Jump to content

Çözüldü - Tt Müşteri Hizmetleri Bena Yalan Söyledi


blue_life
 Share

Recommended Posts

[quote name='mstfckmk' date='05 July 2011 - 11:35 ' timestamp='1309865721' post='1041019']
TTnetle sözleşmem bittiği için geçen gün aradılar. 2 yıl daha taahhüt yapın ilk yıl 39 ödeyin sonra yine 55 dedi dedim ki ya iki yıla daha uygun fiyatlar olursa? Kadının ses tonu değişti tabi küstahlaştı :) Sonra smile dan aradılar onlarada yok çektim bakalım sırada hangisi var :) Seninle yapılan konuşmalar kayıt altına alınıyor mahkemeye ver o ses kaydından yararlanırlar belki
[/quote]

Sözleşme bitince internet kafeden girmeye başladın heralde :)

Link to comment
Share on other sites

[color="#0000FF"][b]Konu olumlu yönde sonuca ulaşmıştır arkadaşlar.[/b][/color] :yahoo:
Sizleri bilgilendirmek amacıyla bu mesajı yazıyorum.
[hr]
Ilk olarak bu yaşadğım sorunu Türk Telekom Online Hizmet Merkezi vasıtasıyla şikayet ettim.
[color="#0000FF"][u][b]https://ett.turktelekom.com.tr/etmh/webIndexPageMisafir.do[/b][/u][/color]

Belli bir süre cevap gelmeyince ilgili şikayetimi aşağıdaki adrese mail atarak bildirdim.
[color="#0000FF"][b]iletisim[b]@[/b]turktelekom.com.tr[/b][/color]

Yine belli bir süre cevap gelmeyince konuyu aşağıdaki site aracılığıyla şikayet ettim.
[color="#0000FF"][u][b]www.sikayetvar.com[/b][/u][/color]
[hr]
[color="#0000FF"][b]Türk Telekom Online Hizmet Merkezi[/b][/color]
Online işlem merkezinden yaptığım başvuruda mail ve telefonla geri dönüş yapıldı.
Kısaca olumlu yaklaşan müşteri hizmeti elemanı konuyla ilgileneceğni, kısa sürede eski tarifeme geçecebileceğimi iletti.
Tabi ilgili konuşmaların inceleceğini ve sonuçlandığında eski tarifeme geçebileceimi vs. söyledi.
Bu süre yaklaşık olarak 3-4 gün sürebiliyormuş. Konu sonuçlandığında beni arayıp bilgi vereceğini iletti.
[hr]
[color="#0000FF"][b]iletisim[b]@[/b]turktelekom.com.tr[/b][/color]
Normal olarak attığım mail içinde geri dönüş oldu. Ama genel kanım baştan savma/ güven vermeyen bir mesajdı!
Kısaca, konuyla ilgilenceklerini ve tarafıma bilgi verileceğini dair klasik bir mesajdı!
[hr]
[color="#0000FF"][u][b]www.sikayetvar.com[/b][/u][/color]
Gerçekten kısa sürede arandım. Ilgili konuşmaların inceleceğini ve eski tarifeme geçebileceğimi söylediler.
Bu gün 11:30 civarlarında tekrar arandım ve eski tarifeme geçtiğimi bildirdiler.
[hr]
Kısaca sikayetvar.com ve online işlem merkezi aracılığıyla yaptığım başvurularda geri dönüşler güven vericiydi.
Defalarca arandım ve konuyla ilgili bilgilendirildim.
Bu tür sorunlarda kullanmanızı tavsiye ederim....

Link to comment
Share on other sites

[quote name='blue_life' date='05 July 2011 - 08:57 ' timestamp='1309856231' post='1040902']
Konuyu takip edeceğim haliyle. Şuan elekronik ortamdan gerekli şikayetleri vs. ilettim ama geri dönüş olacağını düşünmüyorum.
Müşteri hizmetlerini bu gün veyahut yarın arayacağım.
Şuan yeterli kontürüm yok.

Her yöne bedava dakikalarım mevcut ama malum her yerden bizi soyuyorlar.
Müşteri hizmetleri için bedava dakikaları kullanamıyorum.

