nightmare3519 Posted November 6, 2013 Share Posted November 6, 2013 (edited) Edited September 2, 2014 by nightmare3519 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightmare3519 Posted November 7, 2013 Author Share Posted November 7, 2013 Arkadaşlar sadece bu özellik eksik nasıl yapabilirim? nPos = Object.GetPos(objeadi) nPos.X nPos.Y şeklinde nasıl yapabilirim? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korasoglu Posted November 16, 2013 Share Posted November 16, 2013 Buyur kardeş result = Button.GetSize("Button19"); aaa = result.Width bbb = result.Height Dialog.Message("Notice", aaa .. " " .. bbb, MB_OK, MB_ICONINFORMATION, MB_DEFBUTTON1); Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightmare3519 Posted November 17, 2013 Author Share Posted November 17, 2013 Buyur kardeş result = Button.GetSize("Button19"); aaa = result.Width bbb = result.Height Dialog.Message("Notice", aaa .. " " .. bbb, MB_OK, MB_ICONINFORMATION, MB_DEFBUTTON1); Yanlış anladınız beni yeni başlamadım ams'ye veya programlamaya :)) Plugin yazıyorum Bütün objelerin posizyonunu boyutunu tek bir kod ile ayarlamak istiyorum yakında sunacağım proje içinde lazı. Dönen değerin table olmasını istiyorum yani şu şekilde nPos= Object.GetPos("Flash1") x = nPos.X y=nPos.Y gibisiden. Pairs abi bişeyler yazmıştı ama forum geri alındı mantığını anlayamadım.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Editor pairs Posted November 18, 2013 Editor Share Posted November 18, 2013 Örnek olarak fonksiyonu bu şekilde tanımlarsın APM de. Daha sonra kod kısmında ise. bu şekilde geriye döndürürsün ams de ise dönen değeri X = MSAccess.GetObjectPosition("Flash1")[1]; Y = MSAccess.GetObjectPosition("Flash1")[2]; şeklinde kullanabilirsiniz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.