xwin7 Posted October 18, 2023 Share Posted October 18, 2023 (edited) Arkadaşlar operatör değişikliğine gittim telefonda garanti bankası uygulamasını açıyorum. Şifre talebi ediyorum olmuyor. 4 kere görüntülü görüştüm farklı müşteri temsilcileriyle konuşma kapandıktan sonra onay kutusuna basmanız yeterli diyorlar. basıyorum olmuyor. SMS geliyor Sim değişikliği nedeni ile şifreniz iletilemedi. Ayrıca Çağrı merkezini arıyorum karşıma tele sekreter çıkıyor. Nasıl bir yol izlemeliyim çözümü nedir bilen var mı. iyi forumlar. Edited October 18, 2023 by xwin7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xwin7 Posted October 18, 2023 Author Share Posted October 18, 2023 yokmu fikri olan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amd_turkey Posted October 18, 2023 Share Posted October 18, 2023 Şubeye gittin mi? Ziraat te, aynı sorun ya atm kartı ile, ya da şubeden imza ile halloluyor. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xwin7 Posted October 18, 2023 Author Share Posted October 18, 2023 amd_turkey, 1 dakika önce yazdı: Şubeye gittin mi? Ziraat te, aynı sorun ya atm kartı ile, ya da şubeden imza ile halloluyor. Şubeye yarın gideceğim inşALLAH hallolur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mustafakarasan Posted October 18, 2023 Share Posted October 18, 2023 Müşteri hizmetlerini arayınca menüde simkart değişikliği olması lazım. Ben kaç kez yaptım hiç sorun olmadı. Menüdeki yönergeleri takip edin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xwin7 Posted October 18, 2023 Author Share Posted October 18, 2023 mustafakarasan, 38 dakika önce yazdı: Müşteri hizmetlerini arayınca menüde simkart değişikliği olması lazım. Ben kaç kez yaptım hiç sorun olmadı. Menüdeki yönergeleri takip edin Yönergeleri takip ediyorum görüntülü görüşme sonrası onaylandı yazıyor ama olmuyor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bozart Posted October 18, 2023 Share Posted October 18, 2023 (edited) sim kartınız çok eski olursa yapabilir yada telefondan da yapabilir.uygulamayı komple kaldırın tekrardan indirip kurun Edited October 18, 2023 by bozart 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bynec Posted October 19, 2023 Share Posted October 19, 2023 Sorunun çözümü sadece şubeye gitmen. Orada kayıt yapıldıktan sonra eski simkartı iptal edip yeni simkart için bir belgeye imza atman yeterli olacak. Not: Garanti,Ziraat,Denizbank için Ben Bunu Yaptım halloldu 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xwin7 Posted October 19, 2023 Author Share Posted October 19, 2023 bozart, 12 saat önce yazdı: sim kartınız çok eski olursa yapabilir yada telefondan da yapabilir.uygulamayı komple kaldırın tekrardan indirip kurun simkartı yeni aldım numaram aynı değiştirmedim. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.