Bir ara gidip kontör alıp birde telefondan şansımı deneyeceğim :)
Ilginiz için hepinize teşekkürler...
[/quote]


avea kulladıgın belli :)) vodafone böyle bir durum yok ttneti arasan bile hedye dakilardan gidiyor süper bişey aveadan vodafone gectim çok memnumum çünkü aveadayken konuşurken arada bir ses kesilmesi,cekmemesi gibi durumlar vardı ben kurtuldum sizede tavsiye ederim..en basiti wap ayarlarını yaptırdım aveada 1.8 tl gitti ama turkcell ve vodafone böyle bir durum yok.seni kim aramış ögrenemiyorsun paralı çünkü günlük 30 krş muydu neydi..

Bence yakında tt artık bizi sömüremeyecek çünkü güçlü rakipleri var artık. mesela turkcell wın 4 gb 29 tl normal ttnetin NET4
8 Mbps'ye kadar / 4GB kotalı 29 tl + ev telefonu + 14 : 42 lira ...Teknoloji geliştikce artık hat vs gerek kalmayacaktır onlarda biliyor tabi sömürdükleri gibi sömürüyorlar..

Link to comment
Share on other sites

Buyuk Gecmis olsun,

benim super-fiber olayi gibi, bi kere hata yapinca kolunu kurtarana kadar.....

ilerde android im olunca masaustune kisayol, bi kayit dugmesi, konusmayi kaydetssin die, dizaynim şu.

karşı taraf: işte efendim bi kampanya
ben: bi sn bekleyin
==> telefonda tuşa basarım
=====> kayıttan once, benim ses kaydim cikar "cep telefonumun ses kalitesini arttirmak icin yapilan gorusme kayit altina alinmaktadir"
sonra
ben: eveeeet, nerden aramıştınız :)


blue, autoit andoridde calisiyorsa, artik ilerde ellerinden oper :>

Link to comment
Share on other sites

[spoiler][youtube]http://www.youtube.com/watch?v=sUAn0AAgMUA[/youtube][/spoiler]

Türk Telekom'un huyu zaten bu :) Sen gidip devletin telekomunu özelleştirirsen dizginlerini de sonuna kadar serbest bırakırsan öpülmedik bir kulak arkan kalır; bundan daha doğal ne var ki :)

Edited by helehoyni
Link to comment
Share on other sites

bende ankarada birkaç ay evvel avea ile sorun yaşamıştım.direk tüketici hakları heyetine başvurdum.dilekçe falan yazdım.resmi kanaldan hak talebinde bulunmuş oldum yani.daha sonra heyet ses kayıtları üzerinden cevap istedi.bir sonuç aldım.şunu söylemek istiyorum,eğer telefon konuşmanızdakilerle verilen hizmet vs.farklılık olduğundan eminsen ses konuşmaları esas alınmak üzere tüketici hakları heyeti aracılığı ile hakkını alabilirsin.

Link to comment
Share on other sites

Burası Türkiye arkadaslar baştan söylyim buranın telekomuna sövmeyen yoktur heralde haksızsam haksızsın diyin.Allah askına 8 mb e kadar internet alıyoruz 3 mb kullanıyoruz veya tam 4mb internet alıyoruz 2 veya assası kullanıyoruz.

Link to comment
Share on other sites

Burası Türkiye arkadaslar baştan söylyim buranın telekomuna sövmeyen yoktur heralde haksızsam haksızsın diyin.Allah askına 8 mb e kadar internet alıyoruz 3 mb kullanıyoruz veya tam 4mb internet alıyoruz 2 veya assası kullanıyoruz.

Link to comment
Share on other sites

[i][b]Evet aynı şekilde benide aradılar banada sadece 2 lira vereceksiniz falan diye kandırdılar 4 Gb deb 6Gb ye geçmem için.Geçtim ay sonunda 12 lira fazla ödedim birde kotamı 6 yaptıkları halde ben 4 küsürde kalmısım.aradım tekrar konuştum.yaptığınz çok ayıp yakışmıyor böyle bir kuruma falan dedim.en kısa sürede aboneliğimi iptal ettireceğim falan dedim.beyfendi siz hangi arkadaşımızla konuşmuşsanız bilemiyorum ama bir yanlışlık yapılmışsa özür dileriz eğer dilerseniz tekrar 4Gb ye geçebilirsinz falan diye alttan almaya başladı.bende gaza gelmişken saygı sınırlarını aşmadan bütün sinirimi o arkadaşdan çıkardım ve bu durumu düşünüp daha sonra size tekrar döneceğim deyip kapattım.en azından içimde kalmamış oldu arkadaşlar napıyım çok kızmıştım inanın... Şimdimi..
aynen 6Gb lik olanda devam ediyorum.. :pardon: [/b][/i]

