Jump to content

Online Alisveriste Yasadigim Bir Sorun Hakkinda!


trll_pwll

Recommended Posts

Sevgili TNCTR ailesi. Suan 10 yilini doldurmus bir online alisveris sitesi ile yasadigim bir sorunu sizlerle paylasmak istiyorum. Lütfen nacizane fikirlerinizi eksik etmeyiniz...

Hersey 29.09.2010 tarihinde verdigim bir siparisin 07.10.2010 tarihinde elime hasarli olarak ulasmasi ile basladi. Ürün camdan ve kirilgan bir ürün. Oyüzden kargoyu kargo görevlisinin yaninda actim. Birde baktim ki 1 adedi paramparca olmus. Tutanak tutturdum ve teslim almadim ürünü. Ayni gün icerisinde firmaya hemen bilgilendirme ve sikayet iceren bir mesaj attim. Sikayet diyorum cünkü bu denkli kirilgan bir ürün cok kötü kutulanmis ve üzerine hicbir ibare ile kirilganligi belirtilmemis. Fakat o tarihten itibaren yazdigim o ve diger hicbir mesajima cevap vermediler. Sikayet bölümüne cevap vermedikleri yönünce mail attim, fakat onlarda cevap vermedi. Telefonla aradim onlarda yardimci olmadi. Yetkili kisiyle görüsme istegimi defalarca tekrarlamama ragmen bu imkansiz deyip önümü kestiler. Simdi ise ben ürünün siparisini iptal etmek istiyorum (yasadigim bu saygisizca olaydan sonra). 2 defa iptali icin mail attim. 2 defada red cevabi adim. Red etme sebepleri ise ürünün hasarli olmasi (Fakat ürünü ben hic teslim almadim ve hasar kargodan kaynakli dememe ragmen bile). Ürün hasarli oldugu icin degisim talebi yapmam gerektigini söylüyorlar fakat onu da ben kabul etmiyorum.

Okadar alisveris yaptim bu sirketle ama ilk defa bukadar sorun yasiyorum. Ürün bedeli yüksek bir meblag degil, iade etme istegimin tek sebebi müsteri hizmetlerinin tutumu.

Lütfen düsünce, görüs ve önerilerinizi benimle paylasiniz. Siz bu durumda olsaydiniz tutumunuz ve davranisiniz ne olurdu?

Link to comment
Share on other sites

Dava açardım tazminat tabi bir avukatla görüştükten sonra onlara maddi açıdan sıkıntı yaşatacak bir dava olacaksa açardım sonuçta orayı anca bu şekilde hadlerini bildire bilirsiniz benim düşüncem.

Olayınıza üzüldüm...

Link to comment
Share on other sites

Sakın deme kendikendine bütüm alışverişlerim burda geçdi falan filan şikayetçi olmicam.Ozaman devam ederler bi tazminat açda hem sen mutlu ol hemde bölebi olayla kimsenin başına gelmesin kolay kolay diye anlatabilmişimdir umarım

Not'Bikere yapılan şeyin sesi çıkmassa devam ederler ilerde sesini çıkartamayabilirsin ;)..

Link to comment
Share on other sites

Bende şuan 2 gün önce sipariş verdiğim bir ürünü alamıyorum :)

v.... bilgisayar diye bi firma bilmezsiniz siz 230 ytl ürünler aldım ama hala gelecek havale yaptım sipariş hala hazırlanıyor tlf.la arıyorum tlf. bakmıyorlar alla alla deli olacağım arkadaşlar

sende kaymakamlıklarda bulunan tüketici derneklerinbe git ve durumu izah et onlar gerkeni yaparlar avukatı vs. onlar hallediyor ve bedava ;)

Link to comment
Share on other sites

arkadaşın dediği site hepsiburada anladığım kadarıyla malesef kendini bozdu hepsiburada.com sitesi. bende 5800 aldım telefon hala onaylanacak bankadan siparişim ve bende ürünü alacağım. sipariş iptal tuşu ise parmaklarımın ucunda son kez şans vedim bir gün daha...

Link to comment
Share on other sites

hepsiburada ile arkadasimin basina daha once geleni anlatayim. 300 dolarlik ekran karti aldi. problemli cikti geri gonderdi. 30 dolarlik ekran karti yolladilar urun degisimi diye. daha sonra hic kimseye ulasamadi. hepsiburada.com dan alisveris yapmanizi pek tavsiye etmiyorum.

