Jump to content

Sony Ericsson K750i Bozuldu


Psychology

Recommended Posts

Bu yazın başında Sony Ericsson k750i satına aldım (almaz olsaydım). 2 ay önce telefon gelip gidiyordu. Kendi kendine tuşları karışıyor. Biraz bekledikten sonra kendine geliyordu. Örneğin yedi rakamı yerine yukarıdan aşağıya "741" diye üç rakam yazıyordu ve açılmadan önce sony logosu gelene kadar ekranda kaymalar meydana geliyordu. Bayramdan önce gelip gitmeler de gitti telefon açılmaz oldu. Yani ara ara tuşları işlemeyen telefon hepten çalışmaz hale geldi. Garantiye verdim ve su kaçması nedeniyle satın aldığım yere müşteri servisi 70 YTL talep etmiş. İnsan kendini enayi gibi hissediyor. Yapmadığı bir şey için ekstra ücret talep edilince. Müsteri servisini aradım ve konuyu sordum. Ben sert çıkınca telefonunuzu tamir etsek bile aynı hatayı alırsınız demeye başladı ve bu seferde bizim yapabileceğimiz bir şey demeye başladı.

Ben de Tüketici Derneğine başvurmayı düşünüyorum. Sizce yapabileceğim başka bir şey var mı?

Link to comment
Share on other sites

bence sony ericssonun daha üst bir merciğine mail at durumu anlat hiç zaman kaybetmeden de tüketici derneğine başvur

7 ytl ücret alıp işlemlerini başlatıyorlar..bir arkadaşımın başına gelmişti samsung ta aramışlar yenisi verelim falan demişler..

geçmiş olsun

Link to comment
Share on other sites

Bu işte çalışan birisi olarak sıvı temas ve telefonun düşmesi veya bir darbe sonucu garanti kpsamına girmez.yağmurlu havada çıkardıysan bile telefonun şarj olan yerine su kaçmış olabilir .bu kaçmadan dolayı oksitlenme olur garantideki mühendislerde bunu bahane edip sıvı temas diyp geri gönderirler.bizim başımıza çok geldide ordan biliyorum :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ona kalırsa arka cebinde taşıdığın zaman terden de oksitleniyor. Yanlızca bizim ülkemize has bu kullanıcı hatası mevzusu. Bu sektörün içinde olmama rağmen bu duruma karşıyım. İstedikleri şeyi sıkışınca yada işlerine gelmeyince kullanıcı hatası yapabiliyorlar. Tabi bir de bunun tüketici kısmı var. Tüketici de kötüye kullanabilir isterse. Zor bir durum aslında.

Arkadaşların dediği gibi Sony-Ericson Türkiye ile görüşün hatta benim size önerim direk yurt dışı ile temasa geçmeniz. Çok daha güzel çözülüyor o zaman. Çözemezseniz tüketici derneğine başvurun.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 ay sonra...

sony eriksonmu bedeva verseler elime almam 2 senede 10 sefer bozuldu aldıgımdan belli dogru dürüs kullanmadım geçen ay yine bir arızadan dolayı 2 ay servislere tatile çıktı ve gelmedi neyse degişime ugramış sözde 0 kullanılmamış yeni tlf verdiler eve geldim joistigi bozuk sonuş bizin yeni gelen tlf tektar sevislere tatile çıktı 15 gündür hala dönmedi gelince bir daha arıza yaparsa duvara çarpacam ne sony eriksonmuş yav sözde 750 i 5 para etmez nokıa dan şaşmamak lazım.

Link to comment
Share on other sites

servis neresi ise şikayetvar.com a yaz çok etkili oluyor.zaten mahkemeyede başvurmuşun.ama dediğimi unutma şikayetvar.com a bütün büyük firmalar üye direk genel merkezle muhattap oluyopsun.sorunun büyük bi ihtimalle çözülür.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...