısını çaldığınızda tam bir kam emici firma. Aman diyeyimm sakınnn sakınnn !!! birdaha HB mi, tövbeler tövbesi. ver 3-5 kuruş fazla. git al media markt veya sağlam firmadan derdini yüzyüze anlat gerekirse. bunlar telefona bile çıkmıyor. aradan okadar zaman geçmesine rağmen bile sinirim soğumamış. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
traking35 Posted July 23, 2011 Share Posted July 23, 2011 şu anda bende aynı sorunu yaşıyorum, 30 haziranda alışveriş yaptım, 4 parça ürün satın aldım ancak hala bazılarını göndermediler, siteye bakıyorum çıkışa hazır diyor ama 3 haftadır ses yok,neymiş efendim taşınıyolarmış, iyi de bunu alışveriş yaparken neden söylemiyonuz ya da siteye bir uyarı yazısı koymuyorsunuz, gerçekten rezalet.. daha önce birkaç kez alışveriş yapmıştım ve sorun yaşamamıştım ama bu son alışveriş beni bıktırdı, müşteri hizmetlerini kaç defa aradıysam aldığım cevap aynı... işlemlerinizi hızlandırmak için gerekli işlemleri yapıyoruz, attığım mesajlara aldığım cevap aynı, hepsiburada dan alışveriş yapmak mı!!!! bir daha asla.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yeniceli2001 Posted July 23, 2011 Share Posted July 23, 2011 valla hocam ALLAH kolaylık versin ama ben ortalama 25 bin liranın üstünde alışveriş yaptım, ortalama 100-150 arası sipariş verdim tek bir asus netbookta donma sorunu çıktı ve detaylı bir arıza anlatımını netbook'un içine yazdım kontrolden sonra hemen yeni ürünü gönderdiler ve diğer hiç bir üründe sorun yaşamadım sadece ürün tedariği 1-7 temmuz arası 2 hafta sürdü o kadar ama onda da 10 lira indirime girdi ürün siparişi iptal edip yeniden verdim siparişi 10lira kârım oldu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mustafakarasan Posted July 23, 2011 Share Posted July 23, 2011 bend evamlı hepsiburada ile çalışyıorum hiç sorun yaşamadım bozuk ürünü yollarken siteden talep açıp ona göre ordan verilen numara ile yolluyorsunuz sorun çıkmıyor yensiini yolluyorlar ayrıca taşınma dolayısıyla geç göndeirm yapılacagı siteden duyurulmuştu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mustafakarasan Posted July 23, 2011 Share Posted July 23, 2011 bend evamlı hepsiburada ile çalışyıorum hiç sorun yaşamadım bozuk ürünü yollarken siteden talep açıp ona göre ordan verilen numara ile yolluyorsunuz sorun çıkmıyor yensiini yolluyorlar ayrıca taşınma dolayısıyla geç göndeirm yapılacagı siteden duyurulmuştu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
çelikkuş Posted July 23, 2011 Share Posted July 23, 2011 (edited) valla arkadaşlar.işin aslına bakarsanız hemen hemen bütün firmalar böyle.sadece hb değil.mal bozuk çıktımı elli tane takla atıp sizi verem ederler.Türkiye şartları böyle malesef.artık dua etcez mal bozuk gelmesin diye.arkadaşımızın sorununa gelince:öyle mail filan uğraşma.ancak sallarlar seni.telefonla ulaşabiliyorsan ulaş.hatta biraz da kız sinirlen.yine olmazsa şikayet var a yaz.yine olmazsa tüketici hakları mahkemesine başvur.Allah kolaylık versin... Edited July 23, 2011 by çelikkuş Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yigitemir Posted July 23, 2011 Share Posted July 23, 2011 Olur böyle vakalar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yigitemir Posted July 23, 2011 Share Posted July 23, 2011 Olur böyle vakalar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Byprens_ Posted July 23, 2011 Share Posted July 23, 2011 Bende sürekli burdan alırm ama en son şiparişim biraz geçikti...Baskada herhangi br sorunum yok...12 temmuzda verdigim şipariş daha bugun 23de kargolanmıs:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mporcek Posted July 23, 2011 Share Posted July 23, 2011 siz ucuz kurtarmıssınız ben bu siteden wep kamera aldım almaz olaydım pc ye taktım takıs o takıs ne yeteneklı kamera imiş anakart yandı mesaj yazdım ne cevap verseler iyi ürünü kutusuyla birlikte yollayın e anakart ne olaca nasıl ıspatlayacagım yani gıttı 300 tl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mporcek Posted July 23, 2011 Share Posted July 23, 2011 siz ucuz kurtarmıssınız ben bu siteden wep kamera aldım almaz olaydım pc ye taktım takıs o takıs ne yeteneklı kamera imiş anakart yandı mesaj yazdım ne cevap verseler iyi ürünü kutusuyla birlikte yollayın e anakart ne olaca nasıl ıspatlayacagım yani gıttı 300 tl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mstfckmk Posted July 23, 2011 Share Posted July 23, 2011 Hepsiburadadan soğutucu siparişi verdim gerizekalılar bir hafta beklettiler iptal ettim hızlıal dan sipariş verdim iki gün sonra tedarik edemediklerini onun yerine daha pahalı olan bir ürünü diğer ürünün fiyatından yollayacaklarını kabul edip etmediğimi sordular Allah razı olsun dedim yollayın sağolsun yolladılar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trll_pwll Posted July 23, 2011 Share Posted July 23, 2011 (edited) [quote name='mstfckmk' date='23 July 2011 - 19:32 ' timestamp='1311445920' post='1050774'] Hepsiburadadan soğutucu siparişi verdim gerizekalılar bir hafta beklettiler iptal ettim hızlıal dan sipariş verdim iki gün sonra tedarik edemediklerini onun yerine daha pahalı olan bir ürünü diğer ürünün fiyatından yollayacaklarını kabul edip etmediğimi sordular Allah razı olsun dedim yollayın sağolsun yolladılar. [/quote] işte bu yaaa. hemen bi üyelik açıyorum siteye. yeni online alışveriş sitesi arıyordum bende. tek eksiği peşin fiyatına taksit yapmıyorlar heralde. Edited July 23, 2011 by trll_pwll Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mstfckmk Posted July 23, 2011 Share Posted July 23, 2011 Evet bende kendilerine bundan sonra hep hızlıal'dan alışveriş yapacağımı söyledim. Müşteri memnuniyeti ön planda bizim için dediler sağolsunlar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.