Link to comment
Share on other sites

Babam bilikişidir onun için dikkatli okumanı öneririm ! :)

-Yolladığın maiileri ve sana gelen cevapların çıktıları,

-Yaptıysan ürün ile ilgili ödemelerin banka çıktılarını yada dekontlarını (Banka şubesinden temin etmeni öneririm),

yanına alarak,eğer bir ilde ikamet ediyorsan valiliklerde,ilçede isen kaymakamlıklardaki tüketici masalarına başvurmalısın.Ayrıca tüketici masalarında hazır şikayet formu olmaması durumuna karşılık, elinde olayın hal ve gidişatını anlatan bir dilekçe ile gitmeni öneririm.

Söz konusu durum gibi yaşadığınız yerde tüketici-satıcı arasındaki herhangi bir sorunda, tüketici odaları gerekli işlemi yapacak ve sizleri bilgilendiriceklerdir.Emin olun bu yönde şikayet ettiğim 10'un üzerinde mağaza var.Bende babamdan öğrendim,sağolsun yetiştiriyo beni :)

Link to comment
Share on other sites

vayy be :(

bende mouse alıcakdım ordan vazgeçem bari.

vatan bilgisayardan alam nasıl olsa aynı fiyata.

Bu arada geçmiş olsun.

Acaba hepsiburada el değiştirdidemi bu hale gelir oldu yoksa müşterilere mi yetişemiyor ?

Link to comment
Share on other sites

Babam bilikişidir onun için dikkatli okumanı öneririm ! :)

-Yolladığın maiileri ve sana gelen cevapların çıktıları,

-Yaptıysan ürün ile ilgili ödemelerin banka çıktılarını yada dekontlarını (Banka şubesinden temin etmeni öneririm),

yanına alarak,eğer bir ilde ikamet ediyorsan valiliklerde,ilçede isen kaymakamlıklardaki tüketici masalarına başvurmalısın.Ayrıca tüketici masalarında hazır şikayet formu olmaması durumuna karşılık, elinde olayın hal ve gidişatını anlatan bir dilekçe ile gitmeni öneririm.

Söz konusu durum gibi yaşadığınız yerde tüketici-satıcı arasındaki herhangi bir sorunda, tüketici odaları gerekli işlemi yapacak ve sizleri bilgilendiriceklerdir.Emin olun bu yönde şikayet ettiğim 10'un üzerinde mağaza var.Bende babamdan öğrendim,sağolsun yetiştiriyo beni :)

Cok tesekkür ederim bilgilendirmen icin. Sorunumu cözüme kavusturmadilar. Hayatimda ilk defa böyle yasal bir sürecle ugrasacagim. Hafta icinde vakit buldugum bir ara basvurumu yapmayi düsünüyorum kaymakamliktaki tüketici masalarina. Haydi hayirlisi bakalim...

Link to comment
Share on other sites

Hepsiburada.com dana ara sıra alış veriş yapmaktayım.

Bazen çok iyi bazende çok kötü hizmet verebilen bir firma.

Bir ara yaşadığım sorunlardan birini aşağıdaki sitede dile getirmiştim. Ve gerçekten işe yaramıştı...

Bir dene belki işe yarar... Kolay gelsin...

Please register to see this content.

Link to comment
Share on other sites

Arkadaşlar 2 adet 5800 aldım hepsiburada.com sitesinden ilkini babamın kartı ile Aldım süper hızlı gönderide olan bir üründü. Banka ödemeyi anında onaylandı yalnız ödeme bilgilerinin kontrolü, tedarik süreci ve kargomun elime ulaşması toplamda 6 gün sürdü. Hepsiburadaya yakışmadı.

Aynı telefondan kız arkadaşımda isteyince Bir adet daha sipariş ettim dün öğlen saat 14:00 civarı şimdi kargodan aradılar ürün gelmiş demek ki 12 saat yolu 1 günde gelebiliyor hızlı kargolayıp tedarik edince ürünleri. Hepsiburada sinirim az daolsa geçti. Bence sorunları yeterli elemam çalıştırmamak.

Link to comment
Share on other sites

Bir çözüm yoluda ben sunayım size. Bulunduğun İl Emniyet Müdürlüğünün 155 Polis İmdat Hattını ara ve Bilişim Suçları İle Mücadele Bölümünün İnternet Suçları Bürosunun telefon numarasını iste ve orayla görüş tüm bilgileri aktar onlar gerekli takibi başlatsınlar sizde aynı zamanda bir avukattan bilgi alıp konuyu Adli Mercilere bildirip dava açın. Sakın korkmayın davayı kazanamam vs. diye düşüncelere kapılmayın sizi tatmin etmeyecek değerde tazminat alabilirsiniz ama sonuç sizin lehinize olacaktır.

Saygılarımla

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...