papazjoe Posted June 8, 2016 Share Posted June 8, 2016 Merhaba arkadaşlar, bundan bir ay kadar önce evime Superonline yalın VDSL internet aldım interneti aldığımdan beri sorun çekiyorum ilk zaman sürekli iç tesisat arızası denildi bunun üzerine kutudan eve kadar ve evin bütün tesisatını yenilettim sonra interneti kullanabildim ve telefonu da. Bir ay sonra internetim gitti yine aynı terane iç arızası iç tesisat arızası başka bit şey bildikleri yok elektrikçi çağırttım tesisatımda herhangi bir sorun olmadığını söyledi bunu Superonline söylüyorum arıza kaydınızı aldık en kısa zamanda geri dönüş yapacağız tabi döndüklerinde yine aynısı söyleyecekler iç tesisat arızası bununla ilgili be yapabilirim kapattırayım dedim 345 lira fatura çıkıyor bunu ödemek istemediğimi söyledim mecburen öleceksiniz diyor müşteri hizmetleri. Ne yapacağımı şaşırdım artık yardımcı olabilir misiniz? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Celest Posted June 8, 2016 Share Posted June 8, 2016 (edited) Hocam iç tesisat arızalı diyorlar peki hat değerlerine baktılarmı? normalde arızayı santrale iletiyorlar santral ilgileniyor hat değeri düzgün değilse düzeltiyorlar gerek görürse servisle geliyorlar Süperonline fiber interneti kendi alt yapısını kullanıyor ADSLsi ise ttnetin alt yapısını kullanıyor. Modem arayüzüne girin orada hat değerleri vardır onun resmini bir çekip buraya atın IP adresinin üstünü kapatın orada kablonun maximum kaç hız alıcağıda yazıyor. Edited June 8, 2016 by Celest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ByDasHacK Posted June 8, 2016 Share Posted June 8, 2016 Tam olarak nasıl bir arıza yaşıyorsunuz ? Hattınıda sürekli internet kopmaları mı yoksa internet bağlantısının hiç gelmemesimi ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
papazjoe Posted June 23, 2016 Author Share Posted June 23, 2016 Hat değerlerine bakmadılar, eve ekip istedim kimse gelmedi gelip kutuya bakıp gittiler bir kaç sefer, sorun bizde değil deyip başlarından vaıp gittiler elektriçi çağırdım superonlıne ın sinyali apartmanın girilşindeki kutuya dahi gelmiyor iç tesisat arızası diyip iplemediler. En son kapattırdım interneti ttneten aldım adamlar geldi apartmanın kutusundan kendi kablolarını bağladılar şu an cayır cayır internet çalışıyor hiç sıkıntı yok. Kesinlikle SUPERONLINE almayın pişmanlıktır. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gozyası Posted June 23, 2016 Share Posted June 23, 2016 Daha önceden çağrı merkezinde bende çalıştım süreç hakkında bilgi vereyim sizlere hat değerleri sistem üzerinden kontrol ediliyor örnek veriyorum dsl ışığınız yanmıyorsa gözükür en inciden tüm hat değerlerinin seviyesi gözükmektedir "atlak port dışında;varsa soru sorulur.".Arıza kaydı açtırdıysanız Türk telekoma iletiliyor arıza kayıtları direk (tüm operatörlerin) sadece ankastre kutusuna bakılır ve kontrol edilir kapınızı çalmalarına gerek yoktur.(ankastre kutusu bulunmadığı zaman belki çalınabilir) ve ankastre kutusunda problem olmadıgı ve iç tesisat problemi oldugu tespit edilmişse iç tesisatınızı bir elektrikçiye (kablo kontrolü) veya Bilgisayarcıya göstermelisiniz.Kaldıki tüm internet servis sağlayıcıları da olmak üzere aynı işlem yapılıyor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
papazjoe Posted June 23, 2016 Author Share Posted June 23, 2016 iç tesisatımda bir problem yok sorun superonlıne da elektrikçi çağırttım adamların sinyali ankastre kutuya hiç gelmiyor cihazla gösterdi elektrikçi. Aynı tesisat hiç bir değişiklik yok bugün türk telekomdan geldi eleman modemi taktı gitti hiç problem yok. Kaldı ki eve yeni hat çektirttim fiber destekli ayrıca daire içinede fiber destekli hat çektirttim hikaye superonlıne 10 gün falan her gün aradım bir cacıktan anladıkları yok işe yaramaz herifler ne kendi ekipleri var ne de müşteri sorununa çözüm buluyorlar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.