betenabeki Posted July 16, 2014 Share Posted July 16, 2014 (edited) Sayın arkadaşlar Gigabyte (GA-G41MT-S2 (1.3) belirtmiş oldugum marka model anakartlarım da (15 adet) kendi kendine kapanma ve 2-3 ay içinde bios pil bitme sorunu vardır. defalarca sorunun kaynağı çözülsün diye garantiye yolladık ama çare bulunmadı ve yapılmadan kesin teşhis olmadan geri yollandı. AYNI SORUNU yaşayan tanıdık başka cafede de aynı sorun var aynı model 30 adet anakart sorun vermektedir. lakin sorun anakartlara yapılan işlem le sorun çözülmüştür. Bizimde bu sorunu aşmamız için size bu yazıyı yazmak istedim. Konu hakkında deneyimi olan fikri olan arkadaşların bilgilerini rica ederim. Edited July 17, 2014 by betenabeki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erisen35 Posted July 17, 2014 Share Posted July 17, 2014 Sayın arkadaşlar Gigabyte (GA-G41MT-S2 (1.3) belirtmiş oldugum marka model anakartlarım da (15 adet) kendi kendine kapanma ve 2-3 ay içinde bios pil bitme sorunu vardır. defalarca sorunun kaynağı çözülsün diye garantiye yolladık ama çare bulunmadı ve yapılmadan kesin teşhis olmadan geri yollandı. AYNI SORUNU yaşayan tanıdık başka cafede de aynı sorun var aynı model 30 adet anakart sorun vermektedir. lakin sorun anakartlara yapılan işlem le sorun çözülmüştür. Bizimde bu sorunu aşmamız için size bu yazıyı yazmak istedim. Konu hakkında deneyimi olan fikri olan arkadaşların bilgilerini rica ederim. öncelikle bios sürümleri güncelmidir birde garantisi hala devam ediyor ise belli bir servis tekrarından sonra iade etme hakkın yokmudur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tutuklu8 Posted July 17, 2014 Share Posted July 17, 2014 (edited) kardeşim bios güncelle sorunun çözülebilir link burada http://www.gigabyte.com.tr/products/page/mb/ga-g41mt-s2rev_13/download/ birde şuanki bios sürümü ne beta falan olabilir Edited July 17, 2014 by tutuklu8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
betenabeki Posted October 26, 2014 Author Share Posted October 26, 2014 arkadaşlar GİGABAYTE ye konu ile alakalı mail attım . gelen cevap şu ; Dear orhan, We are sorry to know that the motherboard doesn't work well. There are several possibilities to cause this problem. For example, virus attack, not receiving power, or the OS. Please first make sure the system is running without virus. Secondly, do NOT remove power cord after system shut down to make sure system can receive power to remain clock running. If problem remains, please remove the HDD and post the system a day after and check the time in BIOS to see if it is working correctly. If problem remains then it is possible something wrong with your hardware. We suggest you to contact channel resellers and see if they could help you do the further examination. The warranty terms are dependent on your sale of contract and are what ever your supplier sold you. Please kindly contact your supplier and they shall follow a standard RMA procedure and send the board to the local distributor for RMA service for you. If the product is out of warranty please see if your supplier can provide further help with service charge. If you have further problem, please describe the problem in formal English so that we can try our best to assist further. Thank you for your cooperation. Regards, GIGABYTE TÜRKÇESİNİ BİREBİR TERCÜME EDECEK ARKADAŞLARIN YARDIMINI DİLİYORUM . not bios güncelleme işlemi işe yaramamıştır. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
betenabeki Posted October 26, 2014 Author Share Posted October 26, 2014 güncel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tutuklu8 Posted October 30, 2014 Share Posted October 30, 2014 (edited) Sevgili orhan, Bizim anakartımızn düzgün çalışmadığı için üzgünüz. Bu soruna neden birçok olasılık vardır. Örneğin, virüs saldırısı, güç veya işletim sistemi (windows 7 xp). önce sistem virüs olmadan çalıştığından emin olun. İkincisi, overclok soruna yol açabilir. sistemi kapatmak için güç kablosunu sökmeyin. Sorun devam ederse, HDD çıkarın ve sistemi bir gün deneyin sistem overclok falan yapıp yapmadığını kontrol edin. O zaman sorun devam ederse sizin donanımızda yanlış birşey var demektir. satıcınıza başvurun. sıze daha fazla yadım edbilmemiz garati sözleşmenize bağlıdır. normalde bu üründen artık satmıyoruz. Lütfen tedarikçi temasa ve standart bir RMA prosedürü takip edin ve sizin için RMA hizmet için yerel distribütör bakmak zorundadır.Ürün garanti dışı ise servis ücreti ile yapılabilir. Daha fazla sorun varsa biz daha fazla yardımcı olmak için elimizden geleni yapmak isteriz, İngilizce sorunu tarif edin. İşbirliğiniz için teşekkür ederiz. Saygılar, GIGABYTE kardeşim bence sesnin sorunu anlayamamışlar normal prosedürü tarif ediyorlar. sorununu ingilizce olarak iyice tarif etmen lazım Edited October 30, 2014 by tutuklu8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.