Link to comment
Share on other sites

[quote name='umudooooo' date='05 July 2011 - 10:57 ' timestamp='1309856275' post='1040903']
yok kardeş yapıyorlar hemde 2 yıl tahahüt
[/quote]
evet bu işler telefonlada oluyor : )

Not:Küçük kardeşlerime uyarı

telefonla hat sahibi olmadan tarife değiştiremiyorsunuz

ama bu işlem online işlem merkezinden rahatlıkla yapılabiliyor

ama bir kurnazlıkla.

Üst tarifelere gecebiliyorsunuz ama alt tarife 1 kuruş ucuzsa geçiş hakkınız olmuyor başınızı yakmayın :D

Edited by 4downup
Link to comment
Share on other sites

şikayetvar ve şikayetnamenın etksı cok buyuk
bende bı ara avea hattımla ılgılı ıslem yapacaktım ama hiç netice alamıyordum
bu 2 siteye şiakayetımı yazdım bir gun sonra aradılar benı, hemde bir kaç defa :)

Edited by ozanaus
Link to comment
Share on other sites

Ne yap biliyormusun. Ara direk ben bu yaptıgım işten vazgectim de. Bunu eskisine çevirinde.O sana olmaz falan filan der. Sende ama önceden şu tarihte görüştüğüm temsilci böyle dedi de. O sana yine olmaz der. Sende deki bu konusma kayıt altına alınıyor demi de. Evet der. Topunuzun Allah be...nızı versin de. Küfür etmeden fırca kay.Madem o adamın bana söylediğini uygulayacaksınız de.

Ben bir keresinde öyle yaptım. Bilgisayarcılıkla ugrasıyorum. Ara sıra modem kurmaya arızalarına vs.. bakmaya gidiyoruz. İşte bi kac defa denk geldim sistemde arıza oldugu için hizmet veremiyoruz dedi. Yine bir servise gittim baktım müşteri bana fırca kayacak. Bende aradım dısarı cıktım evden. Sinirlenmişim hizmet veremiyorsan ne diye acıyorsun telefonu hanfendi dedim.Benim su anda bu kullanıcı adı şifreyi almam gerek dedim.Biraz tartıstık arada biraz sert konustum. Ondan sonra beni biraz bekletti telefonda. 1 dakika olmadan geldi ve hiçbir dogrulama yapmadan direk kullanıcı adı şifre verdi. İstedikleri zaman yapabiliyorlar.

Mesela bulundugum ilcede telekomda calısan bir abimiz var. Sağolsun böyle sıkıntılarda eğer müsaitse arıyorum direk kullanıcı adı şifre verebiliyor. Yani numarandan direk ögrenebiliyorlar. Ama işte her zaman hasan abiye ulasamıyorum.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='mstfckmk' date='05 July 2011 - 13:35 ' timestamp='1309865721' post='1041019']
TTnetle sözleşmem bittiği için geçen gün aradılar. 2 yıl daha taahhüt yapın ilk yıl 39 ödeyin sonra yine 55 dedi dedim ki ya iki yıla daha uygun fiyatlar olursa? Kadının ses tonu değişti tabi küstahlaştı :) Sonra smile dan aradılar onlarada yok çektim bakalım sırada hangisi var :) Seninle yapılan konuşmalar kayıt altına alınıyor mahkemeye ver o ses kaydından yararlanırlar belki
[/quote]

benıde aradılar sozlesmem bıtmıs ve 2 yıl taahut karsılıgında ılk 6 ay 34küsür lira sonra tekrar 55 tl dedıler,
bende 6 ay(120 lira kazanç oluyor) ıcın 2 yıllık taahut ımzalamm dedım, kadın bozuldu tabı, telı yuzume kapadı :))

Edited by ozanaus
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...