İlkokul İngilizce Basit Bi Ödev

J_A_W_S

arkadaşlar yegenimin ödevi varda bi türlü yapamadım pek ingilizcem yok bizim keratanında pek arası yok yapamadık gitti yardımcı olurmusunuz ?
ödev konusu : yaz tatili istekleri anlatımı.

not: going to/will felan kullanılcakmış ve istedikleri olcakmış mesela büyük odam olsun istiyorum park istiyorum kızların cok oldugu bi yer olsun istiyorum :):) yapmak istediklerini anlatıcakmış :)
otelde geçicekmiş ve türkiyede bi yerde olucakmış :):)
yardımcı olan herkeze teşekkür ederim :)

Edited by J_A_W_S

[quote name='Yandex.ru' date='17 April 2012 - 18:49 ' timestamp='1334681344' post='1188096']
yardımcı olurdum tabi ki, ama şöyle bir sorun var; going to / will sadece gelecek zaman için kullanılır.

going to / will ile yaptım ettim gibi bahsedemeyiz :)
[/quote]

ustad pardon ya istedikleri olcakmış mesela büyük odam olsun istiyorum park istiyorum kızların cok oldugu bi yer olsun istiyorum :):) yapmak istediklerini anlatıcakmış :)

Edited by J_A_W_S

[quote name='casper0007' date='17 April 2012 - 18:59 ' timestamp='1334681960' post='1188111']
(kendin yap bence).ne yedin :D elma yok armut kararsızım :DDDD.
türkçe yaz ing çevircek program bul
[/quote]
ustad aklıma gelmedi değil oda geldi aklımada olmuyo öyle tam çeviri yapmıyor hiçbir program google çevirisi bile ağır geliyor

[quote name='NoComSenT' date='17 April 2012 - 19:05 ' timestamp='1334682324' post='1188119']
http://www.ingilizceturkceceviriler.com/ Link için özür dilerim nasıl farklı isim yaparak çeviriyorsunuz bilmiyorum.
[/quote]
Verdiğin site çalışmıyor :S

[quote name='artal73' date='17 April 2012 - 19:19 ' timestamp='1334683181' post='1188134']
I am going to go to Antalya for holiday in this summer. I hope, I will get a big room and there will be a big park also I will see lots of beautiful girls and will have good time.
[/quote]
ben hoca olsam 0 veririm ustad 2 satır çok kısa be .)

[quote name='J_A_W_S' date='17 April 2012 - 19:22 ' timestamp='1334683378' post='1188141']
ben hoca olsam 0 veririm ustad 2 satır çok kısa be .)
[/quote]

Ee sadece [b]-ceğim, -cağım[/b] eklerinden oluşacak bir yazı bu kadar olur. Uzatırsan ; sabah kalkacağım, kahvaltı yapacağım, yürüyeceğim gibi. Yazıya derinlik kazandırmak için diğer gramer yapılarıyla cümleler yazsam bu sefer de öğretmeni anlar bu yazıyı başkasının yazdığını.

[quote name='artal73' date='17 April 2012 - 19:36 ' timestamp='1334684162' post='1188171']
Ee sadece [b]-ceğim, -cağım[/b] eklerinden oluşacak bir yazı bu kadar olur. Uzatırsan ; sabah kalkacağım, kahvaltı yapacağım, yürüyeceğim gibi. Yazıya derinlik kazandırmak için diğer gramer yapılarıyla cümleler yazsam bu sefer de öğretmeni anlar bu yazıyı başkasının yazdığını.
[/quote]
usta yaz be o şekil gözünü seviyim az bişi uzun olsun yeter

I am going to go to Antalya for holiday in this summer.
I am not going to spend my vacation in Hawaii.
I will get a big room and there will be a big park
I will see lots of beautiful girls and will have good time.
I am going to be friend each other.
I am going to meet with my new friends.
I am going to write the letter to my grandfather.
I am not going to learn Japanese next year.
I am not going to go to school in Summer.

After a long discussion, my father and me have a deal. The deal is that: If I will successful at mylessons, my father will take us to holiday. I am so excited for this. From now on I am going to Work so hard to win this deal. My father said me that "You can choose where you want to go" If win the deal I want to go to Antalya. I heard that Antalya very beautiful city is . Yes, yes I decided to go to Antalya.

We are going to go toAntalya for holiday in this summer. I hope, I will get a big room and there will be a big park also I will see lots of beautiful girls and will have good time.

Edited by artal73

[quote name='artal73' date='17 April 2012 - 19:53 ' timestamp='1334685223' post='1188198']
After a long discussion, my father and me have a deal. The deal is that: If I will successful at mylessons, my father will take us to holiday. I am so excited for this. From now on I am going to Work so hard to win this deal. My father said me that "You can choose where you want to go" If win the deal I want to go to Antalya. I heard that Antalya very beautiful city is . Yes, yes I decided to go to Antalya.

We are going to go toAntalya for holiday in this summer. I hope, I will get a big room and there will be a big park also I will see lots of beautiful girls and will have good time.
[/quote]
eyvallah ustad yeterli saolasın