Jump to content

Superonline Iç Tesisat Sorunu


papazjoe
 Share

Recommended Posts

Merhaba arkadaşlar, bundan bir ay kadar önce evime Superonline yalın VDSL internet aldım interneti aldığımdan beri sorun çekiyorum ilk zaman sürekli iç tesisat arızası denildi bunun üzerine kutudan eve kadar ve evin bütün tesisatını yenilettim sonra interneti kullanabildim ve telefonu da. Bir ay sonra internetim gitti yine aynı terane iç arızası iç tesisat arızası başka bit şey bildikleri yok elektrikçi çağırttım tesisatımda herhangi bir sorun olmadığını söyledi bunu Superonline söylüyorum arıza kaydınızı aldık en kısa zamanda geri dönüş yapacağız tabi döndüklerinde yine aynısı söyleyecekler iç tesisat arızası bununla ilgili be yapabilirim kapattırayım dedim 345 lira fatura çıkıyor bunu ödemek istemediğimi söyledim mecburen öleceksiniz diyor müşteri hizmetleri. Ne yapacağımı şaşırdım artık yardımcı olabilir misiniz?
 
 
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hocam iç tesisat arızalı diyorlar peki hat değerlerine baktılarmı? normalde arızayı santrale iletiyorlar santral ilgileniyor hat değeri düzgün değilse düzeltiyorlar  gerek görürse servisle geliyorlar Süperonline fiber interneti kendi alt yapısını kullanıyor ADSLsi ise ttnetin alt yapısını kullanıyor. Modem arayüzüne girin orada hat değerleri vardır onun resmini bir çekip buraya atın IP adresinin üstünü kapatın orada kablonun maximum kaç hız alıcağıda yazıyor.

Edited by Celest
Link to comment
Share on other sites

  • 2 hafta sonra ...

Hat değerlerine bakmadılar, eve ekip istedim kimse gelmedi gelip kutuya bakıp gittiler bir kaç sefer, sorun bizde değil deyip başlarından vaıp gittiler elektriçi çağırdım superonlıne ın sinyali apartmanın girilşindeki kutuya dahi gelmiyor iç tesisat arızası diyip iplemediler. En son kapattırdım interneti ttneten aldım adamlar geldi apartmanın kutusundan kendi kablolarını bağladılar şu an cayır cayır internet çalışıyor hiç sıkıntı yok. Kesinlikle SUPERONLINE  almayın pişmanlıktır.

Link to comment
Share on other sites

Daha önceden çağrı merkezinde bende çalıştım süreç hakkında bilgi vereyim sizlere

hat değerleri sistem üzerinden kontrol ediliyor örnek veriyorum dsl ışığınız yanmıyorsa gözükür en inciden tüm hat değerlerinin seviyesi gözükmektedir "atlak port dışında;varsa soru sorulur.".Arıza kaydı açtırdıysanız Türk telekoma iletiliyor arıza kayıtları direk (tüm operatörlerin) sadece ankastre kutusuna bakılır ve kontrol edilir kapınızı çalmalarına gerek yoktur.(ankastre kutusu bulunmadığı zaman belki çalınabilir) ve ankastre kutusunda problem olmadıgı ve iç tesisat problemi oldugu tespit edilmişse iç tesisatınızı bir elektrikçiye (kablo kontrolü)  veya Bilgisayarcıya göstermelisiniz.Kaldıki tüm internet servis sağlayıcıları da olmak üzere aynı işlem yapılıyor.

Link to comment
Share on other sites

iç tesisatımda bir problem yok sorun superonlıne da elektrikçi çağırttım adamların sinyali ankastre kutuya hiç gelmiyor cihazla gösterdi elektrikçi. Aynı tesisat hiç bir değişiklik yok bugün türk telekomdan geldi eleman modemi taktı gitti hiç problem yok. Kaldı ki eve yeni hat çektirttim fiber destekli ayrıca daire içinede fiber destekli hat çektirttim hikaye superonlıne 10 gün falan her gün aradım bir cacıktan anladıkları yok işe yaramaz herifler ne kendi ekipleri var ne de müşteri sorununa çözüm buluyorlar

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...