Jump to content

Hepsiburada.com Alışveriş Sahtekarlığı


club1520
 Share

Recommended Posts

Hepsiburada.com sitesinden 15 gün önce nike ayakkabı aldım ama ürün hala gelmedi her gün mesaj atıp arıyorum sıkıntınız çözülecek diyerek sallıyorlar beni.Ödemesini kredi kartımdan yaptım parayı iade istesem vermezler ürünü vermeyen parayı hıç vermez.Siparişiniz kargoya verilmiştir diyor aldığım günden beri hala gelmiyor.Sizce ne yapmalıyım tüketici haklarına başvuruda bulunsam yardımcı olurlarmı acaba.Böyle ismi duyulmuş bi site bunu yaparsa ne yapalım daha.Sizlerde ürün alırken hepsiburadayı tercih etmemenizi öneririm.İyi akşamlar.

Link to comment
Share on other sites

ben bi sürü sey aldım  bu siteden ama böle bir sorun yasamadım ilginç valla

Benim ilk alışverişim bu siteden bu sorunla karşılaştım bir daha iğne bile almam. Güvenerek aldım adı duyulmuş güvenilir die bu sorun.



Ürün eline geçer ama bekletiyorlar biraz hepsiburada o konuda ağırdır malesef. 

süper hızlı kargo 24 saat içinde kargoya teslim die aldım nese hadi 3 gün geçsin 5 gün geçsin 15 gün geçti çileden çıkardılar artık.

Link to comment
Share on other sites

Hepsiburada.com sitesinden 15 gün önce nike ayakkabı aldım ama ürün hala gelmedi her gün mesaj atıp arıyorum sıkıntınız çözülecek diyerek sallıyorlar beni.Ödemesini kredi kartımdan yaptım parayı iade istesem vermezler ürünü vermeyen parayı hıç vermez.Siparişiniz kargoya verilmiştir diyor aldığım günden beri hala gelmiyor.Sizce ne yapmalıyım tüketici haklarına başvuruda bulunsam yardımcı olurlarmı acaba.Böyle ismi duyulmuş bi site bunu yaparsa ne yapalım daha.Sizlerde ürün alırken hepsiburadayı tercih etmemenizi öneririm.İyi akşamlar.

Link to comment
Share on other sites

bende bu siteden alşveriş yaptım birçok kez ama sadece bir üründe bekleme oldu oda tedarik sürecindeydi.göndermeme gibi bir durumları yok fakat ellerinde kalmamış ise temin için bekletirler fakat siz kargoya verildiğini söylüyorsunuz peki takip numaranızdan kargonuzun nerede olduğunu takip etmedinizmi?

Link to comment
Share on other sites

evet bende bi sürü alışveriş yaptım bu siteden ve hatta bedeva 4 ytl 5 ytl çeklerde kazandım ve bedava üründe getirttirdim bitanesi camsildi bitanesi 50 adetli salma çay=) vala ben cok memnunum.yazıdım her soruya anında cevap geldi.ve ürünler kesinlikle iki gün içinde geldi.ama şöle bişi var eğer tükendi gibi bişi olursa onlarda gelmesini beklediklerinden baya bekleyebiliyolar ben böle ayakkabı iptal etmiştim bayramda ama kesinlikle hiçbi şikayetim yok bu siteden .

Link to comment
Share on other sites

Bu işler piyango gibi kime vuracağı belli olmaz. Netten ürün satan tüm siteler için geçerli bu. Şikayet sitelerine bakın en tanınmış firmaların bile insanın kanını donduran sahtekarlık hikayeleri var. Bi geliyor o pitipiti yapıp aha sen çıktın seni bi yonalım der gibi yapıyorlar, bi geliyor eve limuzinle lokum göndermedikleri kalıyor. Hepsiburada ile geçen sene bende sıkıntı yaşadım. 4 ay sonra ancak hakem heyetine başvurarak paramı geri alabilirdim. Bu alışveriş yapmaya engel mi? yok :D 1 hafta önce aynı siteden kızıma oyuncak aldım. Ürün tedariki uzun sürebilir diye not vardı hatta. Yanında sipariş ettiğim diğer ürün hemen kargoya verildi. Kargo takibinde de hep tek ürün görünüyordu. Şimdi bunlar benden iki kere kargo parası aşırırlar diye endişelenirken baktım kargo iki ayrı koliyi aynı anda getirmiş. Derin bir ohhh çektim, en büyük HB :lol:

Link to comment
Share on other sites

Bende bu işlerin kesinlikle piyango olduğunu  tam iki haftadır, hepsiburada.com sayesinde anladım arkadaşlar.2007 yılından beri hepsiburada.com'dan ve internetten sürekli alışveriş yaparım.Bugüne kadar heryerde hepsiburada.comu en güvenilir site diye savunmuştum.Çünkü yıllardır hiç sorun yaşamamıştım ama 2 hafta önce 240TLye ayaklı elektrikli infrared ısıtıcı aldım.Kutunun içinden ayağı çıkmadı,birde sadece o sobaya özel ayak olduğundan yapabileceğim birşey yoktu.Eksik ürün göndermişsiniz diye müşteri hizmetlerini aradım.Ama hemen yollayamassın , önce form doldur dediler.Bir güzel formu doldurdum, 2 gün cevap bekledim, bu aradada sonradan farkettimki aldığım ısıtıcının farklı bir modelini göndermişler, doğal olarakta onun içinden ayağı çıkmıyormuş.Birşekilde fabrika bunlara yanlış göndermiş deyip, tekrar defalarca aradım, mesaj attım, hiç bir cevap yok,tek söyledikleri:'Durumun aciliyetini bildirelim.'' Kime bildiriyorsanız verin ben arayım diyorum yok diyorlar.En sonunda ürünü bize gönderin dediler,  iade etmek istiyorum , 8 iş günü içinde iade etme hakkım var dedim, tüm açıklamaları ürünün kutusunada yazıp gönderdim.Tam 2 haftadır ürün  servise göderildi yazıyor arkadaşlar,beni deli ettiler.Telefonla arayıp, ben iade etmek istiyorum neden servise gönderiyorsunuz diyorum,inceleyip size döneceğiz, bilgilendireceğiz diyorlar, ne cevap, ne arama hiç birşey yok arkadaşlar.Özetle bana gönderdikleri yanlış üründen dolayı 15 gündür mağdur oldum. Kışın sobasız duramayacağımdan mecburen gidip tekrar 280 tl ye farklı bir ürünü yaşadığım şehirden bizzat kutusunu açıp,kontrol edip tekrar aldım.Evet belki 40 tl daha fazla ödedim ama görerek aldım,risk almadan aldım.Ben ki internetten bulaşık makinası bile alan adam.Anladım ki internetten alırken müthiş bir risk alıyormuşum.Hepsiburada'dan aldığım ürünün akıbetinin ne olacağı ve ne kadar süreceği belli değil.Eğer bir sonuç alamazsam bende tugrul arkadaşımız gibi hakem heyetine başvuracağım.Herkesin düşüncesine saygı duyarım ancak artık ben dersimi aldım,sorun sadece hepsiburada.com la ilgili değil, hepsinde aynı  mağduriyetlere düşebiliriz.O yüzden çok mecburiyet olmadıkça risk alıp elektronik veya pahalı ürünleri internetten almamaya kendime söz verdim.Biraz daha fazla verip yerinde alacağım.Çünkü 2 haftadır yaptığım sayısızca telefon görüşmesi, yazışmalar,olayın sinir ve stresi, benim internette alışverişle iligili tüm düşüncelerimi değiştirdi.Uzun oldu biraz, kusura bakmayın,konuyu görünce bende yaşadıklarımı yazma ihtiyacı hissettim. :)

Link to comment
Share on other sites

Bende hepsiburda üzerinden kablosuz kulaklık aldım çin orjinali gönderdiler severek beğenerek sipariş ettiğim üründen soğudum.

 

35 lira fazla verip gözümün önünde olanından almadım ve pişman oldum :(

 

Tabi konumuz bu dert yakınmalar değil ama dertleri gör tecrübeleri edin diye her arkadaş başından geçeni anlatmış.

Link to comment
Share on other sites

...Telefonla arayıp, ben iade etmek istiyorum neden servise gönderiyorsunuz diyorum,inceleyip size döneceğiz, bilgilendireceğiz diyorlar....

 

Aynen öyle, üründe eksik gedik, çizik kırık varmı diye bakıyorlar sanırım. Ben ekranı arızalı diye iade ettiğim telefonu servise göndermişler, servis sonunda bana gelen cevap, telefon ekranı arızalı değil ama kapağını çizmişsiniz geri alamayız. Elimde sadece 5 dk tuttuğum ve geri vereceğim için itinayla tekrar paketlediğim telefon bu. Düşünün artık dönen fırıldağı :D

Link to comment
Share on other sites

ürün bugun elime ulaştı artık  aradan 3 hafta geçtikten sonra

 

walla ben hala bekliyorum 2 haftadır paketlemeden çıkmadı :) bi ayakkabı için bu kadar bekleyeceğim aklımın ucundan geçmedi 4 haftadır değişim için uğraştım 2 haftadırda geri gelmesi için son günlerde pek ilgisizleşti hepsi burada 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...