Jump to content

Acronis Ile Imaj Almada Sorun..


temmuz

Recommended Posts

Uzun zamandan beri sorunsuz imaj alarak yedekleme yaptığım sistemde bu defa imaj yaratırken sorun çıktı. Mesaj şöyle:

E00070004: Failed to write data to the archive file.

A possible reason might be poor media quality

Partition lara scandisk yaptıktan sonra İkinci denememde -farklı ilerleme evresindede olsa- yine aynı sorun ve mesajla karşılaştım.

Hiren's boot cd üzerinde acronis true image kullanıyorum.

En son optik okuyucu bozulmuştu ve onu değiştirmiştim(LG DVD RW taktım). Ama optik sürücüyü değiştirirdikten hemen sonra yedekten bir imaj resterasyonunu sorunsuzca gerçekleştirebilmiştim. Yeni düzenlemeler yaparak yeniden imaj almak istediğimde ise söz ettiğim sorunla karşılaştım

Webde bu konuda türkçe hiçbir şey buladım. İngilizcem ise yetersiz. Lütfen yardım.

Link to comment
Share on other sites

Incremental Archive mi alıyorsun yoksa 0 dan temiz arşiv mi ?

Edit : Hımm Acronis forumlarında bu konuyla ilgili olarak onerilen 3 şey var ilki arşivi maximum compression ile sıkıştırmayı denemek. Diğeri en son versiyonu kullanmak ve sonuncusuda Backupı Rescue Modda almak. O Forumda cozum olarak net bişey yazılmamakla beraber lisanslı kullanıcılara bu sorunun çözümü için ozel bir sürüm gonderildiği de soyleniyor.

Link to comment
Share on other sites

Incremental Archive mi alıyorsun yoksa 0 dan temiz arşiv mi ?

Incrementali anlamadım ama bir imaj dosyası üzerine ekleme falan değil. C(Windowslu..) partitionın yeni bir isim( *.tib) ile imajını alarak D partitionına atmak istiyorum ve yıllardan beri bu işi birkaç bilgisayarda herzaman yapıyorum. Daha öncede(seyrek olarak) benzer durumlaroldu ama ikinci denemede sorun kalkıyordu.

Link to comment
Share on other sites

Incremental Archive mi alıyorsun yoksa 0 dan temiz arşiv mi ?

Edit : Hımm Acronis forumlarında bu konuyla ilgili olarak onerilen 3 şey var ilki arşivi maximum compression ile sıkıştırmayı denemek. Diğeri en son versiyonu kullanmak ve sonuncusuda Backupı Rescue Modda almak. O Forumda cozum olarak net bişey yazılmamakla beraber lisanslı kullanıcılara bu sorunun çözümü için ozel bir sürüm gonderildiği de soyleniyor.

Teşekkür ederim. İngilizcenin olması iyi oldu. Rica etsem benim için biraz daha araştırırmısın?

Link to comment
Share on other sites

En son versiyonla bootable bir usb veya cd olusturup boot ettikten sonra rescue modda imajı almaya dene. Genel olarakda donanımlardan kaynaklanan bir sorun gibi duruyor.

Link to comment
Share on other sites

E00070004: Arşiv dosyasına veriyi yazmak için başarısız.

Bir olası sonuca varması, Sorunlu disk ortamı niteliği olabilir.

...

Diyor yani harddiskini bi biçimlendir hatta acronis zone secure ile ayrı bisk yaratıp ona atarsan sorunsuz olur .. Dostum senin harddisk bayağı bi haşat olmuş disk temizleme yada disk birleştirme yada disk te sektör taraması yapman geçici bi çözüm olur .. öncelikle kısa çözüm secure zone metodu .. uzun çözüm hardiskini birleştirip bi komple format çek yeniden böl ve sistemi kur ve yedek al bide tavsiye 10 veya 11 .ci sürümleri dene....Ben bu tür problemleri 10. sürümle aştım ...Yani sektör hatasında da 10. sürüm iş gördü..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...