Jump to content

Anakart Gigabyte (Ga-G41Mt-S2 (1.3) )Sorunu


betenabeki
 Share

Recommended Posts

Sayın arkadaşlar Gigabyte (GA-G41MT-S2 (1.3) belirtmiş oldugum marka model

 

anakartlarım da (15 adet) kendi kendine kapanma ve 2-3 ay içinde bios pil bitme

 

sorunu vardır. defalarca sorunun kaynağı çözülsün diye garantiye yolladık ama

 

çare bulunmadı ve yapılmadan kesin teşhis olmadan geri yollandı.

 

AYNI SORUNU  yaşayan tanıdık  başka cafede de aynı sorun var aynı model 30

 

adet anakart sorun vermektedir. lakin sorun anakartlara yapılan işlem le sorun

 

çözülmüştür.

 

Bizimde bu sorunu aşmamız için size bu yazıyı yazmak istedim. Konu hakkında

 

deneyimi olan fikri olan arkadaşların bilgilerini rica ederim.

Edited by betenabeki
Link to comment
Share on other sites

Sayın arkadaşlar Gigabyte (GA-G41MT-S2 (1.3) belirtmiş oldugum marka model

 

anakartlarım da (15 adet) kendi kendine kapanma ve 2-3 ay içinde bios pil bitme

 

sorunu vardır. defalarca sorunun kaynağı çözülsün diye garantiye yolladık ama

 

çare bulunmadı ve yapılmadan kesin teşhis olmadan geri yollandı.

 

AYNI SORUNU  yaşayan tanıdık  başka cafede de aynı sorun var aynı model 30

 

adet anakart sorun vermektedir. lakin sorun anakartlara yapılan işlem le sorun

 

çözülmüştür.

 

Bizimde bu sorunu aşmamız için size bu yazıyı yazmak istedim. Konu hakkında

 

deneyimi olan fikri olan arkadaşların bilgilerini rica ederim.

öncelikle bios sürümleri güncelmidir birde garantisi hala devam ediyor ise belli bir servis tekrarından sonra iade etme hakkın yokmudur. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 ay sonra...

arkadaşlar GİGABAYTE ye konu ile alakalı mail attım . gelen cevap şu ;

 

Dear orhan,

We are sorry to know that the motherboard doesn't work well. There are several possibilities to cause this problem. For example, virus attack, not receiving power, or the OS.

Please first make sure the system is running without virus. Secondly, do NOT remove power cord after system shut down to make sure system can receive power to remain clock running. If problem remains, please remove the HDD and post the system a day after and check the time in BIOS to see if it is working correctly.

If problem remains then it is possible something wrong with your hardware. We suggest you to contact channel resellers and see if they could help you do the further examination. 

The warranty terms are dependent on your sale of contract and are what ever your supplier sold you. Please kindly contact your supplier and they shall follow a standard RMA procedure and send the board to the local distributor for RMA service for you. If the product is out of warranty please see if your supplier can provide further help with service charge. 

If you have further problem, please describe the problem in formal English so that we can try our best to assist further. Thank you for your cooperation.

Regards,
GIGABYTE

 

 

TÜRKÇESİNİ BİREBİR TERCÜME EDECEK ARKADAŞLARIN YARDIMINI DİLİYORUM .


not  bios güncelleme işlemi işe yaramamıştır.

Link to comment
Share on other sites

Sevgili orhan, 
Bizim anakartımızn düzgün çalışmadığı  için üzgünüz. Bu soruna neden birçok olasılık vardır. Örneğin, virüs saldırısı, güç veya işletim sistemi (windows 7 xp). 
önce sistem virüs olmadan çalıştığından emin olun. İkincisi, overclok soruna yol açabilir. sistemi kapatmak için güç kablosunu sökmeyin. Sorun devam ederse, HDD çıkarın ve sistemi bir gün deneyin sistem overclok falan yapıp yapmadığını kontrol edin. 
O zaman sorun devam ederse sizin donanımızda yanlış birşey var demektir. satıcınıza başvurun. sıze daha fazla yadım edbilmemiz garati sözleşmenize bağlıdır. normalde bu üründen artık satmıyoruz. Lütfen tedarikçi temasa ve standart bir RMA prosedürü takip edin  ve sizin için RMA hizmet için yerel distribütör bakmak zorundadır.Ürün garanti dışı ise  servis ücreti ile yapılabilir. 
Daha fazla sorun varsa biz daha fazla yardımcı olmak için elimizden geleni yapmak isteriz,  İngilizce sorunu tarif edin. İşbirliğiniz için teşekkür ederiz. 
Saygılar, 
GIGABYTE
 
kardeşim bence sesnin sorunu anlayamamışlar
normal prosedürü tarif ediyorlar.
sorununu ingilizce olarak iyice tarif etmen lazım
Edited by tutuklu8
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...